Η πρώτη μέρα ...




  Σήμερα είναι η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μας!..κι αυτό το λέω για να πάω κόντρα σε όσους λένε , ''ζήσε την κάθε μέρα σου σαν να είναι η τελευταία''! Ε, όχι φίλοι μου  , δεν μου αρέσει αυτή η οπτική γωνία, προτιμώ να αρχίζω την ζωή μου κάθε μέρα από την''αρχή''. Γιατί αν είναι η τελευταία μου μέρα , τι νόημα έχει να είναι καλή και όμορφη; Για να έχω αύριο να λέω στον άγιο Πέτρο,πόσο όμορφη ήταν η τελευταία μου μέρα εν ζωή;.... Ενώ αν την δούμε σαν την πρώτη μας μέρα στοχεύουμε πιο μακρυά, και συνειδητοποιούμε πως κάθε μας μέρα έχει αξία! Έχει την αξία που εμείς δίνουμε στην ζωή μας από εδώ και πέρα.Έχει την αξία της πρωτιάς, της απόφασης που πάρθηκε, της ιδέας που γεννήθηκε, αλλά πάνω απ'όλα έχει την αξία της ελπίδας, της λαχτάρας και της προσδοκίας σε κάτι καλύτερο, και μια που η προσδοκία είναι το μισό ταξίδι προς το μέλλον ,το ''σήμερα''  έχει ανεκτίμητη αξία!! Ναι, αυτό το μικρό ''σήμερα'' , είναι το πρώτο μας βήμα για να πάμε από εκεί που είμαστε, σε αυτό που θέλουμε να γίνουμε..Ας το γιορτάσουμε, όπως γιορτάζουμε την γέννηση ενός μωρού!
SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου