Είμαι πλούσια Ελληνίδα.


Είμαι πλούσια γιατί σαν Ελληνίδα, όταν έχω τις μαύρες μου, ότι ώρα και να'ναι παίρνω την κολλητή και της λέω τα βάσανα μου.
Κι είμαι κι εγώ εκεί για εκείνη.
Όταν χωρίζω, ή με απολύουν μαζεύονται οι φίλοι και βάζουν ρεφενέ για να με βγάλουν έξω να διασκεδάσω, κι αν παραπιώ είναι εκεί να μου φτιάξουν καφέ για να συνέλθω.
Και μπορώ να γελάω με τα ζόρια μου. 
Όταν λείπει κάτι από το ψυγείο μου σίγουρα υπάρχει στο ψυγείο της μαμάς, της πεθεράς ή της αδερφής.
Κι όταν η κατσαρόλα μου είναι άδεια, πάντα υπάρχει μια κατσαρόλα γεμάτη για να ταΐσει το παιδί μου. 
Είμαι πλούσια Ελληνίδα γιατί όταν βαριέμαι, τηλεφωνώ στους κουμπάρους μου για ρεφενέ μπάρμπεκιου.
Ή για βραδιά με επιτραπέζια παιχνίδια και πατατάκια.
Όταν θέλει ανακαίνιση το σπίτι μου , ξέρω να βάφω και να μαστορεύω, κι ότι δεν ξέρω εγώ το κάνει ο πατέρας μου. 
Όταν δεν έχω ρούχα για μια καλή περίσταση, κάποια φίλη μπορεί πάντα να μου δανείσει ένα ωραίο φόρεμα, ή μπορώ να αυτοσχεδιάζω με αυτά που ήδη έχω .
Και μπορώ να φτιάξω μαλλιά και νύχια μόνη μου. 
Γιατί όταν θέλω να γιορτάσω τα γενέθλιά μου, μαζευόμαστε και βγαίνουμε χωρίς να πρέπει απαραίτητα να κεράσω.΄
Ούτε περιμένω δώρα, δεν τα έχω ανάγκη, όμως έχω μάθει να εκτιμώ κι ''ένα πράσινο φύλλο"
Είμαι πλούσια γιατί σαν Ελληνίδα έχω λάδι από το χωριό, κρασί και αβγά, ψάρια απ' το νησί, ή από το φίλο μας που ψαρεύει μανιωδώς, λεμόνια από τη λεμονιά μου και αχλάδια από την αχλαδιά μου.
Όταν δεν έχω λεφτά για διακοπές, με φιλοξενούν οι φίλοι μου στην Κεφαλονιά, ή η θεία μου στο Αίγιο, ή πηγαίνω Σαλαμίνα στους κουμπάρους, ή στο εξοχικό του γαμπρού μου.
Κι εγώ με τη σειρά μου τους το ανταποδίδω το χειμώνα , στο σπίτι μου στο χωριό με αναμμένο τζάκι και λουκάνικα στη χόβολη. 
Γιατί μπορώ να μείνω και σε τροχόσπιτο φίλου χωρίς να έχω φράγκο και το βράδυ να τραγουδάμε με κιθάρα στην παραλία. 
Γιατί όταν θέλω να "πάρω χρώμα" βγαίνω στην ταράτσα, κι όταν θέλω να γυμναστώ, μπορώ να πάω στη θάλασσα να κολυμπήσω ή να χορέψω σπίτι μου, ή ακόμα και να περπατήσω. 
Είμαι πλούσια γιατί μπορώ να ανταλλάσσω με τους φίλους μου παιδικά ρουχαλάκια, παπούτσια τσάντες, βιβλία και σιντί.
Γιατί όταν έχω δυο προσκλήσεις δωρεάν για τη συναυλία καλώ κάποιον, κι όταν έχουν οι άλλοι καλούν εμένα.
Είμαι πλούσια γιατί σαν Ελληνίδα είμαι ακομπλεξάριστη   και δεν φοβάμαι να αναζητήσω προσφορές και καλύτερες τιμές.
Γιατί όταν έχω επιτυχία σε κάτι πάντα έχω γύρω μου κάποιον που χαίρεται για μένα χωρίς ζήλια.
Είμαι πλούσια σαν Ελληνίδα γιατί στο λεξιλόγιο μου έχω πολλές λέξεις για να πω αυτό που θέλω, και διαλέγω κάθε φορά όποια μου αρέσει.
Και γιατί μπορώ να συνδυάσω δυο αταίριαστες λέξεις και να βγάλω ένα καινούργιο νόημα, όπως το ''έξω καρδιά" 
Γιατί έχω πολλά τραγούδια που μπορώ να τραγουδήσω και να αρχίσουν να τραγουδούν κι άλλοι μαζί μου. 
Γιατί όταν έχει πανσέληνο εγώ έχω γιορτή.
Όταν βλέπω το ηλιοβασίλεμα στη Σαντορίνη δεν χειροκροτώ σαν τους ξένους, γιατί εγώ το βλέπω κάθε βράδυ.
Είμαι πολύ πλούσια γιατί σαν Ελληνίδα έχω το προνόμιο να βλέπω από κοντά την Ακρόπολη, τα αρχαία, τα νησιά, τη θάλασσα και τον ήλιο της Ελλάδας.
Είμαι πλούσια Ελληνίδα γιατί ζω σε μια πλούσια χώρα..
 Γιατί στις φλέβες μου κυλάει αίμα ηρωικό , αίμα ανθρώπων που έμαθαν να αντέχουν στα δύσκολα, πλούσιων ανθρώπων με έναν άυλο πλούτο ψυχής...
Και μου κληροδότησαν αυτόν τον πλούτο.
Είμαι πλούσια Ελληνίδα! ...
ή μάλλον ...
Είμαι πλούσια ΕΠΕΙΔΗ είμαι ΕΛΛΗΝΙΔΑ!

Και δεν θα καταφέρει κανένας να μου το πάρει αυτό!




SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου