Όταν κάτι το θέλεις πολύ..


..."όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να το αποκτήσεις"..
Ναι , δεν λέω πως δεν την ξέρετε αυτή την τόσο χιλιοειπωμένη φράση που ο Κοέλιο έκανε δική του (ενώ στην πραγματικότητα είναι κάποιου ανωνύμου), αλλά θα σταθώ για λίγο να την σχολιάσω.
Το γιατί θέλω να τη σχολιάσω είναι μια άλλη ιστορία. Ίσως γιατί δεν έχω κάτι άλλο για να γράψω αλλά έχω την ανάγκη για γράψιμο. Ή ίσως, ποιος ξέρει, να αισθάνομαι κι εγώ λιγάκι πως αυτή η φράση έχει υπόσταση.
  Μπορεί να φταίει η εποχή- κάθε φθινόπωρο βρίσκομαι σε εγκεφαλική διέγερση- μπορεί απλώς να έχω βαθύτερες αναζητήσεις. Δεν ξέρω. Πάντως τον τελευταίο καιρό κάνω διάφορες σκέψεις , και αναδρομές στο παρελθόν μου για να δω, πόσα από αυτά που λαχτάρησα έγιναν, και πόσα όχι. Και καταλήγω στο συμπέρασμα πως όσα πραγματικά ήθελα, τα απέκτησα. Εντάξει όχι όλα, αλλά είμαι σίγουρη τώρα πια πως θα αποκτήσω και τα υπόλοιπα. Βέβαια,μπορεί κάποια να μην τα αποκτήσω ποτέ, αλλά τότε θα σημαίνει πως δεν τα ήθελα αρκετά. "Κοινότοπο συμπέρασμα" θα μου πείτε.
   Όμως κι εγώ θα σας προτρέψω να σκεφτείτε τη δική σας ζωή. Και να βουτήξετε βαθιά στο παρελθόν σας και στην πορεία σας μέχρι τώρα. Πόσα από αυτά που θέλατε να αποκτήσετε δεν τα αποκτήσατε ποτέ;. Κι ύστερα να βουτήξετε ακόμα πιο βαθιά σε αυτά που δεν έγιναν και να σκεφτείτε για λίγο το γιατί. Μήπως, λέω μήπως δεν τα θέλατε αρκετά; Μήπως δεν σας διακατείχε έντονη λαχτάρα όταν τα επιθυμούσατε;  Και τώρα δείτε όλα όσα θέλατε πραγματικά και όντως ήρθαν. Τότε ίσως κι εσείς να καταλήξετε στο ίδιο με εμένα συμπέρασμα. Πως το μόνο σίγουρο ''εργαλείο'' για να κερδίσουμε τα όνειρα μας είναι η λαχτάρα μας για να τα ζήσουμε. Η έντονη επιθυμία μας. Αυτό που μας κάνει να ξαγρυπνούμε τις νύχτες λέγοντας μέσα μας "ΘΈΛΩ ΝΑ..."
 ... 
  Δεν ξέρω αν όντως το Σύμπαν συνωμοτεί...
 Ξέρω όμως πως συμφωνεί!!
 Αλλά πρώτα πρέπει εμείς να Θέλουμε. ΠΟΛΥ!!!

Και για το τέλος μια συμβουλή..
Μην γκρινιάζετε για όσα δεν έγιναν. 
Ποτέ δεν είναι αργά να θέσετε εκ νέου τους στόχους σας και να πείτε 
''Θέλω..". 
Είναι μια καλή αρχή . 

SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 σχόλια:

  1. Δε διαφωνώ στο ότι όταν "θέλουμε" κάτι το σύμπαν μας το προσφέρει... Ο λόγος που έβαλα το θέλω σε εισαγωγικά είναι διότι στο θέλω το σύμπαν απαντά: "και έτσι είναι" και τελικά δεν μας έρχονται αυτά που θέλουμε...μένουμε στο θέλω. Η καταλληλότερη λέξη, αντί για το "θέλουμε", είναι το "επιλέγουμε". Γιατί ενέχει την έννοια της συνειδητότητας. Και όταν είμαστε συνειδητοί τότε ναι...σίγουρα το σύμπαν μας δίνει αυτό που επιλέγουμε. Και πάντα με μία προϋπόθεση...να είμαστε ευγνώμονες για αυτό που είμαστε, γι' αυτά που μπορούμε και κάνουμε, γι' αυτά που έχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή