Ζητείται Ευτυχία..


Εμείς οι άνθρωποι πασχίζουμε σε όλη μας την ζωή για ένα και μοναδικό αγαθό. Την Ευτυχία! Χιλιάδες βιβλία έχουν γραφτεί για το πως θα την κατακτήσουμε, που θα την βρούμε, πως μοιάζει, και γενικώς για το πώς ‘’να είμαστε ευτυχείς’’. Ή, τουλάχιστον να ‘’δείχνουμε’’ ευτυχείς!! Έχουν γραφτεί τόσα πολλά βιβλία και άρθρα για το θέμα αυτό, που πλέον η Ευτυχία έχει πάρει μυθικές διαστάσεις, σαν την χαμένη Ατλαντίδα ή το Τρίγωνο των Βερμούδων. Κι εμείς εξερευνητές, η καλύτερα χρυσοθήρες που ψάχνουν για το χαμένο θησαυρό. Μήπως όμως ψάχνουμε πάρα πολύ, και χάνουμε την ουσία; Μήπως, λέω μήπως, μας γίνεται άγχος το ‘’πρέπει να γίνω ευτυχισμένος’’; Και τι είναι αυτό που κάνει τον κάθε έναν από εμάς ‘’ευτυχισμένο’’; Η υγεία, ο γάμος, η οικογένεια, η επιτυχία, η καριέρα, τα χρήματα , το σπίτι, τα  υλικά αγαθά, η ομορφιά; Ή όλα αυτά μαζί; Αν υποθέσουμε ότι τα έχουμε όλα αυτά , σημαίνει πως  είμαστε ευτυχείς; Κι αν ένας κρίκος της αλυσίδας αυτής σπάσει, κινδυνεύει η προσωπική μας ευτυχία; Εγώ δεν  θα ήθελα η ευτυχία μου να είναι τόσο εύθραυστη, και να κινδυνεύει σε κάθε αναποδιά. Θα ήθελα να ήταν φτιαγμένη από πολύ γερό υλικό, να ήταν φτιαγμένη από ψυχή! Και είναι!
   Γεννηθήκαμε μαζί της, μας συνοδεύει από την στιγμή που η ψυχή μας μπήκε και εγκαταστάθηκε στο σώμα μας, από την κοιλιά της μητέρας μας. Έχετε δει πόσο ευτυχισμένα είναι τα μωρά; Γεννιόμαστε ευτυχισμένοι , με τον ίδιο τρόπο που γεννιόμαστε έμψυχα όντα.  Δεν θα ισχυριστώ ότι υπάρχουν τρόποι, ή μαγικές συνταγές που μπορούν να  κάνουν την ζωή μας καλύτερη, πιο ευτυχισμένη, το έχουν κάνει άλλοι συγγραφείς με μεγάλη επιτυχία ,και τους έχω μελετήσει όλους. Μπορώ όμως να  πω με απόλυτη βεβαιότητα, αυτό μου διδάχτηκα από την ίδια την ζωή μου ότι η ευτυχία είναι μέσα μας, αναπνέει μαζί μας, υπάρχει μαζί μας,  και είναι παρούσα  σε όλες μας τις στιγμές , ακόμα και στον πόνο μας, ναι ακόμα και στα δυσάρεστα γεγονότα. Και μια ζωή  είναι γεμάτη από τέτοια.
   Εύκολα θα βγάλει κανείς το συμπέρασμα ότι η δική μου η ζωή είναι υπέροχη, κι ότι
για να μιλώ περί ευτυχίας μάλλον δεν έχω αντιμετωπίσει δύσκολες καταστάσεις. Κι όμως. Μιλώ για αληθινή ευτυχία,  γιατί τίποτα δεν μου χαρίστηκε απλόχερα, γιατί η ζωή μου είχε και έχει δυσκολίες , γιατί έζησα και συνεχίζω να ζω μια αληθινή ζωή! Η κάθε μου μέρα είναι όπως όλων των ανθρώπων , γεμάτη αγώνα ,γεμάτη από καλές και κακές στιγμές . Είναι μια γεμάτη ζωή. Και το να ζεις μια γεμάτη ζωή, είναι και αυτό ευτυχία! Με την ομορφιά της και την  ασχήμια της , με τις χαρές της και τις λύπες της, την αγαπώ την ζωή μου και την βλέπω υπέροχη! Και είμαι ευτυχισμένη που την έχω!

SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου