Η υπογραφή μας.

Λοιπόν, κάποιες φορές κολλάω σε κάτι λεπτομέρειες!
 Όπως για παράδειγμα στην υπογραφή μου... Δεν μου αρέσει! Τη θεωρώ μίζερη και κακότεχνη... Ή μάλλον για να ακριβολογώ, τελείως άτεχνη! Τώρα θα μου πείτε , ''σιγά το πράγμα" . Το ξέρω πως δεν είναι σημαντικό, αλλά εγώ έχω κολλήσει. Κάθε φορά που μου ζητούν να υπογράψω ένα χαρτί, με πιάνει άγχος! Ντρέπομαι για αυτή την μουτζούρα που έχω για υπογραφή.. Χαζό έ; ....Μμμμ όχι και τόσο, αν το καλοσκεφτείς! Γιατί η υπογραφή μας είναι το σημάδι μας προς τον έξω κόσμο.. Είναι μια μικρή εικόνα μας. Άρχισε λοιπόν να με βασανίζει το πως μπορώ να την κάνω καλλίτερη.. Λίγο πιο όμορφη , λίγο πιο ενδιαφέρουσα και -γιατί όχι- λίγο πιο καλλιτεχνική!
 Μπήκα λοιπόν στο google για να κάνω μια μικρή έρευνα για το πως μπορώ να την ομορφύνω χωρίς να πάθει μετάλλαξη και να μην αναγνωρίζεται- μην ξεχνάμε πως μέχρι τώρα υπέγραφα κάπως αλλιώς τα σημαντικά έγγραφα της ζωής μου. Δεν μπορώ να πω πως βρήκα και πολλά πράγματα στα ελληνικά, αλλά ανακάλυψα το εξής. Εμείς οι Έλληνες δεν δίνουμε και πολλή σημασία στην υπογραφή μας.. Αντίθετα, οι ξένοι το ψάχνουν λίγο περισσότερο, φανταστείτε πως έχουν βγάλει και οδηγίες για το πως μπορείς να φτιάξεις την τέλεια προσωπική υπογραφή.
 Μετά από πολλά πειράματα κατάφερα να βρω μια υπογραφή που να με εκφράζει, να είναι όμορφη, καλλιτεχνική και να καμαρώνω γι' αυτήν . Και το κυριότερο να μπορώ να την κάνω εύκολα και να μην με παιδεύει. Άσε που βρήκα και εναλλακτικές υπογραφές πάνω στο ίδιο μοτίβο. Την πιο γρήγορη, την μονογραφή, την πιο μεγάλη, την πιο μικρή. Κι όλες εξίσου όμορφες..
 Ναι το ξέρω πως δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία για τους περισσότερους από εμάς, αλλά το αποτέλεσμα αυτής της αναζήτησης μου δημιούργησε τόσους συμβολισμούς μέσα στο μυαλό μου που άξιζε τον κόπο..  Το σημαντικότερο όμως είναι πως αφού βρήκα επιτέλους την ιδανική υπογραφή , αισθάνθηκα τόσο υπέροχα, που ήταν σαν να ψήλωσα 10 πόντους ξαφνικά!
Ένιωσα αυτοπεποίθηση!
Έτσι κι αλλιώς, ποτέ δεν είναι αργά να αλλάξουμε ότι δεν μας αρέσει, ότι μας μιζεριάζει και μας πηγαίνει πίσω! .... Ακόμα κι αν αυτό είναι κάτι τόσο μικρό, όσο είναι η υπογραφή μας!

Καλό σας απόγευμα!



SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

5 σχόλια:

  1. Μην το λες πως δεν είναι τόσο σημαντική η υπογραφή μας. Όπως είπες είναι το σημάδι μας και πιστεύω πως αποκαλύπτει πολλά στοιχεία της προσωπικότητάς μας. Μάλιστα είχα ακούσει πως εταιρείες απορρίπτουν ακόμα και το βιογραφικό μόνο και μόνο από την υπογραφή που κάνεις! Απορρίπτουν βιογραφικά με υπογραφές στις οποίες η τελευταία γραμμή της διαγράφει τα γράμματα του ονόματός σου. Αυτό θεωρείται πως διαγράφεις τον εαυτό σου και έτσι το βιογραφικό σου πάει κατευθείαν στον κάλαθο των αχρήστων χωρίς να διαβαστεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομολογώ πως κάτι τέτοιο δεν το περίμενα! Αλήθεια; ..Καλά η αλήθεια είναι πως όντως η υπογραφή έχει στοιχεία της προσωπικότητας μας και της εικόνας που υποσυνείδητα θέλουμε να προβάλουμε προς τα έξω, αλλά κάτι τέτοιο, δηλαδή πως κάποιες εταιρείες δίνουν τόση μεγάλη σημασία στην υπογραφή , δεν το είχα ξανακούει! Εντυπωσιακό! :)

      Διαγραφή
    2. Μήπως θα μπορούσες να μου πεις πώς την έφτιαξες Ή έστω το link του ξένου site γιατί και εμένα με απασχολεί αυτό το ζήτημα

      Διαγραφή
    3. Έγινε!!! .... Εύχομαι να σε βοηθήσει! http://vasiaakarepi.blogspot.gr/2014/05/blog-post_17.html

      Διαγραφή
  2. Για να αλλάξεις την υπογραφη σου σημαίνει ότι άλλαξες και ταυτότητα! !!

    Τι διαδικασία ακολούθησες? ?
    Πηγες απλα στο τμημα και ειπες θελω να αλλάξω την ταυτότητα μου επειδή δεν μου αρέσει ή υπογραφή μου??

    ΑπάντησηΔιαγραφή