.... A story !!!


Όταν ήμουν μικρή , είχα ένα μεγάλο όνειρο...
Ένα όνειρο για το οποίο, το ένιωθα, ήμουν προορισμένη. ..
 Να γράψω ένα βιβλίο και να το εκδώσω! Να το δω να παίρνει μορφή και να μπαίνει στα ράφια ενός βιβλιοπωλείου. Τουλάχιστον ένα, έλεγα.
Την είχα μέσα μου αυτήν την επιθυμία, από παιδί σχεδόν, ξέροντας πως θα ζήσω χιλιάδες πράγματα πριν πραγματοποιήσω το όνειρο μου, θα δουλέψω , θα ερωτευτώ, θα χάσω και θα κερδίσω, θα τριφτώ με την ζωή, με τους ανθρώπους,κι όταν πια θα γεμίσει η ψυχή μου τόσο πολύ που δε θα χωράει άλλο, θα γράψω μια ιστορία...
Πάντα έγραφα, πάντα μιλούσα στο χαρτί, σκέψεις κυρίως και ποίηση. Ενδιάμεσα, ανολοκλήρωτες απόπειρες.. Απόπειρες να γράψω μια ιστορία.. Τουλάχιστον μία, έλεγα.
Αλλά δεν ήταν η στιγμή. Κομματάκι κομματάκι , ένα παζλ μέσα στο μυαλό μου χρόνο με το χρόνο συμπληρωνόταν. Ένα παζλ εμπειριών, συναισθημάτων, ένα άτυπο οπλοστάσιο ψυχής... Ώσπου μαζεύτηκαν όλα τα κομμάτια του παζλ, και γέμισε η ψυχή μου αλλά και πάλι κάτι έλειπε. Λες και υπήρχε ένα κομμάτι ζωής που δεν είχα ζήσει, μια εμπειρία που δεν είχα στο οπλοστάσιο μου.. Δεν είχε πέσει και η τελευταία σταγόνα.  Και τότε, βίωσα την απώλεια  της μητέρας μου, μια εμπειρία που όλους μας σημαδεύει.. Κι ήταν σαν να ήταν αυτός ο πόνος, το τελευταίο κομμάτι του παζλ, ... Γέμισε πια η ψυχή μου και δεν χωρούσε άλλο. Ήρθε η ώρα , είπα μέσα μου.
 Άρχισα να ψάχνω  γύρω μου, τα μάτια μου απέκτησαν άλλη όραση, αναζητούσαν μια έμπνευση.
Σαν να είχαν ανοίξει οι αντένες μου προς όλες τις κατευθύνσεις έψαχνα μια ιδέα μέσα από τις συναναστροφές μου... Και μου ήρθε! Δεν θα σας κουράσω με τις λεπτομέρειες, για το πως δημιουργήθηκε η ιστορία μέσα στο μυαλό μου, θα πω μόνο πως ήταν σαν να μου άνοιξε κάποιος το κεφάλι και την έβαλε μέσα, από την αρχή ως το τέλος.. .
Κι ύστερα με στοίχειωσε αυτή η ιστορία.. ζούσα με τους ήρωες, ζούσαν μαζί μου κι αυτοί, κάθε στιγμή.. Ξενύχτια, καφέδες, τσιγάρα, σοκολάτες, σκέψεις.. Κι αυτό κράτησε από πέρσι τον Αύγουστο μέχρι τον Φεβρουάριο  που ολοκληρώθηκε το βιβλίο μου... Όταν μπήκε η λέξη ''Τέλος" ήμουν ευτυχισμένη..  Είχα καταφέρει να γράψω μια ολοκληρωμένη ιστορία, είχα δημιουργήσει μια καινούργια οικογένεια.. Κασσάνδρα, Μάρκος, Σίλβα , Άγγελος..
Φιλία, έρωτας, πόνος, σκληρότητα, γαλήνη, λύτρωση.. Ένας χορός συναισθημάτων, κι όλα είχαν βγει από μέσα μου. Το μισό μου όνειρο ήταν εκεί μπροστά μου τυπωμένο σε σελίδες Α4. Αμέσως ξεκίνησε η πορεία για την ολοκλήρωση του. Το έστειλα λοιπόν σε κάποιους εκδοτικούς οίκους, με την ελπίδα να ξεχωρίσει, να αρέσει , και να εκδοθεί.. Ελπίδα που πεθαίνει τελευταία όπως λέει κι ο λαός, αφού ήξερα πως ήταν πολύ δύσκολο, ειδικά στην εποχή που διανύουμε να πάρει θετική εισήγηση .. Ύστερα από λίγους μήνες , ένα μεσημέρι, ήρθε η απάντηση από τις εκδόσεις "ΜΙΝΩΑΣ".. Και ήταν θετική!...
 Έτσι λοιπόν, σήμερα βρέθηκα να διαβάζω  ένα συμβόλαιο, και να βάζω την υπογραφή μου κάτω από την λέξη "Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ", παράξενο μου φαίνεται . Μου είναι πολύ δύσκολο να περιγράψω τα συναισθήματα μου με λόγια, γιατί είναι ανάμεικτα. Χαρά και φόβος για το άγνωστο, ανυπομονησία και ανησυχία για να είναι όλα τέλεια, όπως τα έχω φανταστεί, μέχρι τέλους. Μέχρι τη στιγμή που θα το δω στη βιτρίνα του βιβλιοπωλείου... Μια στιγμή που ονειρευόμουν χρόνια! Κι αυτή η στιγμή θα έρθει το καλοκαίρι του 2013 που θα εκδοθεί το βιβλίο μου, τον τίτλο του οποίου σας τον κρατάω μυστικό..
   Πως θα περιμένω τόσο πολύ καιρό; Τι να κάνω για να μην καταλάβω τους μήνες; ....
''Τουλάχιστον μια ιστορία" έλεγα.. Αλλά τώρα η ψυχή μου δεν μαζεύεται και το ταξίδι ήταν τόσο συναρπαστικό που έχω ήδη ξαναβγάλει εισιτήριο. Για άλλο προορισμό αυτή τη φορά, ένα καινούργιο βιβλίο, μια καινούργια ιστορία...
Γιατί όταν πια αγγίξεις το όνειρο σου , θέλεις να μείνεις εκεί για πάντα..

.....Και να γράψεις τη δική σου ιστορία!

SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου