''Εγώ το κάνω καλύτερα"

   Είναι η γνωστή συνήθεια των ανθρώπων να κρίνουν τη ζωή του διπλανού για να αισθάνονται ανώτεροι! Εντάξει, όχι όλων των ανθρώπων, υπάρχουν και λίγες εξαιρέσεις που κατανοούν τον διπλανό, και συμμερίζονται τις πράξεις του. Οι περισσότεροι όμως έχουν στην άκρη του μυαλού τους το δηλητήριο, έτοιμο να το εκσφενδονίσουν, είτε λεκτικά, είτε με τη μορφή απαξίωσης. Γιατί ''εγώ το κάνω καλύτερα" .. "Κάνω καλύτερες επιλογές" , "έχω καλύτερο σύντροφο", "διαχειρίζομαι καλύτερα τα χρήματα μου, το χρόνο μου, τα αισθήματα μου",  "είμαι καλύτερος σε όλα"... Κι αν είσαι , μπράβο σου! Αν όμως έχεις κάνει κι εσύ λάθη- και ποιος δεν έχει κάνει- τότε φίλε μου τίποτα δεν σε κάνει καλύτερο από τον διπλανό. Τη ζωούλα σου ζεις και συ, και γράφεις ότι ξέρεις σ'αυτό το διαγώνισμα που λέγεται ύπαρξη. Γιατί αν εσύ όντως κάνεις καλύτερη διαχείριση της ζωής σου , θα πρέπει να ξέρεις πως δεν χρειάζεται να αποδείξεις τίποτα σε κανέναν, ούτε έχεις ανάγκη να αισθάνεσαι ανώτερος από κανέναν, γιατί είσαι καλά μέσα σου... Χωρίς δηλητηριασμένο μυαλό. Κι έχεις μάθει πια πως ακόμα κι αν εσύ κάνεις ΚΑΤΙ λίγο καλύτερα από τον άλλον, τότε κι εκείνος, ίσως κάνει κάτι άλλο λίγο καλύτερα από εσένα.... Μόνο που δεν σε κρίνει, κι αυτό τον κάνει καλύτερο άνθρωπο, διαγράφοντας με μιας, όλα αυτά που δεν κάνει τόσο καλά όσο εσύ!



SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου