Ευχάριστες γλυκιές στιγμές..

..Λένε πως η ευτυχία , δεν είναι παρά μικρές ευχάριστες στιγμές, και πως όσο πιο πολλές τέτοιες στιγμές  μαζεύονται στη ζωή μας , τόσο πιο ευτυχισμένοι είμαστε...
Εγώ πάλι νομίζω πως  ευτυχία είναι η ικανότητα να βρίσκεις χαρά,  ακόμα και στις στιγμές που δεν είναι τόσο ευχάριστες.. Να καταφέρνεις να μετατρέπεις την καθημερινότητα σε δημιουργία, τη ρουτίνα σε εμπειρία, και το άγχος σε ευκαιρία για να βρεθείς πιο κοντά με τους γύρω σου..
 Ξέρω πως ακούγομαι λίγο σαν από άλλο πλανήτη όταν δηλώνω πως είμαι ευτυχισμένη , παρά τις δυσκολίες της καθημερινότητας, και την κούραση που μπορεί να προκύπτει από αυτή.. Όμως μην σας κάνει εντύπωση, δεν είμαι αγαθή, ούτε από αυτούς που όταν φάνε ένα χαστούκι θα γυρίσουν και το άλλο μάγουλο.. Όχι καθόλου! Απλώς συνειδητοποίησα πολύ νωρίς, αυτό που λέει ο λαός "τώρα που μπήκαμε στο χορό, θα χορέψουμε", κι αποφάσισα πως αφού θα χορέψω που θα χορέψω, να το διασκεδάσω κιόλας! Γιατί όσο δυσβάσταχτη κι αν είναι η καθημερινότητα, πάντα υπάρχουν χαραμάδες για την προσωπική μας σφραγίδα σε αυτήν. Πάντα μπορούμε να μετατρέψουμε μια απλή συνήθεια, σε ''ευχάριστη στιγμή". Πολλοί θα πουν πως πρόκειται για ''χρύσωμα" του χαπιού, όμως κι έτσι να είναι, ένα "χρυσό χάπι" είναι σαφώς καλύτερο από μια άχρωμη και άγευστη κάψουλα, που αν κάνεις το λάθος και την δαγκώσεις, θα πικραθείς πολύ! "Μαγκιά" όμως δεν είναι να αποφεύγεις να τη δαγκώσεις αυτή την κάψουλα που λέγεται ζωή, "μαγκιά" είναι να την μετατρέπεις σε καραμέλα!
 Και είναι''καραμέλα" οι στιγμές που, πηγαίνοντας με το γιο μου το πρωί στο σχολείο, μια συνήθεια καθόλου ευχάριστη, βγάζουμε το κινητό και φωτογραφίζουμε τα σύννεφα και τον ήλιο που ξεπροβάλει, και παρατηρούμε τις αλλαγές του ουρανού από μέρα σε μέρα,ξεχνώντας για λίγο τη ρουτίνα και τη νύστα μας...Είναι ''καραμέλα" οι στιγμές που, ψωνίζοντας στο σούπερ μάρκετ, μια πολύ βαρετή στιγμή, ακούγεται από το μεγάφωνο το αγαπημένο μας τραγούδι και λικνιζόμαστε τραγουδώντας,ξεχνώντας για λίγο τα ψώνια, και είναι ''ολόγλυκη καραμέλα" το βράδυ που τον βάζω για ύπνο και  μου λέει ''μαμά πες μου μια ιστορία από τα παλιά χρόνια", να θυμάμαι τη συχωρεμένη γιαγιά μου και το περιστατικό που της έπεσε η φούστα στην εκκλησία μια μεγάλη Παρασκευή, και να ξεκαρδιζόμαστε στα γέλια, ξεχνώντας για λίγο το ρολόι...
Αλλά και οι στιγμές που περιμένω στο ΙΚΑ, και βγάζω το πλεκτό κι αρχίζω να πλέκω(!), παρατηρώντας τις αντιδράσεις των γύρω μου (μα, τι κάνει αυτή η κοπέλα;), ή οι στιγμές που περπατάω στο δρόμο ακούγοντας μουσική(αργεντίνικα τάνγκο και ισπανικές κιθάρες), ή εκείνες οι στιγμές που καταφέρνω να ξεκλέψω λίγο ύπνο στον καναπέ μου σκεπασμένη με την χνουδωτή κουβερτούλα κι από πάνω την κουλουριασμένη γάτα μου, ή που αποφασίζω να μάθω κάτι καινούργιο, έναν καινούργιο χορό, μια καινούργια συνταγή, έναν καινούργιο ρόλο, είναι κι αυτές γεμάτες γλύκα στιγμές!
  Μια καθημερινότητα έχει πολλές ευχάριστες στιγμές, που μπορεί να είναι λίγο πικρές στην αρχή, αλλά με την κατάλληλη ποσότητα από τη ζάχαρη της ψυχής μας, μπορούν να γίνουν όχι απλά ''καραμέλα'', αλλά τούρτα πολύχρωμη! Εμείς την φτιάχνουμε την ευτυχία μας.. Εμείς δημιουργούμε τη μέρα μας, εμείς και τη ζωή μας! Είναι θέμα οπτικής γωνίας και δημιουργικότητας, το κατά πόσο, η πεζή πραγματικότητα μας, θα μετατραπεί σε μια αξέχαστη εμπειρία! Στο χέρι μας είναι, ε, και στο μυαλό μας κατ'επέκταση..
Κι έτσι, οι μικρές ευχάριστες στιγμές που απαρτίζουν την ευτυχία, θα γίνονται όλο και περισσότερες, όχι γιατί θα πέφτουν από τον ουρανό σαν την βροχή, αλλά γιατί θα είναι αποτέλεσμα δικής μας επιμονής και εργασίας... Κι αυτό θα τις κάνει πιο πολύτιμες!

Και θα κλείσω με ένα στιχάκι από ένα τραγούδι της Μαίρη Πόππινς (πω πω, τι θυμήθηκα τώρα)..

''A spoonful of sugar helps the medisine go down.."

και μια που το θυμήθηκα, ας το θυμηθείτε κι εσείς... Καλή διασκέδαση!




SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 σχόλια:

  1. Aααα να γειά σου!!!Δεν θα πεθάνουμε κι όλας,επειδή διανύουμε δύσκολους καιρούς.Της ίδιας άποψης είμαι κι εγώ.Όχι στη μιζέρια.Φτάνει.Γελάμε να ξορκίσουμε το κάθετί άσχημο...
    Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς!!! Πρέπει να βρίσκουμε χαρά στο καθετί, όσο μικρό κι αν είναι! Αισιοδοξία πάνω απ'όλα!

      Διαγραφή
  2. από τα ωραιότερα κείμενα που έχω διαβάσει...
    πόσο πόσο δίκαιο έχεις!!!
    όπως λέει και το σποτάκι του ant1: τα ομορφότερα πράγματα στη ζωή δεν είναι πράγματα...(λυπάμαι που το δανείζομαι από ένα βρωμοκάναλο, αλλά είναι υπέροχη σα φράση)
    πανέμορφο το blog σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, και το δικό σου το λάτρεψα, έχεις πολύ ωραίο χιούμορ! (Όντως βρωμοκάναλο ο Αντ1 αλλά πετυχημένο το σποτάκι).. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή