Δημιουργία..

Φίλοι μου ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΓΕΜΑΤΗ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!

Είναι μια ευχή που κάνω πάντα.... ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ! 
Νομίζω πως μια ζωή που είναι μόνο ένας ατέρμονος κύκλος πεζής καθημερινότητας δεν έχει κανένα νόημα! Τουλάχιστον για μένα...Το έχετε καταλάβει πια πως μου αρέσει να φτιάχνω την πραγματικότητα μου όπως τη θέλω,  μην ξαναλέμε τα ίδια. Μου αρέσει να γράφω, να κάνω χειροτεχνίες, να φωτογραφίζω τοπία, να μοιράζομαι τις σκέψεις μου μέσα από blogs και σελίδες στο facebook και όλα αυτά  όχι γιατί έχω κανένα κέρδος, απλώς για να ταράζω τα λιμνάζοντα νερά της ζωής μου, ή ακόμα καλύτερα... για να μην τα αφήσω να λιμνάσουν.... Πιστεύω ακράδαντα, πως η τέχνη και η δημιουργία είναι το ελιξίριο της νεότητας και της ψυχικής υγείας.... 
   Είναι τόσο απλό, είμαστε όντα που έχουμε μέσα μας ενέργεια. Όταν αυτή η ενέργεια, μένει φυλακισμένη στην ψυχή μας, την βαραίνει, την κάνει να σαπίζει.  Έτσι το βλέπω εγώ, και από την μικρή μου πείρα , είδα πως όσες φορές, δεν είχα κάτι να απασχολεί ευχάριστα και δημιουργικά το νου μου, ένας στρόβιλος συναισθημάτων πέτρωνε και γινόταν βράχος που μου πλάκωνε το στήθος.. Εκεί λοιπόν, στην αυλή της κατάθλιψης και λίγο πριν της χτυπήσω την πόρτα, έκανα μεταβολή και έβρισκα κάποιο άλλο σπίτι, πιο ευχάριστο για να επισκεφτώ... Κάποιο σπίτι που έκρυβε μέσα του , ένα καινούργιο χόμπι, μια καινούργια γνώση ή ακόμα και κάποια παλιά ενασχόληση που η καθημερινότητα με είχε κάνει να την βάλω στην άκρη.. 
  Μην νομίζετε πως δεν δούλεψα ποτέ στη ζωή μου, ή πως δεν δουλεύω.. Απλώς ακόμα και τη δουλειά , σαν χόμπι την αντιμετωπίζω... Δηλώνω αθεράπευτη χομπίστρια στην εργασία μου, αλλά και επαγγελματίας στα χόμπι μου! ...Πως γίνεται αυτό; Δεν ξέρω! Απλά, γίνεται.. 
Γιατί η ανάγκη για δημιουργία, δεν έχει κανόνες που να απαγορεύουν ούτε το να βγάλεις χρήματα από αυτή (αν μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο μάλιστα, θεωρείται ιδανικό) ούτε το να διασκεδάζεις και να περνάς καλά... 
  Η Δημιουργία έχει από μόνη της, έναν και μοναδικό κανόνα, την ίδια τη δημιουργία! Και για να συντελεστεί, θέλει προσήλωση και συγκέντρωση. Είτε πρόκειται για ένα φαγητό, είτε για ένα καινούργιο project , για ένα καινούργιο χόμπι ή μια καινούργια σελίδα ή blog, για δουλειά ή για διασκέδαση, η δημιουργία θέλει την αφοσίωση μας.. Ακόμα και για να δημιουργήσεις το μέλλον σου, θέλει προσοχή και "επαγγελματισμό", κι ας μην πρόκειται για επάγγελμα, αλλά για μια σχέση, ή μια αλλαγή σπιτιού. 
"Δημιουργώ, άρα εξελίσσομαι!"... κάντε το μότο σας και θα με θυμηθείτε ...
Και πιστέψτε με , θα γλιτώσετε από πολλές κακές σκέψεις, από τον αρνητισμό, αλλά και από την μονότονη καθημερινότητα που βαραίνει τη σκέψη και την ψυχή μας με ανυπολόγιστες συνέπειες...

Καλή δημιουργική χρονιά λοιπόν σε όλους! 

Το 2013 ας είναι μια καινούργια αρχή για μια καλύτερη ζωή...


Καληνύχτα !!!



SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 σχόλια:

  1. βάσια μου ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ σε αυτό σου το ποστ, ειλικρινά... το τύπωσα και το έβαλα στον τοίχο μπροστά μου...
    δυστυχώς, η αστική ζωή έκανε τους ανθρώπους "πεζούς", χωρίς ενδιαφέροντα, τους λοβοτόμησε κάθε έμφυτη τάση Δημιουργίας...
    γουστάρω ανθρώπους που μαθαίνουν αγγειοπλαστική, βελονάκι, κινέζικα, μαγειρική, ή κάθε άλλο-ό,τι να'ναι πραγματικά, αρκεί να είναι ΚΑΤΙ...
    είναι μεγάλο δέντρο η ζωή και η σκιά του είναι πολύ βαριά αν την αφήσεις να πέσει πάνω σου!!
    (στο μπλογκ μου θα σου αφιερώσω μία από τις "δημιουργικές" μου κατασκευές...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή