Η Τζούλια και το ''Ε'' !

Σήμερα πήγα στο ψιλικατζίδικο της γειτονιάς μου να αγοράσω το ''Βήμα'' της Κυριακής που είχα ζητήσει να μου κρατήσουν λόγω των βιβλίων που έχει δώρο, καφέ που μου είχε τελειώσει και τσιγάρα.. ... Η μέρα είναι ζεστή και ηλιόλουστη και με έναν ουρανό καταγάλανο (όσοι παρακολουθείτε τη σελίδα στο Facebook, ξέρετε πως λατρεύω τον ουρανό).. Περπατούσα λοιπόν στη γειτονιά μου και καθώς πλησίαζα στο ψιλικατζίδικο θυμήθηκα πάλι τα νεανικά μου χρόνια με τη φίλη μου την Τζούλια. ..Ξέρετε αυτή που έφτιαχνε καλύτερο νες από εμένα...
 Τι θυμήθηκα τώρα; ..  
Κάθε Κυριακή ο πατέρας της Τζούλιας την έστελνε στο συγκεκριμένο ψιλικατζίδικο να του αγοράζει τσιγάρα και την εφημερίδα ''Ελευθεροτυπία" που περιείχε το περιοδικό ''Εψιλον'', το οποίο λάτρευε και η ίδια.. Έτσι, κάθε Κυριακή, η Τζούλια περιχαρής , περνούσε από το σπίτι μου και μου ζητούσε να πάω μαζί της για παρέα.. Ήμασταν γύρω στα δεκαοκτώ (η Τζούλια ήταν λίγο μικρότερη) και είχαμε ξεκινήσει δειλά δειλά το κάπνισμα , κρυφά από τους γονείς μας εννοείται , γιαυτό και αυτή η μικρή διαδρομή προς το ψιλικατζίδικο είχε ένα άλλο νόημα για μας, αυτό του απαγορευμένου... Γιατί δίπλα στο μαγαζάκι υπήρχε ένας πεζόδρομος με δέντρα κι εκεί στεκόμασταν  για δέκα λεπτά να κάνουμε το κρυφό μας τσιγαράκι ... Είχαμε βγάλει μάλιστα και συνθηματικό όνομα γιαυτό το τσιγαράκι.... Το λέγαμε ''Εψιλον'' , λόγω του περιοδικού.. .. Ερχόταν δηλαδή η Τζούλια και μου έλεγε μπροστά στη μητέρα μου "πάμε για 'Εψιλον;"  Κι αυτό ήταν το σύνθημα.. Έπαιρνα το τσιγάρο και τον αναπτήρα, τα έκρυβα στην τσέπη μου και φεύγαμε.. Κάπως μας φαινόταν τότε αυτή η βολτούλα, σαν κοινό μυστικό, σαν μικρή επανάσταση, δεν ξέρω... Τώρα που έχουν περάσει τα χρόνια, έχει μείνει η γλυκιά ανάμνηση από αυτή την μικρή μας αταξία... Κι από όλες τις άλλες αταξίες που κάναμε..
Βλέπετε , μια φιλία χρόνων (είκοσι τρία παρακαλώ)  , έχει χιλιάδες αταξίες για να θυμάσαι... 
Και κάθε μια από αυτές , είναι χρυσή κλωστή που κέντησε αυτή τη φιλία.. 
Χρυσή κλωστή ... Για να λάμπει, κάθε φορά που έχει λιακάδα... όπως σήμερα! 

Καλή σας μέρα .....


SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 σχόλια:

  1. Στιγμές που αναπολούμε με χαμόγελο και νοσταλγούμε πάντα...Και φυσικά δε φεύγουν ποτέ από το μυαλό μας :)
    Kαλησπέρα κοριτσάκι μου...φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα κορίτσι, και χρόνια σου πολλά για χτες!!! :-)

      Διαγραφή