Το Τζίνι μου...

"Πονάει το κεφάλι μου κι ο λαιμός μου! Είμαι χάλια!" δήλωσα και κουκουλώθηκα ακόμα πιο πολύ με την κουβέρτα.
"Να σου φτιάξω μια σούπα από κοτόπουλο;" είπε εκείνη.
"Ναι ! Μια σούπα θα ήταν ότι πρέπει" αναφώνησα χαρούμενη με τη λίγη δύναμη που είχε απομείνει στη φωνή μου...
"Άστο επάνω μου!" έκανε και φόρεσε το παλτό της και τα γάντια της. Έβαλε τον μάλλινο σκούφο και τυλίχτηκε στο μπεζ κασκόλ.. Γενάρης, 
 και το κρύο δεν αστειεύεται.. 
"Θα πάρω να πετάξω και τα σκουπίδια!" είπε και συμπλήρωσε
"Θέλεις κάτι άλλο απ'έξω;"
"Ναι, θέλω κάποια πράγματα από το σούπερ μάρκετ και τσιγάρα" είπα,   και της έγραψα σε ένα χαρτί τι χρειαζόμουν. Ψιλοπράγματα δηλαδή, γάλα για το παιδί, και φαγητό για τη γάτα μου, αλλά ήταν αναγκαία. 

  Βγήκε. Έξω το κρύο τσουχτερό, μα δεν την ένοιαζε. Έπρεπε να εκπληρώσει το χρέος που της επέβαλε η αγάπη και η συμπόνια της για μένα και για τα δύο προστατευόμενα μου μέλη. Πέταξε τα σκουπίδια στον κάδο και συνέχισε την πορεία της. Πέρασε πρώτα από το περίπτερο για τα τσιγάρα και αστειεύτηκε λίγο με την περιπτερού. Ούτε καν το κρύο δεν μπορεί να σταματήσει την κοινωνικότητα της. Ύστερα κατευθύνθηκε βιαστικά προς το σούπερ μάρκετ... Ίσα που προλάβαινε πριν κλείσει. Ανέβηκε στον πάνω όροφο και διάλεξε το καλύτερο γάλα για τον μικρό, και την καλύτερη κονσέρβα για τη γάτα μου. Μετά πήγε στο σημείο του κρεοπωλείου και ζήτησε από την ξανθιά ομορφούλα το καλύτερο κοτόπουλο... "Είναι για σουπίτσα" της είπε , συνωμοτικά σχεδόν. Σκέφτηκε να μου ρίξει μέσα στη σούπα μου και φιδέ, παρόλο που δεν της το είχα ζητήσει. Για να με "πιάσει" καλύτερα μια που δύο μέρες δεν τρέφομαι σωστά. Κατόπιν σκέφτηκε τα αμύγδαλα! Ξέρει πόσο μου αρέσουν.. Και τέλος τις σοκολάτες... Μια μαύρη για μένα και μια γάλακτος για το παιδί. Κι όταν τελείωσε και με το ταμείο, βγήκε με τις σακούλες πάλι στην κρύα νύχτα και με γρήγορο βήμα, αγχωμένη για μένα, μη χειροτερέψω, ήρθε στο σπίτι.
  Έπλυνε το κοτόπουλο πολύ καλά και το έβαλε να βράσει, ενώ παράλληλα , έφτιαξε χυλοπίτες για το παιδί, μια που ήξερε πως δεν τρώει τα ''ζουμερά'' φαγητά, κι έβαλε στην γάτα λίγη από την κονσέρβα της. Όσο έβραζε η σούπα μου, βοήθησε τον μικρό σε κάτι μαθηματικές ασκήσεις, και μου έδωσε να πιω ένα ντεπόν. Όταν η κοτόσουπα ήταν έτοιμη, ζεστή ζεστή και με τον φιδέ να επιπλέει - πράγμα που γενικώς μου θυμίζει νοσοκομείο, αλλά στην παρούσα φάση έδειχνε νόστιμο και μύριζε υπέροχα-  σέρβιρε μια γενναία μερίδα σε ένα πιάτο , μου έβαλε και λίγο κοτόπουλο και το τοποθέτησε στον δίσκο. ...Τον ακούμπησε προσεκτικά στο τραπεζάκι του σαλονιού... 
Δεν χρειαζόταν άλλο, και ξαναμπήκε στο λυχνάρι της... Στο σώμα μου.

 Κάθισα στον καναπέ και πήρα στα χέρια μου τον δίσκο με την ζεστή σούπα που έφτιαξα..Ήταν πεντανόστιμη, και με το φιδέ μέσα -παρόλο που είναι κάτι που δεν το συνηθίζω- ήταν λίγο πιο ωφέλιμη θαρρώ! ...Τελικά, μου έδωσε καλό κοτόπουλο η ξανθιά ομορφούλα.. Μετά θα φάω και λίγη σοκολάτα, έτσι για να γλυκάνω το κρύωμα. Ίσως και λίγα αμύγδαλα.. Μου αρέσουν τα αμύγδαλα, κι από ότι λένε έχουν ασβέστιο. Η γάτα μου τρίβεται στα πόδια μου για να με ευχαριστήσει που της έβαλα φαγητό, κι ο γιος μου τρώει τη σοκολάτα του και μου δείχνει τις ασκήσεις μαθηματικών για επιβεβαίωση των λύσεων... 
Λύσεις ξέρω να βρίσκω, αλλά τα μαθηματικά ....πολύ δύσκολα για μένα! 


Καλό σας βράδυ.... και να προσέχετε το Τζίνι σας! 


SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 σχόλια:

  1. Σε διάβασα πάλι,μετά από καιρό και για αυτό το λόγο θέλω άλλη μία φορά να πω,το πόσο χαίρομαι που ξαναβρεθήκαμε... :)
    Kαλημέραααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΑΑχχχχχ με συγκινείς βρε παλιοκόριτσο!!!! χαχαχαχ Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή