Δεν είμαστε όλοι ίδιοι..

Όταν έφερα στον κόσμο το γιο μου, βρέθηκα πολλές φορές να παίρνω μέρος σε συζητήσεις σχετικά με τη μελλοντική σεξουαλική ταυτότητα του παιδιού μου. Τί εννοώ; 
Δεν ήταν λίγοι εκείνοι που με ρώτησαν ευθέως τί θα κάνω αν στο μέλλον ο γιος μου αποφασίσει να γίνει ομοφυλόφιλος. Όσοι έχετε αγόρια , θα έχετε αναρωτηθεί και μόνοι σας, ή θα έχετε ερωτηθεί από άλλους. Και σίγουρα θα έχετε βρεθεί σε συζητήσεις που κάποιος γονιός ισχυρίζεται ένθερμα πως αν το παιδί του γίνει ομοφυλόφιλος , πράγμα που αποκλείει (ο Γιος μου ;;; Αποκλείεται!) , θα το διώξει , θα το αποκληρώσει και άλλα τέτοια φαιδρά... Όταν ερωτήθηκα εγώ τι θα έκανα σε μια τέτοια περίπτωση, απάντησα πως είναι δικαίωμα του να κάνει ότι θέλει στη ζωή του, αρκεί να είναι ευτυχισμένος και ισορροπημένος άνθρωπος. Φυσικά, η απάντηση μου σόκαρε κάποιους που περίμεναν σαν "γνήσια" "αγορομάνα" να πω " Ο Γιος μου; Αποκλείεται!"..  Κάποιοι μάλιστα έπεσαν να με φάνε στην κυριολεξία. Γιατί οι ίδιοι, είναι τόσο απόλυτοι στο τι είναι ''φυσιολογικό" και τί όχι , που ούτε σαν ιδέα δεν το δέχονται.. Ούτε καν θέλουν να ακούν μια μάνα να λέει πως θα συνεχίσει να αγαπάει το παιδί της, ακόμα κι αν έχει διαφορετικές προτιμήσεις μεγαλώνοντας. Δηλαδή βάζουν την αγάπη της μάνας σε δεύτερη μοίρα, έχει μεγαλύτερη σημασία για εκείνους το αν το παιδί θα γίνει ''άντρας!".. Δεν θα ξεχάσω μια καλή μου φίλη, "αγορομάνα" επίσης, που μου έθεσε το δίλημμα. "Άν έπρεπε να διαλέξεις ανάμεσα σε δυο 'συμφορές' , τί θα διάλεγες; Να γίνει ο γιος σου γκέι ή ναρκομανής;"  .... Έ, τι να πεις... Βέβαια η απάντηση μου ήταν κάθετη... Γιατί απλά δεν τίθεται θέμα διλήμματος ! Το ένα είναι συμφορά, το άλλο όχι! Και δεν νομίζω πως θα υπάρχει μάνα που έχασε το παιδί της από ναρκωτικά και δεν θα ευχόταν να το είχε ζωντανό κι ας ήταν ομοφυλόφιλος... Μην τρελαθούμε τελείως. Όταν αγαπάς το παιδί σου, το αγαπάς και το θέλεις ζωντανό, υγιές και ευτυχισμένο. 
 Και για να τελειώσω την ανάρτηση θα σας θέσω ένα ερώτημα που το έχω θέσει και σε όλους εκείνους που εναντιώθηκαν στην άποψη μου...
"Ποιοι γονείς καμαρώνουν περισσότερο; Οι γονείς του ομοφυλόφιλου καλλιτέχνη, επιστήμονα, αθλητή, μουσικού, χορευτή...  Ή οι γονείς του ''άντρα" που είναι καταδικασμένος ισόβια επειδή βίαζε και σκότωνε γυναίκες;;....."
Ας πάψουμε να στεκόμαστε στην επιφάνεια και ας αρχίσουμε να σκεφτόμαστε επιτέλους! Ναι , δεν είμαστε όλοι ίδιοι , κι ούτε πρέπει να είμαστε. Η σεξουαλική ταυτότητα του καθενός είναι δικαίωμα του, αρκεί να μην βλάπτει κάποιον άλλον. 

(Όπως καταλάβατε την ανάρτηση αυτή μου τη ενέπνευσε- όπως και σε άλλους- ο blogger Ben.)

Την καλημέρα μου σε όλους! 


SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

9 σχόλια:

  1. Δεν ειμαι γονιος ακομη αλλα οταν πρωτα το Θεο γινω ενα θελω να φερω και να κανω ενα σωστο ανθρωπο στην κοινωνια!Στην περιπτωση ομοφυλοφιλιας και μη το μονο σωστο, κατα την αποψη μου παντα,που πρεπει να κανει ενας γονιος ειναι να του μεταδωσει σωστες αρχες και αξιες,να εχει παιδεια πανω απολα και να σεβεται τον εαυτο του για να τον σεβεται και ο περιγυρος του!Στο "διλλημα" οπως εθεσες δεν χρειαζεται καν να μπω σε διλλημα στην περιπτωση του βιαστη δολοφονου παιδεραστη κλπ θα το ειχα σκοτωσει εγω με τα ιδια μου τα χερια και μετα εμενα επειδη δημιουργησα εγω ενα τετοιο κτηνος!
    Καλως σε βρηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς! Κι εγώ της ίδιας άποψης είμαι. Πως είναι πιο σημαντικό να φτιάξουμε σωστούς ανθρώπους, κι όλα τα άλλα είναι δευτερευούσης σημασίας. Την καλησπέρα μου...

      Διαγραφή
  2. Δεν έχω γιο , δεν έχω παιδιά αλλά ασπάζομαι την ίδια φιλοσοφία και με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη! Δεν μπορώ να καταλάβω την αγάπη εκείνη την γονεϊκή που αποκληρώνει, βασανίζει, ή δεν αποδέχεται το παιδί της όπως και να είναι !
    ΥΓ: Λατρεμένη η γραφή του Ben!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενδιαφέρουσα δημοσίευση και πήγα να τη χάσω!
    Θα ΄θελα να καταθέσω την άποψή μου!Κατά πρώτον κανένας γονιός δε θέλει να του προκύψει αυτή η κατάσταση για το παιδί του, οπότε ας μην τον κακίζουμε και κατά δεύτερον στη χώρα μας ακόμα είμαστε πίσω σ΄ ενημέρωση σε πολλά θέματα χωρίς να φταίει ο απλός λαός!Κι αν βάλουμε στο παιχνίδι και την εκκλησία(αφού είμαστε ένα θεοκρατικό ευρωπαϊκό κράτος) τότε χάνουμε το χρόνο!Επειδή έζησα μ΄ αδελφό ναρκομανή μπορώ να πω σήμερα με σιγουριά πως θα προτιμούσα να πηδιότανε!Γιατί η ομοφυλοφιλία είναι θέμα ορμονών κι όχι πάθους, είναι φυσικό επακόλουθο ενός λάθους!Κι όλ΄ αυτά τα ισχυρίζομαι τη στιγμή που έχω κόρες και θα ΄μαι δίπλα τους αν αυτές προκύψουν στην πορεία τους λεσβίες ή πουτάνες!
    Καλό σου βράδυ!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ούτε εγώ έχω παιδιά... όμως μπορώ να κατανοήσω το σοκ των γονέων όταν ανακαλύψουν ότι ο γιος τους είναι ομοφυλόφιλος. Κάθε γονέας καλώς ή κακώς, έχει όνειρα για το παιδί του από τη στιγμή που το φέρνει στον κόσμο. Φτιάχνει εικόνες τα βράδια για το πώς θα είναι όταν θα μεγαλώσει, αν θα είναι όμορφο, αν θα είναι καλός άνθρωπος, αν θα είναι έξυπνος κλπ. Σίγουρα κάθε αγορομάνα θέλει να βλέπει τον γιο της σαν άντρα, να νιώθει ότι δημιούργησε έναν άρρεν δυναμικό, γοητευτικό, που θα "ρίχνει" τις γυναίκες κάνοντάς την περήφανη... Δεν ασπάζομαι φυσικά τις αποκληρώσεις, τις απειλές και την απόρριψη του ομοφυλόφιλου παιδιού από τους γονείς, σε καμία περίπτωση, όμως μπορώ να αντιληφθώ τι αισθάνονται! Το θέμα είναι να τους δοθεί λίγος χρόνος να επεξεργαστούν τα νέα δεδομένα με ψυχραιμία και να σκεφτούν ότι όπως και να έχει, αυτό που μετράει στο τέλος είναι το παιδί να είναι ευτυχισμένο... Ας μην είμαστε τόσο αυστηροί με αυτούς τους γονείς, όμως. Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι τόσο ανοιχτόμυαλοι όσο άλλοι και χρειάζονται χρόνο για να προσαρμοστούν σε ό,τι νέο και απρόσμενο τους προκύπτει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καμία περίπτωση δεν είμαι αυστηρή με τους γονείς που τρώνε σοκ, και σίγουρα δεν ισχυρίζομαι πως θα με αφήσει αδιάφορη ένα τέτοιο γεγονός, απλώς επειδή αγαπώ το παιδί μου θα προσπαθήσω να το καταλάβω και να το αποδεχτώ με τις επιλογές του, αν και εφόσον αυτές δεν προσβάλουν και δεν είναι επιζήμιες για την κοινωνία και για τους άλλους ανθρώπους! .... Και σίγουρα η ομοφυλοφιλία δεν είναι το χειρότερο που μπορεί να συμβεί! Υπάρχουν άλλα , πολύ χειρότερα που με ανησυχούν ως μητέρα!

      Διαγραφή
  5. Άργησα, όμως απο Καρδιάς, Σε Ευχαριστώ.
    Εύχομαι να το διαβάσει κάποιος γονέας, όταν θα μάθει για το παιδί του.
    Μα πάνω απο όλα εύχομαι να το διαβάσει ένα Παιδί και να πάρει κουράγιο απο αυτή την ανάρτηση.

    Και πάλι Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ για την τροφή για σκέψη! ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Εύγε Βάσια, εξαιρετικό κείμενο και αξιοζήλευτος τρόπο σκέψης.

    Η αγάπη ναι, τα κερδίζει όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή