Το μεγάλο χαμόγελο (για το Diary of bliss)

(Η παρακάτω ανάρτηση αφιερώνεται στο Diary of Bliss)


    Σήμερα το πρωί βγήκα για εξωτερικές δουλειές και περπάτημα....Η μέρα ήταν όμορφη και ο ουρανός καταγάλανος (αργότερα άρχισε να βρέχει αλλά εκείνη τη στιγμή ήταν υπέροχα).. Στο δρόμο συνάντησα τη μητέρα μιας καλής μου φίλης, την οποία συμπαθώ πολύ.
 Χαμογελούσε ολόκληρη κι εγώ απόρησα μέσα μου , όχι γιατί δεν είναι χαμογελαστός άνθρωπος , κάθε άλλο... Απλώς, γνωρίζοντας πως ο σύζυγός της και πατέρας της φίλης μου παλεύει με  τον καρκίνο τον τελευταίο χρόνο, δεν περίμενα να δω ένα τόσο φωτεινό χαμόγελο στο πρόσωπό της....Δεν παύει να είναι μια δύσκολη ασθένεια και θέλει πολλές αντοχές....
  Είπαμε λίγα λόγια για τις κόρες της και τα εγγόνια της κι ενώ νόμιζα πως είχα βρει την αιτία αυτού του χαμόγελου, εκείνη προσπέρασε το κατά τα άλλα ευχάριστο θέμα των εγγονιών της για να μου πει λάμποντας..
 "Είχαμε και ευχάριστα, κάναμε αξονική και πάμε πολύ καλά, κάποιοι όγκοι υποχώρησαν και κάποιοι μαζεύτηκαν!" και το χαμόγελο έγινε ΧΑΜΟΓΕΛΟ!! 
 Ύστερα από το ευχάριστο νέο που με χαροποίησε ιδιαίτερα, χαιρετηθήκαμε και τράβηξε η κάθε μια το δρόμο της... Όμως εκείνο το μεγάλο χαμόγελο είχε μείνει στην ατμόσφαιρα γύρω μου ,ήταν πάνω μου, το αναγνώριζα πια αυτό το χαμόγελο, το είχα  δει στη μητέρα όταν κέρδιζε τις δικές της μάχες, άσχετα αν εκείνη έχασε τελικά τον πόλεμο!! Το μεγάλο της χαμόγελο ακόμα φωτίζει τη ζωή μου....
.....Και με έκανε να σκεφτώ πως ανεξάρτητα από την τελική έκβαση ενός πολέμου αυτό που μένει σαν ανάμνηση για χρόνια είναι το χαμόγελο που ζωγραφίζεται στο πρόσωπό μας από τις μικρές νίκες στις επιμέρους μάχες! Αυτό το πολύτιμο χαμόγελο λάμπει για πάντα!
Εύχομαι να γίνει γρήγορα καλά ο πατέρας της φίλης μου γιατί, πραγματικά, θέλω να δω αυτό το χαμόγελο να γίνεται Ήλιος!!! Αξίζει να γίνει!

Καλό σας βράδυ ...


Η ιδέα .....
http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/2013/01/diary-of-bliss-2013-1.html

Ιστολόγια που συμμετέχουν

http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/
http://mystickland.blogspot.gr 
http://princess-airis.blogspot.gr  
http://gynaikiesypotheseis.blogspot.gr 
http://confusedmindblog.blogspot.gr 
 http://lovekorydallos.blogspot.gr
 http://beloved-ideas.blogspot.gr
http://armoniaart.blogspot.gr 
http://miaanapnoi.blogspot.gr 
http://syllegw-stigmes.blogspot.gr
http://vasiaakarepi.blogspot.gr/

SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

14 σχόλια:

  1. Καλή αρχή Βάσια μου..!Υπέροχη η ανάρτησή σου και σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για την συμμετοχή σου!
    Αυτές τις καταστάσεις τις γνωρίζω από πρώτο χέρι μιας και έπασχε από καρκίνο του μαστού η μητέρα μου και βγήκε νικήτρια.. Είναι και θέμα ψυχολογίας..Μπράβο σε αυτή την γυναίκα που με το χαμόγελό της σίγουρα δίνει ζωή στον άντρα της.. Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να το ξεπεράσει και να το νικήσει γρήγορα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερίνα μου... Ολοι λίγο πολύ γνωρίζουμε τέτοιες καταστάσεις , συμβαίνουν σε κάθε σπίτι, δίπλα μας ... Είναι δοκιμασίες που δοκιμάζουν τις αντοχές της ψυχής μας! Εμένα η μητέρα μου πάλεψε πέντε χρόνια παλικαρίσια , αλλά δεν τα κατάφερε ... Παρόλα αυτά , κέρδισε έστω αυτά τα πέντε χρόνια.! . Κάτι είναι κι αυτό! ... Όμως η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική και όταν ακούω καλές ειδήσεις , χαίρομαι πραγματικά και πιστεύω στη θετική έκβαση!! Η αισιοδοξία και η καλή ψυχολογία είναι μεγάλα φάρμακα!!!! την καλημέρα μου , και σε ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  2. με συγκλόνισε η ανάρτησή σου βάσια μου (και πάλι)...
    τελικά ΤΙ μένει...???
    μόνο αυτή η ανάμνηση του χαμόγελου, όπως ακριβώς το είπες... μόνο αυτό το ΧΑΜΟΓΕΛΟ που είναι τελικά και το ΝΟΗΜΑ αυτής της ζωής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Humorous! Έτσι είναι..... Η ανάμνηση ενός μεγάλου χαμόγελου είναι τόσο δυνατή που σβήνει όλες τις δυσάρεστες αναμνήσεις! :))))))

      Διαγραφή
  3. Υπέροχη ανάρτηση Βασούλα μου! Αχ αυτά τα χαμόγελα που λάμπουν........ είναι πράγματι ό,τι μένει... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσι! Όταν βλέπεις χαμόγελα σε πρόσωπα ανθρώπων που περνούν δύσκολες καταστάσεις, παίρνεις δύναμη και λές , ''εγώ γιατί δεν χαμογελάω;;; Θα έπρεπε!!!" :)))

      Διαγραφή
  4. Ο μεγαλύτερός μου εφιάλτης ο καρκίνος...ούτε την λέξη να αναφέρω δεν θέλω.
    Κάτι τέτοια άτομα είναι που τα θαυμάζεις για τη ψυχική δύναμη που διαθέτουν...
    Χαμογέλασα κι εγώ λοιπόν:))
    Καλώς σε βρίσκω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Του εφιάλτες μας πρέπει να τους ξορκίζουμε με δύναμη! Καλώς όρισες στην παρέα μας , εύχομαι να τα λέμε συχνά και να βρίσκουμε χίλιους λόγους για να χαμογελάμε!!!! :))))))

      Διαγραφή
  5. Υπέροχη δημοσίευση κι οι σκέψεις σου μ΄ αγγίζουν πολύ!
    Όλοι οι άνθρωποι τελικά έχουμε βιώσει κάτι άσχημο!Κι αυτά μέσα στο παιχνίδι της ζωής είναι!Δεν ξέρω αν θα το κατάφερνα ποτέ αυτό το χαμόγελο σε παρόμοια κατάσταση, αλλά πολύ θα το ΄θελα...Θέλει μεγάλη ψυχική δύναμη!Κάποιες φορές το χαμόγελο έχει θεραπεύσει ανθρώπους μ΄ ανίατες ασθένειες!Το ΄χει αποδεχθεί άλλωστε κι η επιστήμη!Και σ΄ ανεξήγητες θεραπείες το ΄χουν κατατάξει μεταξύ των φαρμάκων!Εύχομαι το χαμόγελο της αυτό να γίνει Ήλιος..!
    Καλό Σαββατοκύριακο να περάσεις γλυκιά μου με πολλά χαμόγελα!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ευχαριστώ πολύ Αγκάθι μου!!! Το συγκεκριμένο χαμόγελο της κυρίας πήγαζε από ευχάριστες ειδήσεις οπότε έβγαινε αβίαστα! Αλλά το ότι αποτελεί φάρμακο ναι , ισχύει! καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το να Χαμογελάς στη Ζωή, παρά τις όποιες αντιξοότητες θέλει Δύναμη.
    Εύχομαι ότι καλύτερο σε Εκείνην και παρά τη συννεφιά της μέρας, εύχομαι ένα Χαμόγελο να φωτίζει τη μέρα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κι από μένα Ben !! Να χαμογελάμε πολύ γιατί ή Ζωή χωρίς χαμόγελο δεν έχει αξία! :)))))

      Διαγραφή
  8. Καλή εβδομάδα, Βάσια. Χρήσιμη η ιστορία για την συνείδηση μας. --Τελικά από χτες, χαμογελάω, όχι ότι δεν το έκανα ως τώρα ή δεν μου είναι δυνατόν, απλά η ενθάρρυνση προς εμένα είναι σπάνιο, φυσικό, φαινόμενο. Μετανιώνω για ξεσπάσματα μου, απλά όπως και οι άλλοι, έτσι κι εγώ, έχω τα δικά μου, βάρη. Να είναι όλοι -όσοι το αξίζουν, πρώτα- καλά. Υγεία πάνω απ' όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα και σε σένα Γεράσιμε!!!!! Πάνω από όλα η υγεία όπως το είπες!!!

      Διαγραφή