Δεν έχω να πω τίποτα.

Έχω ανοίξει τη σελίδα για να γράψω ανάρτηση μα δεν έχω έμπνευση...
Παρόλο που το μυαλό μου είναι γεμάτο χίλιες ιδέες , λες και σπρώχνει η μια την άλλη καμιά δεν χωράει να περάσει τελικά την πόρτα και να γίνει κείμενο... Τι βάσανο κι αυτό! Να νιώθεις πως θα εκραγείς γιατί σε κατακλύζουν συναισθήματα και σκέψεις , γιατί έχεις κέφια , νεύρα, θετική και αρνητική ενέργεια μέσα σου , γιατί πνίγεσαι από τη μάχη αυτών των ενεργειών και τελικά μένεις άπραγος παρατηρητής της λευκής σελίδας , χωρίς να έχεις τίποτα να γράψεις... Χωρίς να μπορείς να γράψεις τίποτα, όχι πως δεν έχεις! Πίνεις καφέ, κάνεις τσιγάρο, ξαναπίνεις καφέ, ακούς τη βροχή , ξανακάνεις τσιγάρο, ψάχνεις τι να πεις, πως να ξεκινήσεις και τίποτα... Κενό! 
 Σκέφτομαι "και γιατί να γράψω ανάρτηση; Ας πάω για τις δουλειές μου καλύτερα !".. Όμως θέλω , δεν ξέρω το γιατί, αλλά θέλω! Εκτόνωση είναι το γράψιμο και παρέα.... Συνομιλία είναι , μονόλογος και διάλογος μαζί.. Τέλος πάντων, αφού δεν έχω τίποτα να πω ας μην το παλεύω άλλο ....
Ας πω μόνο μια λέξη ...Καλημέρα! 

Για δες τελικά που γέμισε η σελίδα με μαύρα γραματάκια, και λεξούλες . Και χωρίς να έχω τίποτα να πω , νιώθω ήδη καλύτερα που τα είπα! ... 

Μονόλογος και διάλογος μαζί... 


Το τραγουδάκι , τυχαία επιλογή, δεν έχει σχέση με την ανάρτηση (ανάρτηση είπα; για δες! Έκανα μια ανάρτηση.... Μπράβο μου! Φαντάσου να είχα και κάτι να πω...) 

Καλημέρες !!!!!


SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 σχόλια:

  1. Όλοι το παθαίνουμε αυτό!! Και συμφωνώ οτι μέσα απο το γράψιμο εκτονώνεσαι!! Ελπίζω να εκτονώθηκες έστω και λιγάκι! Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είχες τίποτα να πεις, αλλά είπες πολλά!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή