Ένας ήλιος...


Είναι κάποιες μέρες που έχουν τόσο καθαρό ουρανό και τόσο πολύ λάμπει ο ήλιος που μια απλή φωτογραφία τραβηγμένη στο δρόμο προς το σχολείο δεν μου αρκεί. Ανεβαίνω λοιπόν, στην ταράτσα για να θαυμάσω τον ήλιο και να αποτυπώσω την ημέρα στη μνήμη μου καλύτερα! Κοιτάζω από ψηλά την πόλη που ξυπνά δειλά δειλά, και αισθάνομαι μικρή κι όμως τόσο δυνατή... 
Η καινούρια εβδομάδα, εύχομαι να είναι όμορφη,
Και φωτεινή σαν τον ήλιο....
Για μένα και για εσάς!

Καλημέρα και καλή εβδομάδα.....
SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

17 σχόλια:

  1. Αχ! Κι εγώ έχω βγει στη βεράντα και λιάζομαι με τις γάτες!
    Καλη Εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γάτες! Υπεροχη παρέα!!! Καλή εβδομάδα να έχουμε!!!

      Διαγραφή
  2. Εδώ στη δυτική Ελλάδα μας έχει ταράξει η βροχή και τον ήλιο τον βλέπουμε κάποιες μέρες στιγμιαία!Τυχεροί είστε εκεί στην Αθήνα!Ευτυχώς που ΄χω τον ήλιο μέσα μου και παρηγοριέμαι πως σε λίγο καιρό θα κοιτάζω τον ουρανό πιο καθαρό!
    Καλημέρα Βάσια μου με πολλά χαμόγελα για την αισιοδοξία που εκπέμπουν οι δημοσιεύσεις σου... σαν αυτόν τον τεράστιο ήλιο!Χαρούμενη εβδομάδα να περάσεις και πολλά φιλιά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσι από τη δυτική Ελλάδα (αλήθεια από που;)! Καλή εβδομάδα και σε σένα!!!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. Για για πρώτη φορά μετά απο πολλές μέρες να περπατήσω αρπάζοντας την ευκαιρία να αναλάβω εγώ τις πληρωμές λογαριασμών για να απολαύσω τον ήλιο. Αγόρασα και το καφεδάκι μου και η μικρή διαδρομή προς την πλατεία της περιοχής μου ήταν απόλαυση.. Είμαι παιδί του ήλιου τελικά!

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σχεδόν την ίδια διαδρομή έκανα κι εγώ σήμερα το πρωί! Κι εγώ παιδί του ήλιου είμαι αλλά αν έχω κέφια και με τη βροχούλα μια χαρά τα πάω! Καφεδάκι και μουσικούλα στα ακουστικά, κρίνονται απαραίτητα!!! Φιλάκια γλυκιά Μελένια!

      Διαγραφή
  4. Εδώ ο ήλιος αποφάσισε να μη βγει ούτε σήμερα..εκεί κατά τις δύο μας έκλεισε μια ματιά και ξανάφυγε..
    Πες του πως τον πεθύμησα!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. .. Χαχα ! Θα του το πω να είσαι σίγουρη! Καλή εβδομάδα και σε σένα!!!

      Διαγραφή
  5. Καλή εβδομάδα Βάσια μου!!Πόσο μ'αρέσουν κι εμένα αυτά τα πρωινά να χαζεύω τον ουρανό..Είτε έχει ήλιο είτε όχι! Ακόμα και όταν είμαι στον προαστιακό για την δουλειά,κοιτάω πάντα ψηλά!Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ουρανός δημιουργεί ψυχική ανάταση!!!Κι εμένα μου αρέσει πολύ- φαίνεται άλλωστε! Φιλια πολλά!!!

      Διαγραφή
  6. Καλή εβδομάδα Νάσια μου,από τον βροχερό μεν,αλλά ζεστό μεν Νότο μας...
    Φιλώ σε <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και μου αλλαξες το όνομα, δεν σου κρατώ κακία παλιοκόριτσο, γιατί ξέρω πως είσαι καλό παιδί (κι ας μη σε ξέρω προσωπικά)! Φιλιά στο Νότο!!! Είναι υπέροχος και φιλόξενος! Καλη εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
    2. Μην παρεξηγείς...λίγο το ποτό χτες το βράδυ στο κλάμπ,λίγο η κούραση,έχω το ακαταλόγιστο,χαχαχαχαχα.Είναι που είχα γράψει σχόλιο πριν και στη Νάσια,εεε δε θέλει και πολύ ο άνθρωπος,μη νομίζεις,χαχαχαχαχα.

      Διαγραφή
    3. χαχαχαχ!!!!!! Δεν πειράζει !Μου έχει τύχει πολλές φορές! γιαυτό το γράφω με V για να μοιάζει με ν και να μπερδεύει τον κόσμο! χαχαχαχα καλό βράδυ, και πάντα να το γλεντάς! :)))))

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα, Βάσια. Μετά από 2 εβδομάδες, χωρίς ίντερνετ, επιτέλους επανήλθα. Τα βιβλία τα διόρθωσα και στα έστειλα στο e-mail σου, στο yahoo. Όποτε μπορέσεις και φυσικά θελήσεις, να ασχοληθείς, να ευχηθώ καλό διάβασμα. Δεν είναι εύκολα, βιβλία, επειδή είναι καλογραμμένα. Χιούμορ θα συναντήσεις και μια ζωντάνια στους χαρακτήρες. Αυτά ως ένα μικρό τιπ, που λένε. Το θέμα είναι: οικολογικό παραμύθι. Η ιστορία θα συνεχιστεί σε τρίτο βιβλίο: αυτή τη στιγμή οργανώνω τις σημειώσεις μου. Στα δύο πρώτα θα δεις και δικά μου, σκίτσα. Ελπίζω να σου αρέσουνε. Όταν θελήσεις κάποια στιγμή να πεις κάτι περί των βιβλίων, αν θέλεις, γράψε μου σε ένα από τα δικά μου μπλόγκ, επειδή ο λογαριασμός μου με τον οποίο συνδέομαι στο google, το e-mail δηλαδή, δεν δέχεται το pasword.΄Ίσως είναι προσωρινό το πρόβλημα, αλλά δεν νομίζω. Να είσαι και σ' ευχαριστώ. Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή