Και τώρα τι λένε;

Η στιγμή που περίμενα με ανυπομονησία αλλά και φόβο, επιτέλους έφτασε.
Προχτές παρέλαβα το αρχείο με όλο μου το βιβλίο σελιδοποιημένο. Δηλαδή με αριθμημένες σελίδες, στο μέγεθος και τη γραμματοσειρά που θα έχει στην τελική του μορφή. Το αποτέλεσμα ήταν μαγικό. Έβλεπα σε κάθε σελίδα γραμμένο το όνομά μου και τον τίτλο (που δεν σας τον λέω ακόμα) και με έπιαναν ρίγη συγκίνησης! Το διάβασα όλο για πολλοστή φορά για να δω αν είναι όλα εντάξει και ήταν σαν να το διάβαζα πρώτη φορά. Βούρκωνα σε κάθε δυνατή στιγμή και αγωνιούσα για την έκβαση της ιστορίας, λες και δεν την ήξερα! Υποθέτω πως έχει να κάνει με την διαφορετική μορφή, είναι πιο 'βιβλίο' τώρα και η ανάγνωση του είναι πιο ενδιαφέρουσα... Ίσως πάλι να είναι που το αγαπώ. Δεν ξέρω.
Αλλά δεν είναι μόνο το αρχείο που παρέλαβα προχτές.
Είναι και η επιθυμία του οίκου να συντάξω ένα βιογραφικό και μια περίληψη της ιστορίας η οποία θα μπει στο οπισθόφυλλο και θα προκαλεί τον πιθανό αναγνώστη να το αγοράσει...
Και τώρα τι λένε;
Πως να πω σε λίγες γραμμές την περίληψη μιας ιστορίας με τόσες ανατροπές και αλληλουχίες γεγονότων; Πως να δώσω το νόημα του βιβλίου, χωρίς να αποκαλύψω αυτά που δεν πρέπει να αποκαλυφθούν; Δύσκολο πολύ δύσκολο εγχείρημα, κι ας φαντάζει παιχνιδάκι! Αμ το άλλο; Το βιογραφικό; Τι λένε τώρα... Έχω που έχω μια δυσκολία στο να γράφω το βιογραφικό μου- πάντα ξεχνώ να αναφέρω τα μισά-  και να που τώρα μου το ζητούν... Τι πρόβλημα κι αυτό. Μην γελάτε... Εχτές από τις 2 το μεσημέρι μέχρι τις 9 το βράδυ , πάλευα με αυτά τα δυο κείμενα, όσο κι αν σας φαίνεται απίστευτο. Ποιος; εγώ! Που στο ''Love Korydallos" (το άλλο blog που έχω) έχω κάνει τόσες  παρουσιάσεις ανθρώπων για τη δουλειά τους και έχω γράψει τόσα βιογραφικά.....Και τώρα που πρέπει να γράψω για μένα και το βιβλίο μου στέρεψα από ιδέες! Είναι λογικό από τη μια, πως να μιλήσεις για τον εαυτό σου χωρίς να φανείς ούτε μαζεμένος, μα ούτε και ''ψώνιο''.
  Τέλος πάντων την άκρη θα τη βρω, ούτως ή άλλως όλα αυτά είναι μέρος αυτού του πολύ όμορφου ταξιδιού που απολαμβάνω την κάθε στιγμή του. Πρωτόγνωρες εμπειρίες για μένα, και μάλιστα, εμπειρίες που τις περίμενα για χρόνια, φανταστείτε λοιπόν τη χαρά μου..
Κι όπως λέει κι ο ποιητής....
"Η Ιθάκη σου έδωσε το ωραίο ταξίδι, χωρίς αυτή δεν θα έβγαινες στο δρόμο...........
... έτσι σοφός που έγινες με τόση πείρα ήδη θα το κατάλαβες οι Ιθάκες τι σημαίνουν"

Καλημερούδια σε όλους!


SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

11 σχόλια:

  1. Καλημέρα Βάσια μου και συγχαρητήρια για το βιβλίο σου! Καλοτάξιδο να είναι, να φτάσει σε όσα περισσότερα χέρια γίνεται! Εννοείται πως περιμένω να μας πείς πότε κυκλοφορεί! Μην αγχώνεσαι για την περίληψη και το βιογραφικό, θα σου έρθει και αυτό!

    Σε φιλώ γλυκά! Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το καταλάβεις από τα πυροτεχνήματα! χαχαχα! Σε ευχαριστώ πολύ κουκλίτσα μου!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια!
    περιμένουμε περισσότερα σύντομα :[

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Εννοείτε πως θα ενημερώσω! :))

      Διαγραφή
  3. Σιδητοκέφαλη!
    Ίσως πάντως είναι καλύτερο να ζητήσεις απο κάποιον που σε αγαπάει να το γράψει για σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστο.... Το έκανα!. Και το αποτέλεσμα ήταν διθύραμβος! Αν το στείλω αυτό το βιογραφικό, εκτός που θα χρειαστούν τρεις σελίδες για να το γράψουν , θα με πουν και ''ψώνιο''. ... βέβαια ήταν πολύ συγκινητικό! :))) Εντάξει, θα τη βγάλω την άκρη! τώρα που μπήκαμε στο χορό θα χορέψουμε!

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια Βάσια μου για το βιβλίο σου!Τι είδος είναι;(Μυθιστόρημα, διήγημα...)Περιμένω να το διαβάσω!Κι όσο για την περίληψη είμαι σίγουρη πως θα τη βρεις!
    Εύχομαι καλή επιτυχία!Να ΄σαι πάντα καλά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κουκλίτσα μου. Είναι μυθιστόρημα, μόλις γίνει δεκτή η περίληψη που έγραψα (ναι τελικά τα κατάφερα) θα την αναρτήσω.

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητηρια Βασια! Ευχομαι ολα να σου ερθουν οπως τα ευχεσαι και να δεις το βιβλιο σου να ''πηγαινει'' οπως το εχεις φανταστει. Μακαρι ολοι να το αγαπησουν οπως το αγαπας κι εσυ! Και παλι συγχαρητητια και καλη επιτυχια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βάσια μου, υπομονή τα καλύτερα πράγματα στην ζωή μας συνήθως αργούν να έρθουν. Το καλό όμως είναι ότι έρχονται. Καλοτάξιδο το πρώτο σου βιβλιο-παιδάκι το περιμένουμε με χαρά και εμείς οι αναγνώστες του. Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή