Διαβά-ΖΩ ..

Τον τελευταίο καιρό έχω πέσει στην κυριολεξία ''με τα μούτρα'' στο διάβασμα... (στα διαλείμματα από το γράψιμο και τις άλλες δουλειές).
Μέσα σε δέκα μέρες διάβασα τα εξής βιβλία...

"Η μεταμόρφωση" του Κάφκα .
Το είχα διαβάσει και παλαιότερα και το είχα λατρέψει. αλλά μια που το είχε δώρο σε μια εφημερίδα, το ξαναθυμήθηκα! Απλά υπέροχο.... Δεν είναι τυχαίο πως δημιούργησε ''στιλ" που ονομάζεται ''Καφκικό" .
"Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων" επίσης από την ίδια εφημερίδα. Διαβάζοντάς το κατάλαβα γιατί αυτό το μαγικό παραμύθι έκανε τόση αίσθηση! Εκπληκτικά έξυπνος τρόπος γραφής και υπέροχο μπλέξιμο του φανταστικού, του παραμυθένιου και των συμβολισμών..
"Το Αίμα" του Μπελμπελ . Το έργο είναι θεατρικό και το διάβασα στα πλαίσια της αναζήτησης έργου με την θεατρική ομάδα στην οποία συμμετέχω . Το αναφέρω όμως, γιατί με συγκλόνισε. Πρόκειται για ένα πολύ σκληρό έργο, που μέσα από τη σκληρότητα του σε καθαρίζει , σε λυτρώνει. Υπέροχα απλά γραμμένο είναι αυτό που λένε "to the point"! Αν το πετύχετε ποτέ σε παράσταση να πάτε να το δείτε..... (χωρίς παιδιά και υπερήλικες είναι ακατάλληλο για όσους σοκάρονται στη θέα του αίματος)
"Ιδού ο Άνθρωπος" του Νίτσε. Δεν έχω να πω και πολλά πολλά , ο Νίτσε είναι πολύ ιδιαίτερος ούτως ή άλλως και στο συγκεκριμένο βιβλίο του μιλά για τα άλλα του έργα , οπότε θα προτιμούσα να τα είχα διαβάσει για να καταλάβω τις αναλύσεις του.
"Οι πενήντα αποχρώσεις του γκρί".... (Τώρα θα μου πείτε πως ταιριάζει δίπλα στο Νίτσε η E.L. James ... Δεν ταιριάζει, αλλά με αυτή τη χρονολογική σειρά τα διάβασα οπότε τα αναφέρω έτσι)
Όσο για το συγκεκριμένο βιβλίο, το δανείστηκα από μια φίλη για να δω κι εγώ επιτέλους περί τίνος πρόκειται.... Δεν έχω να πω πολλά, πρώτον γιατί δε μου αρέσει να ασκώ κριτική (και ποια είμαι εγώ για να το κάνω αυτό), και δεύτερον γιατί υπάρχουν γυναίκες που έχουν ξετρελαθεί με το συγκεκριμένο βιβλίο και δεν θέλω να τους το προσβάλω.
 Θα πω μόνο απλά, πως εμένα δεν μου άρεσε γιατί το βρήκα "δήθεν"! Ίσως αναλύσω σε μελλοντική ανάρτηση το γιατί.
Τώρα διαβάζω "Ο Ξένος" του Καμύ. Δεν μπορώ ακόμα να έχω άποψη, τώρα το ξεκίνησα.

Αυτά προς το παρόν ...



Υ.Γ. Αν οι δέκα μέρες σας φαίνονται λίγες , θα σας πω πως εκτός του ότι διαβάζω γρήγορα, τον τελευταίο καιρό έχω και αϋπνίες. Επίσης δεν βλέπω καθόλου τηλεόραση...   
SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 σχόλια:

  1. Δεν έχω διαβάσει ούτε ένα απο αυτά (εντάξει με εξαίρεση την Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων που στην ουσία την ξέρω απλά σαν ιστορία). Θα τα σημειώσω όμως στα "υπόψιν" γιατί μου έκαναν ένα κλικ(του Νίτσε ίσως μου πέσει βαρύ εδώ που τα λέμε..)

    Σε ευχαριστώ πολύ! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή