Μυγδαλίτσα, Μυγδαλιά!



"Μυγδαλίτσα μυγδαλιά 
Που 'χεις φουντωτά κλαδιά 
γιατί βιάζεσαι να πας 
στο χορό της ομορφιάς;

Μυγδαλίτσα μυγδαλιά
κάτσε εδώ που 'σαι καλά
και μην ετοιμάζεις τώρα 
γόβες άμαξες και δώρα.....

Για περίμενε λιγάκι 
για να φύγει το χιονάκι 
κι ύστερα πετάς ανθούς 
και μεγάλους και μικρούς..."

Όχι δεν με έπιασε τρέλα από την άνοιξη που είναι προ των πυλών, ούτε ποιητικός οίστρος ...
Το παραπάνω ποιηματάκι το είχα γράψει για τις ανάγκες σχολικής εφημερίδας σε ηλικία εννέα χρόνων. . 

Ακόμα θυμάμαι το πρόσωπο του δασκάλου μου όταν του το παρέδωσα... Με κοίταξε καχύποπτα και με ρώτησε αν το ''έκλεψα'' από κάποια ποιητική συλλογή. Μου είπε μάλιστα ,για να με φοβίσει, την βαρύγδουπη φράση πως.. το να παίρνεις κείμενα άλλων και να τα παρουσιάζεις για δικά σου λέγεται ''κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας" . Αφού τον διαβεβαίωσα πως το είχα γράψει μόνη μου, είπε στην μητέρα μου πως είχα ταλέντο. Εγώ για να είμαι ειλικρινής δεν κατάλαβα τον τόσο ενθουσιασμό του, αλλά συνέχισα να γράφω ανεξάρτητα από το τι πίστευε εκείνος. 

Από τότε, κάθε φορά που πρωτοβλέπω κλαδάκι αμυγδαλιάς ανθισμένο, θυμάμαι αυτό το ποίημα.. 
Όχι πως είναι σπουδαίο ποίημα αλλά ήταν η πρώτη μου επαφή με το γράψιμο, και δεύτερον ήταν η αιτία για να μάθω τι σημαίνει ''πνευματική ιδιοκτησία" . Σημαντική γνώση... 
Σήμερα λοιπόν, είδα τα πρώτα ανθάκια στα δέντρα
- από συνήθεια τα λέμε ''αμυγδαλιές'' παρά το γεγονός πως είναι άλλα δέντρα-
και καταχάρηκα..  Είμαι παιδί της Άνοιξης πως να το κάνουμε....
....Ίσως και λίγο ''παιδί'' μέσα μου! 

Καλό σας βράδυ! 



SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

6 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο το ποιηματάκι σου και είναι κρίμα που δεν κατάφερες να το κρατήσεις παρα μόνο στο μυαλό σου.. όμορφες οι αμυγδαλιές.. αλλά ακόμα πιο όμορφες οι κουτσουπιές (δεν ξερω πως λέγονται αλλα έτσι τις λένε στο χωριό μου και το ανθάκι τους μοιάζει με της αμυγδαλιάς-μπορείς να δείς εδω σε ενα τυχαίο μπλογκ που τις βρήκα http://firiki.pblogs.gr/2008/03/koytsoypies.html)

    Καλό βράδυ σου εύχομαι! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Απλώς εγώ συνηθίζω να τις λέω όλες αμυγδαλιές , αφού δεν τα πάω τόσο καλά με την βοτανολογία! Πάντως είναι όλα όμορφα!
      Όσο για το ποιηματάκι , δεν είναι σπουδαίο αλλά μου θυμίζει την παιδική ηλικία και ως εκ τούτου , το αγαπώ! χαχαχα!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Είναι η κόκκινη κορομηλιά που ανθίζει μαζί με την αμυγδαλιά. Τα μαζεύαμε σα τρελλοί τον Απρίλη πιτσιρίκια και τα τρώγαμε άγουρα, κάνοντας διαγωνισμό ποιος δεν θα στραβωμουτσουνιάσει απο την φινίλα που είχαν. Μια μέρα έφτασα στο νοσοκομείο γιατί τους είχα "νικήσει", όλους! Χαχα τι μου θύμισες!
    Και ναι ΠΑΕΙ ο χειμώνας!!!
    Καλή Άνοιξη Βάσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Άνοιξη και σε σένα Μπεν! Εύχομαι να μην ήταν πολύ σοβαρό και να μην επισκίασε τη νίκη σου ! :)))) ... Όντως μας αποχαιρετά ο Χειμώνας , ευτυχώς! Καλή ΆΝοιξη σε όλους μας!

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφα και ποιητικά καλωσόρισες την Άνοιξη Βάσια μου!Κι οι παιδικές ψυχές λένε πως την διαισθάνονται πιο γρήγορα!Κι όπως φαίνεται κι απ΄ τ΄ όμορφο ποιηματάκι σου διαθέτεις ακόμα τέτοια ψυχή, γιατί η δικιά μου με τόση βροχή έχει απογοητευθεί!
    Παραδέχομαι όμως ότι την είχες από τότε την ευχέρεια λόγου, αφού κι ο δάσκαλός σου έμεινε κάγκελο!αχαχα!
    Να ΄σαι πάντα καλά και να περάσεις χαρούμενο βράδυ!Φιλί!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή