Περιμένω ..

Από μικρή πάντα κάτι περιμένω... 
Περιμένω τα Χριστούγεννα, περιμένω το Πάσχα, την Άνοιξη, το πάρτι, τον έρωτα, τον γάμο, την ευτυχία, την επιτυχία... Πάντα είχα κάτι στο βάθος να περιμένω, κι όταν δεν υπήρχε κάτι απτό, φρόντιζα να δημιουργώ σκέψεις αναμονής.. Έβαζα με το νου μου πόσο ωραίο θα είναι το καλοκαίρι που έρχεται, πόσο υπέροχα θα περάσω στις διακοπές μου, και πόσο χαρούμενη θα είμαι όταν... Όταν συμβεί αυτό που περιμένω. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως ξεχνούσα να ζω το παρόν.. 
  Όμως είναι ωραία να περιμένω... Κι όσο κι αν η αναμονή είναι εξουθενωτική πολλές φορές, όσο κι αν όταν έρχεται πια αυτό που περιμένω ίσως δεν είναι έτσι όπως το είχα φανταστεί, πάντα υπάρχει κάτι άλλο για να περιμένω και πάλι να ελπίζω σε κάτι καλύτερο.. Εξάλλου το καλύτερο είναι πάντα αυτό που έρχεται.. Ας με συγχωρήσει ο Καζαντζάκης που θα διαφωνήσω μαζί του.. Για μένα ελευθερία είναι το να μπορώ να ελπίζω και να περιμένω.. Όχι από τους ανθρώπους γύρω μου- από αυτούς πραγματικά δεν περιμένω τίποτα- αλλά από την ίδια τη ζωή, και από τον εαυτό μου... 
 Περιμένω να με εκπλήξει η ζωή ευχάριστα, και- για δες!- το κάνει κάποιες φορές... Και τότε λέω ''άξιζε η αναμονή!" .... 'Η μήπως.... 

Η αναμονή είναι αυτή που αξίζει τελικά; 

Καλή εβδομάδα και να περιμένετε τα καλύτερα! 
Γιατί ως γνωστόν, τα καλύτερα έρχονται σε αυτόν που τα περιμένει! 






SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

6 σχόλια:

  1. Ααααχχχχ εχω βαρεθεί να περιμένω!! Πάντα ήμουν ανυπόμονη..και πόσο απογοητεύομαι όταν περνάει ο καιρός και δεν έρχεται ούτε το ελάχιστο από όσα περιμένω.. πφφφφ το χειρότερό μου!!

    Καλή εβδομάδα να έχουμε! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ είμαι ανυπόμονη μην νομίζεις ! Απλώς είναι ωραίο να έχεις πάντα να περιμένεις κάτι... Είναι ένας μόνιμος λόγος για να κάνεις όνειρα και σχέδια! Ακόμα κι αν αυτό που έρχεται κάποιες φορές δεν είναι τόσο καλό όσο το είχαμε φανταστεί, υπάρχουν και εκείνες οι φορές που είναι τόσο ανέλπιστα καλό που αποζημιωνόμαστε !

      Διαγραφή
  2. Έπαψα να περιμένω πριν από 18 χρόνια τότε που συνάντησα την αγάπη και τον έρωτα.Μαζί του σ΄ αυτήν τη διαδρομή γεύτηκα την ευτυχία και τους καρπούς της!Δυο πανέμορφες κορούλες.Υπάρχει άραγε κάτι καλύτερο απ΄ αυτό να περιμένει κανείς;
    Χαρούμενη εβδομάδα να περάσεις καλή μου!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα μετά από αυτή την ευτυχία όλες οι άλλες φαντάζουν μικρότερες όμως και πάλι περιμένεις κάτι! Τις χαρές των παιδιών σου για παράδειγμα,μην μου πεις πως δεν τις ονειρεύεσαι; όχι απαραίτητα το γάμο τους, αλλά την όποια επιτυχία μπορεί να έρθει στη ζωή τους! Εγώ πιστεύω πως ειδικά οι άνθρωποι που βίωσαν την αγάπη και την ευτυχία (βάζω και τον εαυτό μου μέσα) πάντα συνεχίζουν να περιμένουν κάτι, γιατί απλούστατα πιστεύουν στο καλό και στο καλύτερο! Είναι στη φύση του ανθρώπου να ονειρεύεται!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Βάσια μου!Πολύ ενδιαφέρουσες οι σκέψεις σου! Ναι αξίζει η αναμονή πολλές φορές..Πλέον βέβαια είμαι της άλλης άποψης..Όσο περιμένουμε κάτι..παράλληλα να κάνουμε αρκετά που θα μας φέρουν κοντά σε αυτό που επιθυμούμε πιο γρήγορα! Τίποτα δεν έρχεται από μόνο του..Οι εξελίξεις δεν συμβαίνουν, τις κάνουμε να συμβούν! Αρκεί να μην απογοητευόμαστε σε κάθε αποτυχία..Να δοκιμάζουμε ξανά και ξανά..
    Καλή εβδομάδα πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείτε αυτό! Συν Αθηνά και χείρα κίνει, το έχω ξαναπεί και σε άλλη ανάρτηση! Κι όπως λέω και σε αυτή, ζούμε και το παρόν έντονα! Δεν αφηνόμαστε μόνο στην αναμονή! Απλώς μου αρέσει να έχω κάτι να ονειρεύομαι πάντα...
      :))))

      Διαγραφή