Για το diary of bliss ... "Σ'αγαπάω"

Φωτογραφία δεν έχω να σας δείξω, κάτι που αν κατάλαβα καλά κρίνεται απαραίτητο για την ανάρτηση για το Diary of bliss..  Συγχωρέστε με .. Θέλω όμως να μοιραστώ μαζί σας μια πρόσφατη εμπειρία μου..
Είναι ένα μαγαζί που πουλά καφέ (γνωστής αλυσίδας) , εδώ στην περιοχή μου, που μου αρέσει πολύ να πηγαίνω και να παίρνω καφέ σε ποτήρι για έξω. Όταν έχω εξωτερικές δουλειές, σχεδόν πάντα θα περάσω από το συγκεκριμένο μαγαζί και θα πάρω τον αρωματικό μου εσπρέσο, που ο ιδιοκτήτης φτιάχνει καταπληκτικά, και θα πούμε δυο ευχάριστες κουβέντες, αφού από ότι έχει φανεί , είμαστε στο ίδιο μήκος κύματος θετικής ενέργειας! Προχτές λοιπόν, η μέρα ήταν ολόλαμπρη, και εγώ είχα απίστευτη ευφορία, έτσι χωρίς λόγο. Βγήκα για τις καθιερωμένες μου δουλειές και πέρασα από το μαγαζί αυτό να πάρω καφεδάκι και να δω τον ευγενέστατο ιδιοκτήτη για τις καθιερωμένες πια ευχάριστες κουβέντες μας! .. Το αποτέλεσμα ήταν να λέμε διάφορα και να χαζογελάμε (το ''χαζο-'' το λέω χαριτολογώντας) .. Τότε λοιπόν μου είπε πως του φτιάχνω τη διάθεση όταν περνάω από το μαγαζί και εγώ ανταπέδωσα τη φιλοφρόνηση , και παραδέχτηκα πως κι εμένα μου φτιάχνει τη διάθεση η σκέψη πως θα πιω αυτόν τον απολαυστικό καφέ που φτιάχνει,και να πούμε ''καλημέρα'' πριν καν ξεκινήσω από το σπίτι μου , και μόνο με τη σκέψη ! ... Ε, τότε , τόση μεγάλη ήταν η χαρά του που εντελώς αυθόρμητα δήλωσε "Πολύ σε αγαπάω βρε Βάσια!" και τα μάτια του γυάλιζαν με μια συγκίνηση τόσο ειλικρινή που αυτόματα δήλωσα "Κι εγώ" και συγκινήθηκα επίσης.
Με αυτή την απίστευτη αίσθηση της αγάπης, μιας αγάπης όχι πονηρής αλλά ανθρώπινης και θετικής , έφυγα από το μαγαζί κρατώντας στο χέρι μου τον πολύτιμο καφέ, που εκείνη τη στιγμή ήταν ο καλύτερος καφές που είχα πιει..  Στο δρόμο χαμογελούσα κι ένιωθα ανάλαφρη και ευτυχισμένη ,λες κι εκείνο το ''σ'αγαπάω'' ήταν μια ισχυρή δόση από το πιο ισχυρό ελιξίριο ζωής που μπορεί να υπάρχει!  ..
Αυτή η αίσθηση με ακολουθούσε για πολλές ώρες και με έκανε να σκεφτώ , πόσα πράγματα χάνουμε οι άνθρωποι που δεν λέμε συχνά ''σ' αγαπάω" ακόμα και σε έναν γείτονα, έναν φίλο , ή έναν άγνωστο που όμως ταιριάζει στην ψυχοσύνθεση μας. Δεν υπάρχει μεγαλύτερο φάρμακο κατά της μοναξιάς και της δυστυχίας! Και μην ακούω αυτές τις μίζερες σκέψεις.. " Αν δείξεις αγάπη και καλοσύνη θα σε εκμεταλευτούν.." .. Εγώ θα πω πως όση περισσότερη αγάπη εκλύεις τόσο περισσότερη θα λάβεις.. Είναι νόμος.. Την διαχωριστική γραμμή μεταξύ του ''αγαπώ'' και του ''γίνομαι θύμα'' θα την βρεις,  ειδικά αν αγαπάς και τον εαυτό σου...  Αλλά σε τελευταία ανάλυση δες το κι αλλιώς.... Την αγάπη τη δίνεις γιατί θέλεις να τη δώσεις , ανεξάρτητα αν θα σου επιστραφεί εκείνη τη στιγμή.. Για σένα να το κάνεις, για την δική σου ενέργεια.. Κι όλα τα άλλα θα έρθουν μόνα τους! ... Πλέουμε όλοι στην ίδια θάλασσα ζωής κι η ενέργεια της αγάπης πρέπει να μεταδίδεται από τον έναν στον άλλον ....
Έτσι λοιπόν , το '' πολύ σ'αγαπάω βρε Βάσια" ήρθε η ώρα να το στείλω και σε εσάς... και να πω με τη σειρά μου....
ΠΟΛΥ ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΩ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ... κι ας μην σας ξέρω ...

Η ιδέα του diary of bliss βρίσκεται εδώ..
http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/2013/01/blog-post_16.html

Άλλα blogs που συμμετέχουν
http: //positive-thinking-greece.blogspot.gr/
http://mystickland.blogspot.gr 
http://princess-airis.blogspot.gr  
http://gynaikiesypotheseis.blogspot.gr 
http://confusedmindblog.blogspot.gr 
 http://lovekorydallos.blogspot.gr
 http://beloved-ideas.blogspot.gr
 http://armoniaart.blogspot.gr
http://miaanapnoi.blogspot.gr 
http://syllegw-stigmes.blogspot.gr
http://vasiaakarepi.blogspot.gr/

SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

10 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω αν αγαπάς κι εμένα..χαχα, αλλά με αυτά που διάβασα, εγώ το δηλώνω..σε αγαπάω!
    Να είσαι καλά και να περάσεις υπέροχα το τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑ φυσικά !!!!!! Σ' αγαπάω και σένα και όλο τον κόσμο! Η αγάπη πρέπει να χαρίζεται απλόχερα! ... να έχεις ένα όμορφο τριήμερο κι εσύ και να διασκεδάσεις με αγαπημένους φίλους! :))

      Διαγραφή
  2. Μα πως κολλάω όταν βρω αγάπη!Και δεν ειν΄ η ανταπόκριση(γιατί αγάπη για μένα δεν ειν΄ ανταλλαγή), όσο η αίσθηση που ΄χει κι άλλος άνθρωπος γι΄ αυτό το υπέροχο συναίσθημα!Με συγκίνησες πάρα πολύ!
    Όλοι αναρωτιούνται πως μπορώ ν΄ αγαπάω έναν άνθρωπο χωρίς να τον δω!Μα δε χρειάζεται τους απαντώ, γιατί εκείνη τη στιγμή αγαπάς πρώτα απ΄ όλα τον άνθρωπο!Κι όταν ακούς ή διαβάζεις σαν αυτά που έγραψες, γίνεται να μην ανταποκριθείς;
    Να περάσεις ένα θαυμάσιο τριήμερο!Έχεις την αγάπη μου!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω πως μπορείς να αγαπάς κάποιον ακόμη και από απόσταση! ... Η αγάπη είναι ένα συναίσθημα που δεν έχει λογική, μην το μπερδεύουμε με τον έρωτα , είναι διαφορετικά συναισθήματα! Πρέπει να την δίνουμε απλόχερα και να μην περιμένουμε ανταπόδοση , πολλές φορές η επιστροφή της αγάπης έρχεται από άλλη πηγή.. Κι από μένα την έχεις Αγκαθάκι! να είσαι πολύ καλά !!!!

      Διαγραφή
  3. Βάσια μου..συγκινήθηκα!! Πόσο όμορφο αυτό που έζησες..! Σ'ευχαριστώ για την συμμετοχή σου..και όχι δεν υπάρχουν κανόνες ούτε είναι "απαραίτητες" οι φωτογραφίες! Έχω διαβάσει να γράφετε εξαιρετικά πράγματα στην στήλη μου αυτή και είναι κάτι που με τιμάει και με συγκινεί απίστευτα! Παίρνω μια ισχυρή δόση αγάπης και σου στέλνω την θετική μου σκέψη να έχεις ένα υπέροχο τριήμερο..! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου σε ευχαριστώ, πολύ και για τα καλά σου λόγια και για την στήριξη αλλά και για την ευκαιρία που μας δίνεις μέσα από αυτό το ''παιχνίδι'', να ψαχτούμε λίγο και να φέρουμε στην επιφάνεια όμορφες σκέψεις.. Να είσαι καλά! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα, Βάσια. Σίγουρα θα πέρασες υπέροχα το τριήμερο με τον γιο σου και τις ασχολίες σας. Να είστε καλά. Τώρα επι του θέματος: υπάρχουν κατηγορίες και κατηγορίες ανθρώπων, που δίνουν αλλά δεν θέλουνε ανταπόδωση στην αγάπη τους, από πείσμα πες, αφού όποιες προσπάθειες κι αν κάνουνε, εμφανίζονται πάντοτε, εμπόδια. Άλλοι δίνουνε επειδή περιμένουνε κάποτε να λάβουνε. Άλλοι μας συντηρούν και αυτό το ονομάζουνε αγάπη (με γκρίνιες και υποτίμηση). Άλλοι δίνουν από ανθρωπιά και δεν έχουν στο νου τους, τον όρο: ανταπόδωση: τους διαφεύγει. Άλλοι πιστεύουν ότι δίνουνε, ενώ είναι τυπικοί, σαν τα ντουβάρια στα σπίτια μας :) Περιμένουνε πάντα από τον άλλο, να κάνει το πρώτο βήμα: δηλαδή να τους δώσεις το βραβείο, ότι είναι καλύτεροι και είχανε δίκιο, για την άποψη τους, για σένα. Υπάρχουν διάφορα πρόσωπα στην ζωή μου, τα οποία, μέσω συζητήσεων και καθημερινής, τριβής, αποκαλώ, φίλες. Υπάρχει και μια γειτόνισσα που βίωσε πάρα πολύ χειρότερα πράγματα -ως ορφανή- και ως άγαμη, ακόμα, έχει τον δικό της τρόπο, να φέρεται. Τι θέλω να πω? Πως όσο περνάει ο καιρός και ο άνθρωπος παραμένει, μη παντρεμένος και δεν απολαμβάνει το θαύμα της ζωής: που ονομάζεται ανταλλαγή στοργής με τους υπόλοιπους της δικής του οικογένειας, με το πέρασμα του χρόνου, ετούτη η έλλειψη επηρεάζει την συμπεριφορά. Η θετική ενέργεια είναι όντως απαραίτητη στην ζωή, αλλά το παν είναι κάποια στιγμή να έχεις κάτι να θυμάσαι. Όταν δεν έχεις κάτι να θυμάσαι, οι άλλοι παρεξηγούνε ως γκρίνια, τα λεγόμενα και δεν σου μιλάνε. Πολύ αρεστό το κλίμα πανανθρώπινης αλληλεγγύης και υποστήριξης, αλλά τελικά το ίντερνετ, τι προσφέρει προς αυτή την κατεύθυνση ανάμεσα σε ανθρώπους που δεν θα συναντηθούνε, ποτέ, αλλά θα θεωρούνται πάντοτε, δεδομένοι: τους βρίσκεις σε συγκεκριμένα σημεία. Άλλο αν τους ξεχνάς ή δεν τους δίνεις σημασία, με τον καιρό. Πολύ ωραία η ανθρωπιά/θετική ενέργεια, όμως υπάρχουνε και άνθρωποι το σήμερον, που έχουνε εφτά παιδιά, παντρεμένα και άνεργα, και δεν βρίσκουνε στον ήλιο μοίρα. Και φυσικά, αυτοί είναι περισσότερο αρκετά, κοινωνικοί, και έμπειροι, από εμένα: πάραυτα, αβοήθητοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ πως υπάρχουν άνθρωποι και άνθρωποι, και πως ο καθένας αντιλαμβάνεται διαφορετικά τη ζωή και την αγάπη! Το θέμα είναι εμείς τι κάνουμε... Επειδή υπάρχουν άνθρωποι που δεν αγαπούν ούτε τους εαυτούς τους , δεν σημαίνει πως θα μπούμε στο τριπάκι να γίνουμε ίδιοι για να μην ξεχωρίζουμε από το κοινωνικό σύνολο! Αντιθέτως... εμείς μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά... Επίσης , μην μπλέκεις την αγάπη με τον έρωτα! Άλλο το ένα άλλο το άλλο! ... Η Αγάπη είναι πανανθρώπινο συναίσθημα... Είναι ενέργεια!
      Και τα παιδιά αγαπούν κι ας είναι ''μη παντρεμένα'' (χρησιμοποιώ τη φράση σου) .. Βέβαια υπάρχει και ένα άλλο θέμα.. Πρέπει να έχεις θετικά αισθήματα απέναντι στην αγάπη και όταν έρχεται προς το μέρος σου να μην την απωθείς! ...Παράδειγμα; Τελειώνοντας την ανάρτηση μου στέλνω την αγάπη μου και τα θετικά μου αισθήματα σε όλους εσάς.. Αρκεί να θέλετε να τα δεχτείτε! Με το αρνητισμό δεν βγαίνει τίποτα φίλε μου Γεράσιμε! Ναι , καταλαβαίνω τους λόγους που σε έχουν οδηγήσει σε τέτοια συμπεράσματα, όμως πιστεύω καθαρά πως είναι θέμα τρόπου σκέψης ως ένα μεγάλο βαθμό ... Πίστεψε με έχω χιλιάδες λόγους να είμαι μέσα στον αρνητισμό και στην μελαγχολία ακόμα και να πέσω στην κατάθλιψη, έχω περάσει πολύ δύσκολες καταστάσεις, με θέματα υγείας, με θανάτους, και με εκατομμύρια προβλήματα..
      Αλλά για όλους αυτούς τους λόγους συνειδητοποιώ πως η ζωή είναι ευτυχία! Η κάθε μέρα είναι ευτυχία! ...Επιλέγω να βλέπω τη θετική πλευρά της ζωής και των ανθρώπων! Κι όπως είναι γνωστό όταν σκέφτεσαι θετικά προκαλείς και θετικά πράγματα... Είναι σαν να ανοίγεις μια πόρτα στην συμπαντική ενέργεια. Αλλά και να μην έρθουν ποτέ, σκέψου πως όλοι την ζωή μας την περνάμε παρέα με τις δικές μας σκέψεις..(των άλλων δεν μπορούμε να τις ακούσουμε).. Γιατί λοιπόν να μην διαλέγουμε αυτή την "παρέα"; ..Όσο για την τεράστια κοινωνική αδικία, την κρίση, και την ανεργία... όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε,αυτό είναι σίγουρο. Γιαυτό έχουμε χρόνο και γράφουμε, δες το κι έτσι! .. Την απάντηση σου στο σχόλιο μου την διάβασα αλλά και πάλι επιμένω να τα στείλεις.. πρέπει να τολμάς περισσότερο στη ζωή! Σου έστειλα και mail με κάποιον εκδοτικό οίκο, δες το! Καλό απόγευμα να έχεις, και να χαμογελάς ακόμη κι αν δεν υπάρχει λόγος, το χαμόγελο μπορεί να φέρει το λόγο! :))

      Διαγραφή
    2. Γειά σου, Βάσια. Συγνώμη που σε ταλαιπωρώ με τα δικά μου. Το ξέρω ότι ....ποτέ, δεν είναι αργά, για να ξεκινήσει κάτι, κάποιος, όμως αυτά είναι τα βιώματα μου. Σήμερα στο τραμ, μια κοπέλα δεν άντεξε τον πολύ κόσμο, και κατέβηκε μετά από δύο στάσεις: όπως ψιθύρισε σε μια άγνωστη της, ηλικιωμένη, και την άκουσα: έχει αγοραφοβία και δεν αντέχει τον κόσμο. Σ' ευχαριστώ για τον χρόνο σου, γενικά. Το έστειλα το e-mail με τα βιβλία που σου έστειλα και εσένα. Δεν με απασχολεί αν θα λάβω, θετική ή αρνητική, απάντηση. Όχι ότι αφορά, κανέναν, όμως ο βίος μου είναι άδειος γενικά, από τότε που με ξέρω, και πιστεύω πως αυτό το κενό δεν με βοηθάω να τολμώ στην ζωή. Εσένα μπορεί να σου φαίνεται εύκολο.... ή απλό, επειδή έτσι κι αλλιώς, δεν έμεινες μόνη σου, έστω κι αν χώρισες. Το γράψιμο και το ίντερνετ, έχουν επιτείνει την μοναξιά μου, όπως το ότι δεν με βοήθησε κανένας και για τίποτα, από τους δικούς μου, ανθρώπους. Εκτιμώ την βοήθεια σου, απλά κάπου εδώ, σταματώ να υποστηρίζω το τι θεωρείται κοινωνικότητα στο ίντερνετ. Έχω κουραστεί. Τα ξαναλέμε κάποια στιγμή: ίσως όταν αλλάξει κάτι στην ζωή μου. Ευχαριστώ για όλα.

      Διαγραφή
  5. Σήμερα είδα ότι μου έγραψες για το βιβλίο μου και σου απάντησα, εκεί, στο τέλος του γραπτού. Αλλά δεν νομίζω ότι θα σου αρέσουνε, όσα διαβάσεις. Αυτός είμαι, όμως. Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή