Μου λείπεις πολύ!

Σήμερα το πρωί σε αναζήτησα πάλι! Ήθελα να σου πω τόσα πολλά....Να μοιραστώ μαζί σου την καθημερινότητα μου, και να σου δείξω τα καινούργια μονοπάτια στα οποία πρόκειται να περπατήσω..
Θα ήθελα να ήσουν δίπλα μου να με επιπλήττεις όταν χρειάζεται, κι εγώ να αντιδρώ... Και μέσα από τη διαφωνία μας να βρίσκω την ισορροπία στο τέλος.. Θα ήθελα να σου έδειχνα τις καινούργιες μου χαρές και να μου πεις τη γνώμη σου, παίρνοντας αυτό το ύφος του ειδήμονα, αυτό το ύφος που τόσο με ενοχλούσε, πως όλα τα ξέρεις κι όλα τα προβλέπεις .. Ήθελα να ξυπνάω και να πίνουμε καφέ, να γελάμε και να σχολιάζουμε διάφορα , ποτέ κακοπροαίρετα , και στο τέλος να μου πετάς την ατάκα φαρμάκι ''πέρασε η ώρα, πότε θα κάνεις τις δουλειές σου;" Πόσο μου λείπει τώρα η γλύκα από αυτό το φαρμάκι! ... Πόσο μου λείπει το μάλωμα μας , κι αυτό το καμάρι σου όταν μιλούσες για μένα , παρά το γεγονός πως είχαμε μαλώσει.
 Κι ενώ νόμιζα πως δεν σε χρειάζομαι πια, πως μεγάλωσα, συνειδητοποιώ πως τώρα θα σε ήθελα πολύ περισσότερο από κάθε άλλη στιγμή στη ζωή μου! Κανείς δεν μπορεί να σε αντικαταστήσει . Κι η ανάγκη μου για την παρουσία σου μεγαλώνει αντί να μικραίνει...
Έφυγες με το παράπονο, πως έμεινα μόνη μου και χωρίς να έχω πραγματοποιήσει τα όνειρα μου, και τώρα που τα πραγματοποιώ δειλά δειλά θα ήθελα να σου σβήσω αυτό το παράπονο από τις άκρες των χειλιών σου. Αυτό που ήταν η τελευταία εικόνα που έχω από σένα..
Μου λείπεις πολύ μαμά!




Δεν συνηθίζω να μιλάω γιαυτό , αλλά πραγματικά σήμερα την σκέφτομαι πολύ έντονα ....

Συγνώμη αν σας "βάρυνα"..



SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

14 σχόλια:

  1. Βάσια μου..μην ζητάς συγνώμη, δεν βάρυνες κανέναν.. Είμαι σίγουρη και ας μη σε γνωρίζω από κοντά, πως η μητέρα σου έφυγε περήφανη για σενα..
    Οι γονείς συνήθως επιλέγουν να μας εκφράζουν πιο έντονα τις ανησυχίες τους από τις επιβραβεύσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να πω, υπήρξε πολύ τρυφερή μαμά και με επαινούσε συχνά, δεν έχω παράπονο! Απλώς έφυγε τόσο γρήγορα και πάνω σε μια φάση της ζωής μου που ήμουν λίγο ρημαδιό! ... Οπότε (το είπε κιόλας, όσο ακόμα μιλούσε) , έφυγε με τον καημό πως έμεινα μόνη μου μες στο χάος! Και με λυπεί το γεγονός πως δεν την έχω κοντά να χαρεί -όχι κάποια φοβερή επιτυχία- αλλά τουλάχιστον κάποια βήματα καλυτέρευσης σε όλα τα επίπεδα! Από την άλλη πλευρά , πιστεύω πως είναι η ψυχή της κοντά μου , κι αυτό μου κάνει πολύ καλό! .... Άστα , είναι δύσκολο , κι εκεί που λες πως το ξεπέρασες, κάτι γίνεται , καλό ή κακό , και σε παίρνουν τα ζουμιά. Πως να το κάνουμε μάνα είναι μόνο μία!

      Διαγραφή
    2. To καταλαβαίνω.. και είναι αφόρητα δύσκολο κάποιες στιγμές.. Θέλει πολύ δύναμη να αποδεχτείς το γεγονός. Για την δική σου γαλήνη όμως σκέψου μόνο τα καλά που ζήσατε μαζί και ξέχνα τον καημό αυτό.. Κατάφερες μόνη σου να σταθείς στα πόδια σου και να γίνεις αυτό που είσαι σήμερα..αυτό έχει σημασία..

      Διαγραφή
    3. Ευτυχώς είμαι θετικός άνθρωπος και έχω καταφέρει να διαχειρίζομαι τα συναισθήματα μου με αυτόν τον τρόπο, με το να σκέφτομαι δηλαδή τα καλά, και πως είναι κάπου εδώ γύρω! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια κοριτσάκι!

      Διαγραφή
  2. Πάντα θα είναι μαζί σου και η ψυχούλα της και η ευχή της...πολύ με συγκίνησες!
    Να είσαι καλά κορίτσι μου..φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσείς με συγκινείτε με το ενδιαφέρον σας , να είσαστε καλά!!! Σας ευχαριστώ όλους πολύ!!!! Φιλιά και σε σένα κορίτσι!

      Διαγραφή
  3. Mε συγκινησες αποψε!Απτις πρωτες λεξεις καταλαβα πως αναφερεσαι στη μανα σου!
    Ο φοβος μου ο μεγαλος μην χασω το μοναδικο ανθρωπο που με μεγαλωσε!
    Σακουει,σε βλεπει και ειναι σιγουρα περηφανη για σενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό θέλω να πιστεύω κι εγώ ...πως είναι κάπου γύρω! Δεν γίνεται αλλιώς! Ευχαριστώ πολύ γατούλη !!

      Διαγραφή
  4. Τα "βλέπει", τα "ξέρει" και καμαρώνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι!!! Πολύ θα ήθελα να είναι έτσι.... Κι επειδή το θέλω , το πιστεύω κιόλας, μου κάνει καλό! :)

      Διαγραφή
  5. Είμαι σίγουρη,ότι είναι δίπλα σου και πολύ περήφανη για σένα :)
    Φιλώ σε ομορφιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν έχω λόγια κοριτσάκι μου.. δάκρυσα..

    Δεν υπάρχει μεγαλύτερη έλλειψη από αυτή.. του παιδιού για τον γονέα και του γονέα για το παιδί του..

    Είμαι σίγουρη πως βρίσκεται πάντα δίπλα σου και νιώθει περήφανη για εσένα.

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχεις! Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα και σε σένα Μελένια! .... είναι έλλειψη ότι και να λέμε.. Και είναι πιο έντονη στις καλές στιγμές όσο κι αν αυτό φαίνεται περίεργο!

      Διαγραφή