Καλό μήνα....με ταξίδι...

Καλημέρα σε όλους!
Μετά από μερικές αναποδιές και τρεχάματα λόγω βλάβης του υπολογιστή μου, να μαι πάλι εδώ δυνατή και αισιόδοξη να ετοιμάζομαι να φύγω ταξιδάκι ! .... Έχω έτοιμες βαλίτσες και περιμένω να ξυπνήσει ο γιος μου για να φύγουμε! Προορισμός το πανέμορφο χωριό μου , από το οποίο θα σας φέρω πολλές πολλές φωτογραφίες, το υπόσχομαι....

Θα τα ξαναπούμε σύντομα , έχω μαζί μου laptop και στικάκι σύνδεσης internet... (όχι που δεν θα είχα!) ....

Λοιπόν , Καλό μήνα , Καλό Πάσχα και Καλά ταξίδια σε όλους όσοι ταξιδεύουν σήμερα! ....και προσοχή στους δρόμους!


Και ένα γλυκό τραγουδάκι για τον μήνα που μόλις ξεκίνησε...




Αφιερωμένο με πολλή αγάπη!!!



SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 σχόλια:

  1. Καλό ταξίδι!!!
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!
    Και καλό μήνα..όλα μαζί!!
    Να υποθέσω πως έρχεσαι κοντά μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναιαιαιαιαιαιιιιι!!!! Είμαι στο Κεράσοβο!

      Διαγραφή