Σήμερα είναι η μέρα!

Καλημέρα !! Σήμερα είναι η μεγάλη μέρα που θα παραλάβω τα αντίτυπα που δικαιούμαι και θα έχω μια πρώτη αληθινή πλέον επαφή με το βιβλίο μου... Όπως καταλαβαίνετε η χαρά μου είναι μεγάλη και με κάνει να χάνω τα λόγια μου... Ακόμη δεν μπορώ να βρω τις κατάλληλες λέξεις για να μιλήσω για τα συναισθήματα μου και αυτό , ομολογώ πως είναι πρωτόγνωρο για μένα. Ο ενθουσιασμός μου πάντως δεν μπορεί να κρυφτεί! Κάτι είναι κι αυτό...

Προς το παρόν σας αφήνω με ένα τραγουδάκι που μου θυμίζει πως η ζωή μας ανήκει!



Χρόνια πολλά σε όσες φέρουν το όνομα Ζωή , που γιορτάζουν σήμερα.... Αλήθεια υπάρχει πιο όμορφο όνομα; \


Θα επανέλθω με φωτογραφίες από την παραλαβή αλλά και με μια ιστορία έκπληξη για την αρχή του ....."κακού"  της συγγραφής ... 

Ξέρω πως έχω τάξει και μια ανάρτηση για το ταξίδι που έκανα το Πάσχα , θα γίνει κι αυτό μην μου στεναχωριέστε! 


ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!

SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 σχόλια:

  1. Τώρα πια θα έχεις χαθεί στη μυρωδιά τους!!!
    Περιμένω και τις φωτογραφίες της παραλαβής, αλλά και την ανάρτηση του ταξιδιού!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))) δεν λές τίποτα!!!! ...... Οι φωτογραφίες μπήκαν χτες βραδυ!!!

      Διαγραφή