Στην μητέρα μου...

Στην πρώτη σελίδα του βιβλίου μου υπάρχει μια αφιέρωση ...

"Στην μητέρα μου''

Πως θα μπορούσε άλλωστε να μην υπάρχει αυτή η αφιέρωση όταν , εκείνη είναι ο μόνος άνθρωπος από τον περίγυρο μου που δεν θα το κρατήσει στα χέρια της.
Έλλειψη ; Μεγάλη. Το έχω ξαναπεί ... Θλίψη; Ναι , μερικές φορές με πιάνει...Απουσία; Απίστευτη! ...
Όμως όσο κι αν μελαγχολώ , σήμερα που είναι η ημέρα της μητέρας , κι αφού άλλη ευχή δεν μπορώ να της δώσω, θα πω μονάχα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
Ας είναι ανάλαφρη η ψυχή της κι ας είναι κάπου εδώ γύρω να το ακούσει...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΑΜΑ! Για όλα!


SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 σχόλια:

  1. μη ξεχνάς όμως πως ήταν ο μόνος άνθρωπος από τον περίγυρό σου που ήταν μαζί σου ΚΑΘΕ στιγμή της δημιουργίας αυτού του βιβλίου! τουλάχιστον έτσι πιστεύω εγώ! και είμαι σίγουρος πως το ευχαριστώ σου το ακούει και το νοιώθει!!! καλή επιτυχία και πάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή