Δεν θέλει κόπο , θέλει τον δικό σου τρόπο...

Πολλές φορές δυσκολεύουμε τη ζωή μας μόνοι μας. Θέλουμε να πετύχουμε κάτι και ψάχνουμε να βρούμε τον τρόπο, μέσα από οδούς που δεν μας ταιριάζουν. Αποτέλεσμα; Μηδέν!..

Πριν λίγες μέρες ήθελα να κλείσω μια αίθουσα στην πόλη μου για την παρουσίαση. Μου λέει ένας κύριος που εκτιμώ βαθύτατα.. "Θα πάρεις σε αυτό το τηλέφωνο και θα ζητήσεις τον κύριο Τάδε και θα του πεις αυτό κι αυτό" . Πολύ ωραία , το έκανα λοιπόν. Πήρα τηλέφωνο και μου είπαν κάτι για ενοικίαση του χώρου , κι ένα ποσό που φυσικά δεν θα μπορούσα να το διαθέσω. Προβληματίστηκα!
Ρωτάω κάποιους άλλους ανθρώπους, μου δίνουν κάτι άλλα τηλέφωνα, βάζουν λυτούς και δεμένους να μεσολαβήσουν - ας είναι καλά οι άνθρωποι- έρχομαι στο σπίτι και είμαι έτοιμη να ακολουθήσω αυτή την οδό αλλά ξαφνικά το μετανιώνω.  Λέω μέσα μου ''κάτι δεν μου κολλάει εδώ" . Κάτι δεν μου ταίριαζε στην ιδιοσυγκρασία, καταλαβαίνετε! Δεν έχω μάθει να λειτουργώ με το ''μέσον", θέλω να είμαι εγώ αυτή που ζητώ κάτι, ειδικότερα αν αισθάνομαι πως το δικαιούμαι!..  Μπαίνω λοιπόν στο facebook και στέλνω ένα ειλικρινές μήνυμα σε μια κυρία που βρίσκεται σε κάποια θέση στο Δήμο. "Είμαι αυτή , κάνω αυτά, θέλω αυτό , σκέφτομαι εκείνο" Απλά πράγματα και άμεσα, δηλαδή. Φανταστείτε πως η κυρία δεν ήταν φίλη μου, μπορεί να την είχα ''φίλη''στο facebook αλλά δεν είχαμε ξαναμιλήσει ποτέ, οπότε δεν γνώριζα εκ των προτέρων την αντίδρασή της. Λίγη ώρα αργότερα, μου έρχεται η απάντηση. Εξίσου άμεση και ειλικρινής, κι αυτό το θαύμασα πραγματικά. "Φυσικά και γίνεται!" μου είπε . Μιλήσαμε και τηλεφωνικώς , συμφωνήσαμε σε όλα και το θέμα θα προχωρήσει κανονικότατα. Μάλιστα, και καλύτερα από ότι περίμενα! ..Αφήστε δε, που με την κυρία βρεθήκαμε και στο ίδιο μήκος κύματος οπότε  πλέον την θεωρώ φίλη. Bonus κατάκτηση δηλαδή! 
 Έκλεισα το τηλέφωνο κατενθουσιασμένη , όχι τόσο για την αίθουσα (καλά, και γι' αυτό), όσο για το ότι ακολούθησα τον δικό μου τρόπο, τον πιο απλό που τελικά ήταν και ο πιο αποτελεσματικός. 
Τι να κάνουμε , τα έχουμε ξαναπεί , στις φλέβες μου κυλάει "Βασιλικό" αίμα.... 
Της γιαγιάς μου της Βασιλικής εννοώ καλέ, τι νομίσατε; Είχε κι εκείνη τον δικό της τρόπο να κάνει τις δουλειές της. Στα ίσια και ντόμπρα... Σας την έχω πει την ιστορία με το γράμμα στη βασίλισσα... Έτσι απλά ζήτησε βοήθεια και την έλαβε. 
Βλέπετε, για όλα υπάρχει τρόπος, που είναι  ο καλύτερος...
 Ο δικός μας τρόπος! 

Καλή σας μέρα. 

Και να μην το βάζετε κάτω ποτέ!




SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

8 σχόλια:

  1. Χαίρομαι πολύ για σένα Βάσια μου!!!
    Φιλώ σε γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου να είσαι καλά!! Φιλιά και σε σένα!

      Διαγραφή
  2. Μπράβο για την στάση σου Βάσια!!! Εμείς αυτές τις μικρές λεπτομέρειες εστιάζουμε σε πολλά άρθρα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...Ε, έτσι είναι! Αλίμονο , στο δήμο μας να μην μπορούμε να ζητήσουμε αυτό που θέλουμε, τόσα χρόνια γνωριζόμαστε πια! :)

      Διαγραφή
  3. Παντα βρισκεις τροπο και οταν ακολουθεις την παιδεια που διδαχθηκες και το ηθος παντα βγαινει σε καλο!Καλα κανεις και ακολουθεις το δικο σου δρομο!
    κΚαλη μερα να εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γατούλη, έτσι όπως τα λες ... Συνήθως μέσα μας ξέρουμε τι μας ταιριάζει και ποιον δρόμο πρέπει να πάρουμε!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο!!!
    Ο καλύτερος τρόπος είναι ο δικός μας τρόπος...όπως ακριβώς το είπες!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή