Αν πετύχει η συναυλία ....τύφλα να 'χει η ανεργία..

Αυτό είναι που μου αρέσει στους Έλληνες, και πείτε μου ότι θέλετε!

Που μαζεύονται , που αναμετρούν εκ νέου τις δυνάμεις τους και συσπειρώνονται! ... Και ναι! Βοηθούν  ο ένας τον άλλον , κι ας μην το πιστεύετε! ...

Είχα την τύχη απόψε να βρεθώ στο Γκάζι, εκεί όπου έγινε η συναυλία για την οικονομική υποστήριξη του περιοδικού δρόμου "Σχεδία".   Μια συναυλία άνευ προηγουμένου αφού σε μια σκηνή , παρέλασαν οι Batala, ο Σπύρος Γραμμένος, οι Locomondo, ο Λεωνίδας Μπαλάφας, ο Βασίλης Μπαμπούνης, οι Mode Plagal, οι Ρόδες United, τα Υπόγεια Ρεύματα και οι Χαΐνηδες..
Κι όλοι αυτοί με τις φωνές τους και τις νότες τους έδωσαν το παρόν για να βοηθηθούν άστεγοι άνθρωποι που πασχίζουν καθημερινά για την επιβίωση!
Η συναυλία ήταν εκπληκτική, και ο ανθρώπινος παλμός των όσων την παρακολούθησαν της έδιναν ένα ακόμη πιο συμβολικό χαρακτήρα ! Αυτόν του

''είμαστε μαζί, είμαστε ενωμένοι" ..

 Κι η μουσική ...Σημαία και Λάβαρο μας!

Καληνύχτα σε όλους..







SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 σχόλια:

  1. Μπορεί να με πρόλαβες, όμως έχασες Υπόγεια Ρεύματα και Locomondo. Βγήκαν λίγο μετά που φύγατε.

    Την καληνύχτα μου και χαρήκαμε πολύ για την γνωριμία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χάρηκα πολύ !! Είστε υπέροχη οικογένεια , να είστε πάντα καλά! ... Τους έχασα , γιαυτό τους έβαλα εδώ για να μου περάσει ο καημός!... Δεν πειράζει! Ήταν πανέμορφη βραδιά πάντως! Καληνύχτα και χαιρετισμούς στην Λ.. (δεν λέω ονόματα αφού δεν θέλεις!) :))

      Διαγραφή