Σκάλες σαν προσευχή...

Καλημέρα! ....


Η σχέση μου με τις σκάλες ήταν ανέκαθεν πάρα πολύ κακή. Τις απεχθανόμουν... Με κούραζαν ... Προτιμούσα κι εγώ , όπως πολύς κόσμος , το ασανσέρ ή τις κυλιόμενες..
Κάποια στιγμή, η ζωή με ανάγκασε να εικονοποιήσω τους στόχους μου , ζωγραφίζοντας μια σκάλα που στο κάθε σκαλοπάτι της να υπάρχει κι από ένα βήμα προς την επίτευξή τους. Έβαλα την ζωγραφιά σε ένα συρτάρι και πολύ καιρό μετά την ξέθαψα, βλέποντας με έκπληξη πόσα σκαλοπάτια είχα ''ανέβει'' χωρίς καν να το έχω καταλάβει. Από εκείνη τη στιγμή , οι σκάλες απέκτησαν στο μυαλό μου ένα άλλο νόημα.... Έναν πολύ δυνατό συμβολισμό, αυτόν της ανάβασης, που μπορεί βέβαια να είναι κουραστική αλλά είναι ο μόνος τρόπος για να σε οδηγήσει στον στόχο που εσύ έχεις τοποθετήσει στο ψηλότερο σκαλοπάτι. Γιατί, δυστυχώς -ή ευτυχώς- οι στόχοι κατακτώνται  ...σκαλί σκαλί και ποτέ ακούραστα. 
Από τότε, όταν έχω μπροστά μου μια μεγάλη σκάλα , παίρνω μια βαθιά ανάσα και συγκεντρώνω την σκέψη μου στα σκαλοπάτια κάνοντας μέσα μου ένα μικρό διαλογισμό. Ή μια μικρή προσευχή αν το θέλετε.. Προσευχή όχι σε κάποιο Θεό, αλλά στην εσωτερική μου δύναμη , αυτή τη μικρή φωνή μέσα μου που λέει ''θα τα καταφέρω!''. Σε κάθε σκαλοπάτι,  μαζί με το βήμα μου αφήνω κι ένα ''θέλω'' μου, και παίρνω ένα ''μπορώ" ..προσπαθώντας να νιώσω όλο και πιο δυνατή. Και πιστέψτε με , με την κατάλληλη συγκέντρωση ...ΠΙΑΝΕΙ! ... Όταν πια φτάνω στον προορισμό μου , έχω φορτίσει την εσωτερική μου ''μπαταρία'' με τόσα ''μπορώ'' όσα ήταν τα σκαλοπάτια που ανέβηκα.... ίσως και περισσότερα!
Δοκιμάστε το και θα με θυμηθείτε.. (γυμνάζονται και τα πόδια, μην το ξεχνάμε κι αυτό) 
Άλλωστε η απόσταση από το ''θέλω'' ως το ''μπορώ'' είναι μόνο  .... ένα σκαλοπάτι ! 
Ανεβείτε το! 




SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 σχόλια:

  1. Μάλλον σε μένα ήταν πάντα αυτονόητο το "μπορώ"...άλλο που δεν μπόρεσα..χαχα!!
    Δεν φοβήθηκα ποτέ τις σκάλες..και κάνει και καλό πραγματικά..το να κατεβαίνεις σκάλες όμως κάνει κακό στα γόνατα λένε..γι' αυτό ας ανεβαίνουμε με τα πόδια κι ας κατεβαίνουμε με ασανσέρ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριολεκτικά έ?
      Όχι μεταφορικά...μεταφορικά μόνο να ανεβαίνουμε!!

      Διαγραφή
    2. Μου αρέσει η διευκρίνηση !!!! χαχαχα... έτσι ακριβώς! και μου αρέσει επίσης που έχεις την πεποίθηση ότι ''μπορεις'' .. σπανίζουν οι άνθρωποι που πιστεύουν στις δυνάμεις τους. Κι όμως θα έπρεπε! καλησπέρα!

      Διαγραφή