Να τα λέμε κι αυτά! ...

Καλημέρα σας! 

Έτσι όμορφα και καλά, τα βιβλία κυκλοφορούν με το εξώφυλλο τους , με τις σελιδούλες τους, με την περίληψη τους, και ο κάθε συγγραφέας φωτογραφίζεται χαρούμενος , παίρνει όλα τα μπράβο και τα συγχαρητήρια και καμαρώνει! .... Λογικό! 
Σκεφτήκαμε όμως ποτέ πόσοι κρύβονται πίσω από αυτά τα χαμόγελα και από αυτά τα όμορφα γυαλιστερά εξώφυλλα; ... Ένα βιβλίο ως δημιούργημα είναι μια συλλογική δουλειά κι εκτός από το συγγραφέα υπάρχει μια ομάδα που συνεργάζεται ώστε το αποτέλεσμα να είναι όσο πιο όμορφο γίνεται και να φτάσει κουκλίστικο στα χέρια μας! Είναι οι ήρωες πίσω από τη σκηνή ,που λέμε και στο θέατρο.  Είναι οι άνθρωποι εκείνοι που αξίζουν επίσης ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ ... 
Για μένα είναι.. πρώτος απ΄ όλους ο κύριος Ιωάννης Κωνστανταρόπουλος, ο διευθύνων σύμβουλος του ΜΙΝΩΑ που στήριξε το πρώτο μου συγγραφικό ταξίδι ένθερμα,  η κυρία Χριστίνα Τούτουνα που επιμελήθηκε το κείμενο μου  και πραγματικά δεν έχω λόγια για την άψογη συνεργασία μας, είναι ο κύριος Ιάκωβος Ψαρίδης που σχεδίασε αυτό το υπέροχο εξώφυλλο κι έκανε τη σελιδοποίηση, η κυρία Αθηνά Λυρώνη που μέσα από την τηλεφωνική επικοινωνία μας , φτάσαμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα συζητώντας διεξοδικά όλες τις λεπτομέρειες ... και πολλοί άλλοι που ίσως δεν γνωρίζω τα ονόματα τους , όμως ήταν εκεί και έβαλαν το δικό τους λιθαράκι έτσι ώστε .......
...................... Αυτό το άψυχο πακέτο από κόλες Α4 που ταξίδεψε μέχρι τα γραφεία του Μίνωα....



ΝΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ....



ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!! 






SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 σχόλια:

  1. Πολλά συγχαρητήρια!! Αυτές τις ημέρες σκοπεύω να το πάρω! :) Καλοτάξιδο Βάσια μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ Κατερίνα μου! Εύχομαι να σου αρέσει!!!

      Διαγραφή