Έτσι ξαφνικά μες στη νύχτα!!!!

Κι εκεί που όλα πήγαιναν καλά και ξενυχτούσα γράφοντας, λέω ''δεν μπαίνω και στη σελίδα του ΜΙΝΩΑ να δω τις καινούριες κυκλοφορίες;" ... Δεν ξέρω πως μου ήρθε, μπορεί λόγω συνήθειας των τελευταίων ημερών (ξέρετε τώρα, αν κάτι το περιμένεις πως και πως , δεν κρατιέσαι!). Μπαίνω λοιπόν στη σελίδα και παθαίνω ΣΟΚ! Γιατί εκεί , ανάμεσα στις νέες κυκλοφορίες , νά σου και ξεπρόβαλε , φαρδύ πλατύ το ΒΙΒΛΙΟ μου!!! Έτριβα και ξαναέτριβα τα μάτια μου για να το πιστέψω. Ζήτησα και ''τη βοήθεια του κοινού'',  και μου το επιβεβαίωσε πως τώρα πια το βιβλίο μου είναι γεγονός! Κυκλοφορεί !!... Δηλαδή , μπορεί ο καθένας να το παραγγείλει και να το διαβάσει! Και να με κρίνει, βεβαίως βεβαίως! Όπως καταλαβαίνετε με κυρίευσε τρόμος! ..Καλά , δεν ήταν ακριβώς τρόμος αλλά ένα ανάμεικτο συναίσθημα, χαράς και φόβου και πάλι χαράς αλλά και πανικού μαζί με χαρά (το είπα;) ...Γιατί, μπορεί να το περίμενα μια ζωή μέχρι να πάρω την απόφαση και άλλους έξι μήνες μέχρι να γραφτεί και άλλους τρεις μήνες μέχρι να έχω θετική απάντηση και άλλους εφτά μήνες μέχρι να εκδοθεί,... αλλά τώρα που το είδα αναρτημένο στη σελίδα του εκδοτικού οίκου , το πίστεψα (που λέει ο λόγος!) ...   Είναι αυτό που λένε , ''τέλειωσαν τα ψέματα"! .. Δεν θα σας πω άλλα για να μη  σας κουράσω και είναι και πρωί , θα πω μόνο πως όλη τη νύχτα έπινα βότκες και κοιτούσα το παρακάτω link  σαν μαγεμένη ... Τα συναισθήματα μου αδυνατώ να σας τα περιγράψω.. Ίσως σε μια άλλη ανάρτηση ! ...  

Το link που λέγαμε...


Καλημέρα !!! 


SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

6 σχόλια:

  1. Καλοτάξιδο!!!
    Πολύ χαίρομαι με τη χαρά σου κι εύχομαι τα καλύτερα!!
    Φιλιά πολλά και χρόνια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία , εύχομαι και σε σενα Χρόνια πολλά και ότι καλύτερο! !!!

      Διαγραφή
  2. Τα θερμά μου συγχαρητήρια! Μπορεί να γνωριζόμαστε λίγο και λίγο καιρό, όμως επειδή μας συνδέει μία -τουλάχιστον- κοινή αγάπη, μοιράζομαι την χαρά και την περηφάνια σου.
    Θα προσπαθήσω το συντομότερο να αποκτήσω το βιβλίο και να το παρουσιάσω σύντομα στο yannidakis και ως τότε θυμίζω στους αναγνώστες σου πως μπορούν εκτός από την αγορά να δουν και το προφίλ σου:

    αγορά βιβλίου ~ προβολή προφίλ :[

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Από καρδιάς Γιάννη για τα καλά σου λόγια και για όλη την υποστήριξη ! > όσο για τα links .... όντως , υπάρχει και το προφίλ μου αλλά από την ταραχή μου το πρωί , ξέχασα να το βάλω! ... Ευχαριστώ για τη συμπλήρωση ! :) Θα χαρώ πολύ να το διαβάσεις και αν σου αρέσει ,να το παρουσιάσεις από το blog σου... Ποιος δεν θα χαιρόταν!!! :)))....

      Διαγραφή
  3. Aχ... τα λόγια είναι περιττά!
    Σου εύχομαι από καρδιάς τα καλύτερα για το νεογέννητο παιδί σου...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματική Μαρία μου και για μένα τα λόγια είναι περιττά και δεν μπορώ να εκφράσω απόλυτα το πως αισθάνομαι! Ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές! :)

      Διαγραφή