Να και οι συνεντεύξεις..



Χθες είχα μια εμπειρία που δεν ξαναείχα ποτέ στη ζωή μου.. Έδωσα την πρώτη μου live συνέντευξη, για το zougla.gr. Παρόλο που ήμουν πολύ αγχωμένη αρχικά , η Μαρία-Μαρίνα Σεραφειμίδου, στην εκπομπή της ''Μέσα σ'όλα", ήταν τόσο γλυκιά οικοδέσποινα που με έκανε αμέσως να χαλαρώσω. Είπαμε πολλά , και πέρασαν είκοσι λεπτά τόσο ευχάριστα , που μετά είπα μέσα μου ''αυτό ήταν που φοβόμουν τόσο πολύ;"   Παρά την αϋπνία μου, και το ελαφρύ κρυολόγημα , απόλαυσα την εμπειρία αφού κάθε τι πρωτόγνωρο έχει τη μαγεία του....όμως το βράδυ που είδα τον εαυτό μου στο βίντεο, βγήκαν στην επιφάνεια όλες μου οι γυναικείες ανασφάλειες ( τα κορίτσια θα με καταλαβαίνετε)!... Αυτό υποθέτω πως είναι φυσιολογικό , οπότε το προσπερνώ και σας την παραθέτω για να με δείτε κι εσείς να μιλάω (κι όχι μόνο να γράφω)..





   

SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

6 σχόλια:

  1. δηλώνω περήφανος με όλα αυτά τα επιτεύγματα. Σε καμαρώνω και εύχομαι ολοένα και περισσότερη αναγνώριση και επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ Γιάννη !!! με κάνεις πολύ χαρούμενη! :)

      Διαγραφή
  2. Βάσια μου χθες είχα μια πραγματικά πολύ δύσκολη και σοκαριστική ημέρα.. Προσπάθησα να ηρεμήσω και να ξεχαστώ σερφάροντας και έβαλα να δω την συνέντευξή σου! Ήσουν πολύ γλυκιά, μιλούσες υπέροχα και στα σημεία εκείνα που ταυτίζονται οι απόψεις μας (ξέρεις ποια) με έκανες να χαμογελάσω! Μην αλλάξεις ποτέ! Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μου καταλαβαίνω τί περνάς γιατί τα έχω περάσει και ξέρω καλά ! Είναι πολύ δύσκολες καταστάσεις και χρειάζονται μεγάλη δύναμη.. Χαίρομαι που σου άρεσε η συνέντευξη μου , εγώ , ξέρεις, γυναίκα γαρ, βρήκα πολλές ατέλειες πάνω μου αλλά υποθέτω πως αυτό είναι επειδή δεν έχω συνηθίσει να βλέπω τον εαυτό μου.. :) Δεν πρόκειται να αλλάξω , αυτό το υπογράφω!! Αν με δεις να αλλάζω προς το κακό... να με χαστουκίσεις... ΟΚ? :))

      Διαγραφή
  3. Γεια σου πατριωτάκι μου...ντρέπομαι που το λέω, αλλά δεν κατάφερα να το διαβάσω ακόμα..κάτι μου λέει όμως πως θα το διαβάσω σύντομα...
    Πολύ σε χάρηκα!!!
    Φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαπαπαπαα !!Δεν το έχεις διαβάσει;; θα σε μαλώσω!!!! χαχαχα .... Εντάξει με την ησυχία σου.. Θα χαρώ πάντως να το διαβάσεις και να μου πεις τη γνώμη σου! :) Φιλια!!!!

      Διαγραφή