ΟΤΑΝ...

 Η μητέρα μου έζησε όλη της την  ζωή  με το ''όταν..''
''Όταν θα έχω λεφτά θα πάρω ένα δερμάτινο παλτό'' , ''όταν αδυνατίσω θα πάω γυμναστήριο'', ''όταν θα έχω φτιάξει το σώμα μου θα πάω στην θάλασσα'', ''όταν καλοκαιριάσει θα παίρνω τις φίλες μου να πηγαίνω βόλτες'', ''όταν φύγει η γιαγιά από την ζωή (ήταν κατάκοιτη) θα πάω κι εγώ στους γιατρούς να κάνω εξετάσεις'' , ''Όταν....'' , ''Όταν...'',''ΟΤΑΝ..."...
Κι όταν ερχόταν η στιγμή να ζήσει αυτό που είχε ονειρευτεί , πρόσθετε κι άλλο ένα ''όταν'' στον κατάλογο, και ανέβαλε τα όνειρα της...
Όταν έφυγε η γιαγιά από την ζωή, μετά από πίεση μας ,πήγε επιτέλους για εξετάσεις.. Τότε διαγνώστηκε καρκίνος του μαστού και μάλιστα προχωρημένος κι από ότι είπε ο γιατρός πρέπει να τον είχε δύο χρόνια και δεν το είχε καταλάβει... Δύο χρόνια πριν .. Που έλεγε ''όταν..''!!
Τα πέντε χρόνια που ακολούθησαν από την διάγνωση της ασθένειας , η μητέρα μου μπήκε σε μεγάλες περιπέτειες με αποκορύφωμα το τέλος της,  ως εκ τούτου δεν πραγματοποίησε κανένα από τα ''όταν...'' που είχε θέσει, εκτός από το ότι αδυνάτισε πολύ όσο ζούσε...
Αλλά αυτό δεν νομίζω ότι το ήθελε!

Εκτός από τα πολλά μαθήματα για την ζωή μου που μου έδωσε η μητέρα μου συνειδητά, μου έδωσε κι άλλο ένα άθελα της...  Να αντικαταστήσω το ''Όταν'' με το ''Τώρα''..
    Το ''ΌΤΑΝ'' δεν έρχεται ποτέ, κι όταν έρχεται είναι πια πολύ αργά!
 Δεν είχα την πρόθεση να σας μελαγχολήσω , αλλά επειδή αυτό μπορεί να συνέβη, σας λέω το εξής...
Η Ζωή είναι ένα μεγάλο υπέροχο πάρτι , και είμαστε όλοι καλεσμένοι !
Ας είμαστε συνεπείς στην ώρα προσέλευσης, το πάρτι γίνεται ΤΩΡΑ!..  Μην αργείτε! 

Πηγή: "Love Korydallos" (μια παλιά μου ανάρτηση από το άλλο μου blog)




SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 σχόλια:

  1. Πόσο δίκιο έχεις!
    Η μητέρα μου συνεχώς αρνιόταν να πάει στο νοσοκομείο ενώ είχε ισχυρούς πονοκεφάλους και αργότερα στα 45 της ανακάλυψε τον όγκο στο στήθος. Της έκλεισε ραντεβού στον γιατρό κρυφά ο πατέρας μου. Ο καρκίνος ήταν στο προτελευταίο στάδιο και αν το άφηνε λίγο ακόμα δεν θέλω να φανταστώ πως θα την χάναμε. Πρέπει να ζούμε πιο έντονα το τώρα και όταν το σώμα μας,μας δίνει σημάδια να προσέξουμε να μην τα αγνοούμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά δεν πρέπει να αναβάλουμε ούτε μια μέρα... ...Είτε το θέμα είναι η υγεία μας, είτε τα όνειρά μας ...! ..Η μητέρα μου ήταν αναβλητική σε όλα τα επίπεδα. Καλό είναι να μαθαίνουμε όχι μόνο από τα λάθη μας αλλά και από τα λάθη των άλλων.. Καλό σου βράδυ κοριτσάκι μου!!

      Διαγραφή
  2. εκπληκτικό ποστ, πόσο απλά και ουσιαστικά τα λες...
    αυτό το "όταν"... και ποιός δεν το έχει ξεσκίσει...
    τελικά το δυσκολότερο μάθημα είναι να ξέρεις να ζεις...
    την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το όταν ... δεν ζούμε το σήμερα που είναι μοναδικό! καλησπερούδια !!

      Διαγραφή