Αυτό το Nickelodeon ποιος θα το κλείσει;

... Και να αγιάσει το χεράκι του σε όποιον το κάνει!
Είμαι πολύ θυμωμένη με το εν λόγω κανάλι! Δεν χρειάζεται να σας πω το λόγο απλώς ανοίξτε το μια μέρα και παρακολουθήστε το... Αν δεν εκνευριστείτε με τα όσα θα δείτε, εγώ να ανέβω στην Ακρόπολη και να φωνάξω "Είμαι δρυοκολάπτης! τακ τακ τακ τακ! "
 Λεξιλόγιο ;; Άστα να πάνε! Θεματολογία; Ότι πρέπει για τη ζώνη μετά τις 11 το βράδυ. Επίπεδο; Δάπεδο! ... Αλλά δεν είναι μόνο αυτά και δεν είμαι καμιά πουριτανή να φωνάζω χωρίς λόγο.. Είναι κυρίως η ωμή βία μεταμφιεσμένη σε κινούμενα σχέδια για να γίνεται πλήρως αποδεκτή από το παιδικό μυαλό, που με κάνει σαν μάνα να επαναστατώ.
  Είμαι προχθές στο σπίτι και αφηρημένη παρακολουθώ τα όσα παρακολουθεί με ενδιαφέρον ο γιος μου κολλημένος στην τηλεόραση. Το κανάλι εκείνη τη στιγμή προβάλει ένα ''παιδικό" με ένα ρομπότ το οποίο το έχουν καταλάβει κάτι ποντίκια και του τρώνε τα σωθικά. Στο τέλος το κεφάλι του ρομπότ πέφτει από το σώμα του και τα ποντίκια το κλωτσάνε με απίστευτη οργή και ωμότητα και το στέλνουν επανειλημμένα στον απέναντι τοίχο. Το ''ζωντανό'' κεφάλι του ρομπότ , δείχνει να υποφέρει από τα επαναλαμβανόμενα χτυπήματα ενώ τα κακά ποντίκια κάνουν πάρτι με όλη αυτή τη λυσσαλέα έκρηξη οργής! ... Και συνειδητοποιώ ΤΙ είναι αυτό το οποίο βλέπουμε! Ένας ωμότατος ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΣΜΟΣ!
  Και αρχίζω να μιλάω στον γιο μου! Του εξηγώ πως αυτό το "παιδικό" δεν το εγκρίνω και μάλιστα του είπα και τον λόγο , με αρκετή σκληρότητα (όχι προς τον ίδιο βεβαίως) . Το παιδί , απόρησε με την αντίδρασή μου κι έτσι του είπα απερίφραστα τους φόβους μου. "Γιατί αγόρι μου , αν συνηθίσεις σε τέτοιες εικόνες και σου φαίνονται απόλυτα φυσικές, όταν θα μεγαλώσεις και θα αποκεφαλίζουν μπροστά σου έναν άνθρωπο στη μέση της Ομόνοιας , θα νομίζεις πως δεν τρέχει τίποτα!" Το παιδί μου , παρά την σκληρότητα των λόγων μου , κατάλαβε αμέσως τον συνειρμό μου και έκλεισε την τηλεόραση. Μετά του έκανα μια μεγάλη συζήτηση , για τα "παιδικά" και πως αυτά μπορούν να διαμορφώσουν ή να επηρεάσουν την ψυχή του!... Απορείτε που μιλάω έτσι στο παιδί μου;  Και γιατί να μην το κάνω; Όταν του προβάλουν μηνύματα και καταστάσεις ''ενηλίκων" οι καναλάρχες , εγώ που είμαι μάνα του δεν θα του μιλήσω στα ίσια; Από μένα περιμένει να του αποκαταστήσω το μυαλό , να του διώξω τα όποια ''ποντίκια'' το έχουν καταλάβει και του τρώνε τα σωθικά της ψυχής του. Να βάλω φάκες, πριν αυτά του φάνε το λαιμό και πέσει το κεφάλι του στο πάτωμα! Συμβολισμός, που δανείζομαι από το εν λόγω παιδικό , για να σας πω πως τα παιδικά κεφαλάκια και το περιεχόμενο τους είναι το αύριο αυτού του κόσμου , κι εμείς έχουμε ευθύνη να τα προστατέψουμε!
  Θα μπορούσα να ξεκινήσω εκστρατεία εναντίων του καναλιού , αλλά τι θα κέρδιζα;  Άσε που είναι πολλοί γονείς που πίνουν νερό στο όνομα του , αφού κρατάει τα παιδιά τους απασχολημένα!(ο καθένας όπως το βλέπει.) Εξάλλου, δεν είναι και το μόνο κανάλι που προβάλει άσχημα πράγματα, υπάρχουν και σε άλλα κανάλια , ανάλογης αισθητικής "παιδικά".. Ούτε και είναι όλα του τα προγράμματα κατακριτέα!
  Να το αποσυνδέσω από την τηλεόραση μου δεν είναι λύση. Ως γνωστόν το απαγορευμένο είναι πιο γλυκό , και δεν θέλω το παιδί μου να αισθανθεί σαν να είναι σε φυλακή. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να του μιλάω , να τον ξυπνάω ! Να τον κάνω να ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ και να ΕΠΙΛΕΓΕΙ !.. Να μην γίνει ένα πρόβατο που κάποιοι το πάνε για σφαγή και μάλιστα ....με τον πιο διασκεδαστικό τρόπο!

Αυτά είχα να πω ..

Καλό σας μεσημέρι!




SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 σχόλια:

  1. Δεν το ξέρω το κανάλι, αλλά τρόμαξα με την περιγραφή..
    Αν δείχνει τέτοια "παιδικά" μου κάνει εντύπωση που το προτιμούν οι γονείς...αλλά όπως λες κι εσύ η βία πια είναι μέρος των "παιδικών" σε όλα τα κανάλια..ίσως η λύση να είναι τα dvd..με όμορφες ταινίες κι επιλεγμένα παιδικά...καλύτερα είναι να μάθουν να την απαξιώνουν τελείως την τηλεόραση και να αναζητούν άλλους τρόπους ψυχαγωγίας..γιατί, τι να επιλέξει ένα παιδί αν είναι έτσι τα πράγματα?..
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορείς να φανταστείς τι πρότυπα προβάλλονται μέσα από τα κινούμενα σχέδια.. Και λίγα είπα, αν συνέχιζα δεν θα ήταν ανάρτηση αυτό , αλλά βιβλίο. ..Πραγματικά μιλάμε για κατάργηση κάθε ηθικής αξίας και ανθρώπινης αξιοπρέπειας, μασκαρεμένη με όμορφα χρώματα και μουσικούλες! Καλλίτερα να βλέπουν θρίλερ , λιγότερο κινδυνεύει το μυαλό τους! Τουλάχιστον εκεί δεν ταυτίζονται! Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα κοριτσάκι!

      Διαγραφή
  2. Βλακειες καποια παιδια βλεπουν θριλερ στο ιντερνετ με αποκεφαλησμους και αιμα!Και εσεις μηλατε για αυτο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Isxyei .. Toylaxiston afta poy deixnei apoteloyn Ena,kartoyn oxi anthrwpoys ..��

      Διαγραφή