Πίστευε και ΜΗ ερεύνα!

Καλημέρα σας ..

Πιστεύετε στα θαύματα; Πιστεύετε στο απροσδόκητο; Πιστεύετε πως η ζωή μπορεί να σας εκπλήξει ευχάριστα; .... Ή μάλλον... πιστεύετε στη ζωή ή συνεχίζει να σας εκπλήσσει;
Θα σας το θέσω απλά. Γιατί σας φαίνεται ''απίστευτο" κάτι που συμβαίνει στη ζωή σας; Και εντάξει, όταν πρόκειται για κάτι άσχημο, ας πούμε πως το δέχομαι, αλλά όταν πρόκειται για την εκπλήρωση ενός ονείρου ή ακόμη και για την επιτυχή έκβαση μιας κατάστασης , γιατί εκπλήσσεστε; "Γιατί δεν το περίμενα πως θα συμβεί!" λένε πολλοί. "Γιατί δεν το πίστευα!" λένε άλλοι.
Μα πείτε μου ειλικρινά , γιατί δεν το περιμένατε; Το θέλατε , το σχεδιάσατε, το δρομολογήσατε, το προσπαθήσατε , κάνατε έστω το πρώτο βήμα.. Ε, όταν φτάσατε στον προορισμό σας γιατί σας φάνηκε σαν κάτι απίστευτο; Είναι σαν να βάζεις την κατσαρόλα στη φωτιά, να ανακατεύεις το φαγητό, να το μαγειρεύεις, να το σερβίρεις στο πιάτο και όταν επιτέλους το γεύεσαι και χορταίνεις , να λες ''μου φαίνεται απίστευτο που έφαγα!"  Γελάτε; Κι όμως έτσι είναι.
 Το λάθος που κάνουμε εμείς οι άνθρωποι είναι να θεωρούμε, τις καθημερινές μας συνήθειες τόσο δεδομένες και τόσο "πιθανές" όσο ένα απλό μαγείρεμα , ενώ οτιδήποτε ξεφεύγει από αυτή την καθημερινότητα, μας φαντάζει απίθανο να συμβεί, μας φαίνεται εξωπραγματικό. Σκεφτείτε όμως πως αυτό το απίθανο , το εξωπραγματικό , είναι η καθημερινότητα κάποιου άλλου ανθρώπου στη γη οπότε... σίγουρα γίνεται! Και αυτό το καθημερινό μαγείρεμα , που για εμάς είναι δεδομένο, ίσως είναι το απίστευτο όνειρο κάποιου άλλου ανθρώπου. Τι θέλω να πω με όλα αυτά;
 Πως τα πάντα στη ζωή μας είναι τόσο απίθανα όσο είναι και πιθανά! Ότι συμβαίνει, και μπορεί να συμβεί επάνω στη γη , είναι το ίδιο πιθανό για τον καθένα από εμάς - Τώρα αν εσείς θέλετε να πιστέψετε πως θα ταξιδέψετε στο διάστημα κάποτε , εγώ μαζί σας, και αυτό μπορεί να γίνει , υπάρχουν άνθρωποι που το έχουν κάνει, γιατί όχι και εσείς- .
Είμαι σίγουρη πως αν σας έλεγα τώρα πως θέλω να πιω έναν καφέ με τον Dan Brown και να τον ρωτήσω να μου πει πως εμπνεύστηκε τα βιβλία του. , θα γελούσατε μαζί μου. Ή αν σας έλεγα πως θέλω να πάω στις Μαλδίβες ή πως θέλω να αποκτήσω σκάφος ή ακόμα και πως θέλω να γράψω ένα βιβλίο και να γίνει παγκόσμιο best seller ... Θα σκεφτόσασταν, σίγουρα, πως κάνω όνειρα άπιαστα,  πως είμαι υπερβολικά αισιόδοξη ή ακόμη και πως μου έχει λασκάρει κάποια βίδα!" ... Ενώ αν σας έλεγα πως θέλω να πιω καφέ με την γειτόνισσα μου, να πάω στη Σαντορίνη με το πλοίο της γραμμής και να γράψω ένα παραμύθι που να το διαβάσουν εκατό παιδιά , θα σας φαινόταν πιο πιθανό να συμβεί..
 Γιατί; ... Μήπως ο Dan Brown δεν περπατάει επάνω στη γη όπως κι εγώ; Όπως και η γειτόνισσά μου; Μήπως δεν υπάρχουν στον κόσμο σκάφη; Μήπως βούλιαξαν οι Μαλδίβες; Ή μήπως δεν θα μπορούσα να γράψω κάτι κάποτε που να αξίζει να διαβαστεί από εκατομμύρια ανθρώπους; (στο τελευταίο προσέξτε καλά τι θα πείτε γιατί θα θυμώσω) ...
  Ε, λοιπόν εγώ πιστεύω στη ζωή! Και από τη στιγμή που μπορώ να κάνω ένα βήμα , τότε μπορώ να κάνω και ταξίδια, από τη στιγμή που αναπνέω τον ίδιο αέρα της γης που αναπνέουν εκατομμύρια άνθρωποι , μπορώ να συμπορευτώ μαζί τους, να τους γνωρίσω και να ανταλλάξουμε απόψεις... Και αυτό μπορεί να γίνει τόσο εύκολα όσο το να μαγειρέψω μοσχαράκι ραγού. Δεν έχω μοσχαράκι στο ψυγείο μου, δεν ξέρω πως μαγειρεύεται το ραγού , επίσης σήμερα είναι κλειστά τα μαγαζιά για να πάρω τα υλικά, και αυτοί είναι οι μόνοι λόγοι που με κρατούν από το να το μαγειρέψω σήμερα. ... Το ίδιο συμβαίνει και με τους λίγο μεγαλύτερους στόχους μου.. Θα καθυστερήσουν λίγο να πραγματοποιηθούν αλλά είμαι σίγουρη πως θα γίνουν . Όπως έγιναν τόσα και τόσα άλλα στη ζωή μου που μου φαίνονταν παλαιότερα ''απίστευτα'' ..
 Όπως συμβαίνουν χιλιάδες θαύματα στις ζωές μας κάθε μέρα..
Παρεμπιπτόντως , δεν μπορώ να πάω να πιω καφέ με τη γειτόνισσα μου γιατί έχει πάει σε κάποιο νησάκι ...αχ να δεις πως το είπε , Σαλαμίνα ή Μαλδίβες.... Α, ναι, Σαλαμίνα! Στις Μαλδίβες είχε πάει πέρσι ταξίδι του μέλιτος... (μα πως μπερδεύτηκα!) ..
Ξέρω πως με πιστέψατε για τη Σαλαμίνα αλλά όχι για τις Μαλδίβες ... όμως είναι πέρα για πέρα αλήθεια και τα δυο! ... Και ναι , μπορεί να συμβεί στον καθένα.
Πιστέψτε στο απίστευτο...
Πιστέψτε στη ζωή ... Κι αυτή θα σας πιστέψει!

Να έχετε μια όμορφη Κυριακή φίλοι μου και να χαμογελάτε...
Όλα μπορούν να συμβούν ..







SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου