Αυτά παθαίνει όποιος δεν προσέχει!



Καλή εβδομάδα φίλοι μου , και καλό μήνα!

Προσωπικά ο Σεπτέμβριος μου ήρθε λίγο με την όπισθεν! ...Γιατί πως αλλιώς να εξηγήσω, το γεγονός ότι πρωτομηνιάτικα έτρεχα στα επείγοντα για το χέρι μου;
Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή..

Εδώ και πολύ καιρό, μήνες για να ακριβολογούμε, έχω μια μόνιμη ενόχληση στον δεξιό καρπό ..  Σύνηθες φαινόμενο σε όσους ασχολούνται με υπολογιστές και γράψιμο,  γιαυτό και δεν του έδινα σημασία..Την μια έλεγα ''κουράστηκα'', την άλλη ''το παραπίεσα'' , πάντα έβρισκα δικαιολογίες για να μην πάω στο γιατρό, ενώ παράλληλα δεν άλλαζα τίποτα από τις συνήθειες μου - και ειδικά με το ποντίκι σε λάθος γωνία , επιβάρυνα καθημερινά την κατάσταση μου- έτσι ο πόνος ήταν μόνιμη συντροφιά μου. Βέβαια δεν ήταν κανένας αφόρητος πόνος, ένα μικρό πονάκι ήταν γιαυτό και δεν αναζήτησα θεραπεία! ...  Μέχρι το Σάββατο το βράδυ που άρχισε να πονάει πολύ! Ξημερώματα Κυριακής με βρήκαν να μην μπορώ να σταθώ από τον πόνο κι έτσι αναζήτησα εφημερεύον νοσοκομείο, αφού η κατάσταση πια έφτασε στο απροχώρητο..

Ο ορθοπεδικός με το που με είδε ρώτησε ''Γράφεις"; Του απάντησα με καμάρι ''ναι'', κι άρχισε να εξετάζει το χέρι μου, κάνοντάς με να πεταχτώ ως το ταβάνι από τον πόνο! Ύστερα άρχισε να μου το δένει με κάτι γάζες, κάτι επιδέσμους και για το τέλος μου φύλαγε μια έκπληξη.....Γύψο! Έναν γύψο που πιάνει όλη την πάνω πλευρά του χεριού και στεγνώνοντας έγινε σαν νάρθηκας ... ''Ωραία πράγματα'' είπα μέσα μου. Κατόπιν μου το ''κρέμασε'' από το λαιμό με αυτό το ειδικό μαξιλαράκι και μου είπε ''Δέκα μέρες ακινησία".
"Τι ακριβώς έχω;'' ρώτησα.
"Α, είναι πολύ απλό, τενοντοελυτρίτιδα ωλένιου καμπτήρα. "
"Τόσο απλό;; Α, εντάξει!!" είπα γελώντας.
Τον έβαλα να μου το γράψει σε χαρτάκι για να το λέω κι εγώ, γιατί δεν υπήρχε περίπτωση να το θυμηθώ.
"Σ' αρέσει ; δεν είναι σαν μυθιστόρημα ;'' αστειεύτηκε ο γιατρός
"Ουουου... μπεστ σέλερ!'΄' του είπα, κι έφυγα κρατώντας τα δυο χαρτάκια , το ένα με την συνταγή για αντιφλεγμονώδη και το άλλο με την ''απλή'' πάθησή μου.

Τα λάθη πληρώνονται, κι αν δεν προσέχουμε μπαίνουμε σε περιπέτειες...

Τώρα αφενός πονάω πολύ, αφετέρου προσπαθώ να γνωρίσω καλύτερα την ζωή ενός αριστερόχειρα, για να μην πω καλύτερα πως προσπαθώ να γνωρίσω τη ζωή ενός μονόχειρα .... Δύσκολα τα πράγματα αλλά θα το παλέψω..
Όσο για το γράψιμο μου, μπορεί να γίνει με πιο αργό ρυθμό, αλλά δεν θα σταματήσει τελείως... Έχω πάρει απόφαση να το τελειώσω το βιβλίο που γράφω τώρα και θα το κάνω ακόμη και με το ένα χέρι!

Απόδειξη , αυτή η ανάρτηση που γράφτηκε εξ ολοκλήρου με το αριστερό μου χέρι, κι ας μου πήρε την διπλάσια ώρα... Μια χαρά τα κατάφερα , δεν νομίζετε;

Καλό μήνα να έχετε , και να θυμάστε....

να μην το βάζετε κάτω ΠΟΤΕ !!


μια ομορφιά ο γύψος μου!!!
SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

15 σχόλια:

  1. Περαστικά σου Βάσια μου!! να μην αμελείς ποτέ την υγεία σου..ποτέ!!
    Μου άρεσε που απάντησες με καμάρι!! :)
    Να σε ρωτήσω κάτι άσχετο, είναι λειτουργικό το blog με την αλλαγή; Σκέφτομαι να κάνω έτσι το δεύτερο blog που δημιούργησα! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ κοριτσάκι μου! Όντως, δεν πρόσεξα, κι ενώ μου έδινε σημάδια εγώ τα αγνόησα και να τα αποτελέσματα!...
      Το blog εμένα με βολεύει έτσι, γιατί φαίνονται και οι παλαιότερες αναρτήσεις οι οποίες χάνονταν στο βάθος του χρόνου με το άλλο πρότυπο. Επίσης έχω την εντύπωση πως αυξήθηκε η επισκεψιμότητα, που μπορεί να είναι αποτέλεσμα του πιο πάνω (τραβούν το μάτι και οι παλιότερες αναρτήσεις).. Ειδικά σε blogs που έχουν μαζέψει πολύ περιεχόμενο, είναι ότι πρέπει γιατί φαίνονται και τα παλιά άρθρα! Το έβαλα και στο love korydallos και βοήθησε πολύ! ...Αν το κάνεις να προσέξεις το τρυκακι που εχω γράψει σε άλλη ανάρτηση και που λύνει ένα προβληματάκι... δες εδώ ...http://vasiaakarepi.blogspot.gr/2013/07/blog-post_23.html

      φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. περαστικά εύχομαι κι εγώ. Προς το παρόν εγώ την βγάζω μόνο με τενοντίτιδες κάθε τόσο, αλλά ειλικρινά δεν ξέρω πως θα μπορούσα να το αποφύγω.

    Πολύ ευχαρίστως να σου δάνειζα το δεξί μου μιας και είμαι αριστερός (στο γράψιμο)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου! Θέλει προσοχή το μάους και το πληκτρολόγιο!! οι τενοντίτιδες και όλα αυτά , είναι παθήσεις των κομπιουτεράδων, των blogers και των συγγραφέων, αλλά και όλων αυτών που κάνουν επαναλαμβανόμενη κίνηση που επιβαρύνει τον καρπό... (οδοντιάτρων...κλπ )....ΜΕ ΓΕΙΑ ΜΑΣ!!!

      Διαγραφή
  3. Περαστικά και γρήγορα σου εύχομαι!!
    Καταλαβαίνω τι τράβηξες μια και έπαθα κάτι ανάλογο πριν δυο χρόνια..ακόμα και με την αναπνοή πονούσα θυμάμαι...
    Να προσέχεις...φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα να πάνε!!! πολύς πόνος! καλό μήνα και σε σένα!

      Διαγραφή
  4. Περαστικά βρε Βάσια και μην πτοείσαι. Με κάτι τέτοια ξεσπάει το κακό μάτι και δεν προχωράει. Καλό φθινόπωρο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και δεν πολυπιστεύω στο κακό μάτι...μου αρέσει αυτή εκδοχή! σαν να λέμε, ''άλλο κακό να μην μας βρεί''.... Καλό!!!!! :)

      Διαγραφή
  5. Περαστικά! Εύχομαι γρήγορα να γίνεις καλά!
    Πάντως πρέπει να ομολογήσω ότι λίγοι θα το αντιμετώπιζαν όλο αυτό με χιούμορ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για το βιβλίο,μια επίσκεψη στο Public και μέσα από χιλιαδες βιβλία η συζυγος πήρε το δικό σου. Μου άρεσε,περαστικά καταρχην και θα ηθελα να επικοινωνησω μαζι σας για να σας προσκομισω υλικο για νεο μυθιστορημα. Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για το βιβλίο,μια επίσκεψη στο Public και μέσα από χιλιαδες βιβλία η συζυγος πήρε το δικό σου. Μου άρεσε,περαστικά καταρχην και θα ηθελα να επικοινωνησω μαζι σας για να σας προσκομισω υλικο για νεο μυθιστορημα. Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! :) το email μου είναι basano333@yahoo.gr θα περιμένω με χαρά τις ιδέες σας.

      Διαγραφή