Ήρθε!


Καλημέρα φίλοι μου!! Και καλό μήνα αφού δεν τα είπαμε ....
 Κάπως αισιόδοξα ξεκίνησε ο Οκτώβριος για μένα, αφού μετά από ένα κρυολόγημα που με ταλαιπώρησε αρκετά , συνήλθα επιτέλους και μπόρεσα να βγω λίγο έξω χθες, να τακτοποιήσω κάποιες υποχρεώσεις μου, και να δω λίγο κόσμο.. 
Στην επιστροφή τι λέτε πως βρήκα στην είσοδο του σπιτιού μου; Ένα ''δώρο'' από τον εκδοτικό οίκο που προφανώς είχε αφήσει ο courier που δεν με βρήκε! 
Την δεύτερη έκδοση του βιβλίου μου που την περίμενα πως και πως! ...

.


Δεν είναι υπέροχο αυτό το κόκκινο ''κορδελάκι" ; 

Αλλά ακόμη πιο υπέροχες και συγκινητικές είναι οι απόψεις των αναγνωστών που συμπεριλαμβάνονται σε αυτή την έκδοση.. 


Ευχαριστώ πολύ την  Δέσποινα Φαρδέλα που αγάπησε το βιβλίο μου και το υποστηρίζει ζεστά , την Μαρία Στεφάνου που αγκάλιασε το βιβλίο μου με την όμορφη ανάρτηση της στο προσωπικό blog της και τέλος την πολύ γλυκιά μας blogger Κατερίνα Βερίγκα που είναι ίσως από τα πιο θετικά άτομα που έχω γνωρίσει στην ζωή μου και τα πιο αισιόδοξα! 




Δεν χρειάζεται φυσικά να πω πως θα ήθελα από κάπου εκεί ψηλά εκείνη να είναι λίγο περήφανη για μένα...


Αυτά προς το παρόν ... 

Αύριο θα μιλήσουμε για τον χρόνο ...που περνά... (θα καταλάβετε!) 






SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

6 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια! Η ιδέα με τα σχόλια των αναγνωστών είναι τέλεια! Η μητέρα πιστεύω είναι πολύ περήφανη... όχι μόνο λίγο...
    Καλό Μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα να έχουμε κορίτσι! Ευχαριστώ! .. Η ιδέα δεν ήταν δική μου , ήταν του εκδοτικού οίκου αλλά συμφωνώ πως είναι καλή ιδέα! :)

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια κι από εμένα, παρ΄όλο που δεν έχω διαβάσει το βιβλίο σου, έμαθα γι' αυτό στην ανάρτηση της Κατερίνας Βερίγκα.
    Λοιπόν σίγουρα θα είναι ένα από τα επόμενα βιβλία που θα μπουν στην βιβλιοθήκη μου. Με τόσο όμορφα σχόλια πώς να αντισταθεί κανείς!
    Να τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βάσια συγχαρητήρια! Χαίρομαι πάρα πολύ για εσένα και ειλικρινά όλα όσα είπα και έγραψα γι' αυτό το βιβλίο είναι η απόλυτη αλήθεια. Σου εύχομαι να γίνουν πολλές ακόμα εκδόσεις και να είσαι σίγουρη ότι της αξίζεις όλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή