Σαν σήμερα...

Καλημέρα ...



Σαν σήμερα πριν από χρόνια ήρθε στον κόσμο ένας άνθρωπος που ήταν της μοίρας μου γραφτό να γίνει ο σημαντικότερος άνθρωπος στην ζωή μου... Που θα με συντρόφευε σε όλα μου τα βήματα, σε όλες μου τις σκέψεις και που θα ήταν εκεί, παρόν σε όλα μου τα σχέδια! Που ήταν εκεί στις απογοητεύσεις μου , στις χαρές μου και στις λύπες μου, και που πάντα με βοηθούσε να ξεπερνώ τις δυσκολίες!  Ένας άνθρωπος που τον είχα συντροφιά όταν χρειάστηκε να κάνω κάποτε ένα χειρουργείο, όταν παντρεύτηκα , όταν έγινα μητέρα, όταν χώρισα  κι όταν έχασα την μητέρα μου..Ήταν παρόν ακόμη και στους έρωτες μου! Που με πήρε από το χέρι και μου έδωσε κουράγιο για να ακολουθήσω τα όνειρά μου , και που όταν τα έβρισκα δύσκολα στη ζωή , μου έλεγε "μην τα παρατάς. Συνέχισε!" ...  Είναι ο άνθρωπος που έχω παρέα μου ακόμα και όταν κοιμάμαι...Που μου δίνει έμπνευση , σκέψη , προβληματισμούς, ζωή! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ! Και που θα συνεχίσει να είναι όσο ζω και αναπνέω... Η Βάσια!

Αυτός ο άνθρωπος έχει σήμερα τα γενέθλιά του και - τι σύμπτωση- πέφτουν ακριβώς την ίδια μέρα με τα δικά μου!

ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ ΛΟΙΠΟΝ!!!!


Κι επειδή έχουμε και μπόλικο χιούμορ (λίγο black καμιά φορά ..) ακούμε σήμερα αυτό το τραγουδάκι και γελάμε....



Αυτοσαρκαζόμαστε,  χαιρόμαστε που μεγαλώνουμε , δεν κατσουφιάζουμε...


Έχουμε θετική διάθεση και δύναμη...


 ...να αντιμετωπίζουμε την ζωή με αισιοδοξία , να κάνουμε όνειρα για το μέλλον..



ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣΜΩΝΟΥΜΕ!



ΓΕΙΑ ΜΑΣ!!!!!! 

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΊΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ... ΟΛΟΙ !






SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

14 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι να ζήσεις πολλά πολλά χρόνια γεμάτα ευτυχία και πολλές επιτυχίες.
      Προσπάθησα να βάλω και μια κάρτα happy birthday στο προηγούμενο σχόλιό μου αλλά μάλλον δεν ήταν σωστός ο τρόπος που το έκανα γιατί βγήκε μόνο η διεύθυνση της σελίδας. Δεν πειράζει όμως! Οι ευχές είναι που μετράνε.
      Φιλιά

      Διαγραφή
    2. Δεν πειράζει που δεν τα κατάφερες! Η Σκέψη μετράει και οι ευχές όπως είπες!! Ευχαριστώ πολύ , είναι σαν να την έλαβα! <3

      Διαγραφή
    3. Τελικά κατάφερα ΚΑΙ να την δω! Είχε μείνει το σχόλιο στο e mail μου και ακολουθώντας τον σύνδεσμο την είδα την κάρτα!! Όμορφες πεταλούδες!!!

      Διαγραφή
    4. Α! Τι καλά! Πολύ χάρηκα. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  2. Χρόνια σου πολλά με υγεία και αισιοδοξία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά κορίτσι. Να είσαι πάντα καλά, ευτυχισμένη και πάντα έτσι δημιουργική στην ζωή σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά κορίτσι!!! Κι εσύ ότι επιθυμείς!!!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια σου πολλά και από εδώ αγαπημένη μου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά με υγεία κι ευτυχία πάντα!
    Να προσέχεις πάντα αυτόν τον σημαντικό άνθρωπο!!
    Διάβασα και το βιβλίο σου (επιτέλους) κι ενθουσιάστηκα...ετοιμάζω ανάρτηση!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές και για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι που σου άρεσε! <3

      Διαγραφή
  6. Χρονια Πολλα και Δημιουργικα! Να κανεις παντα τα ονειρα σου αληθινα! Η εστω να το παλευεις μεχρι τελους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή