Ώπα , ώπα .... μισό ! Κι άλλη ανάρτηση !


Λίγη  ώρα πιο πριν δημοσίευσα μια ανάρτηση με θέμα τα όσα μου δίδαξε ο χρόνος... Ε, λοιπόν ξέχασα ένα! .... Την αξία του απροσδόκητου! ...

Γιατί εκεί που έκανα τις "βόλτες μου στην μπλογκογειτονιά , είδα με μεγάλη μου χαρά πως βραβεύτηκε η συμμετοχή μου στον διαγωνισμό του αγαπημένου Positive Thinkingh Greece ! 
Η γλυκιά μας Κατερίνα Βερίγκα , πριν κάμποσες μέρες ξεκίνησε ένα μικρό διαγωνισμό με θέμα 
"Το σεντούκι των αναμνήσεων" 
Σύμφωνα με τους κανόνες του παιχνιδιού, οι συμμετέχοντες έπρεπε να ''ξεθάψουν'' από το ''σεντούκι" τους ένα αντικείμενο που για εκείνους έχει ιδιαίτερη συναισθηματική αξία! Γενικώς δεν συνηθίζω να πολυπαίρνω μέρος σε διαγωνισμούς αλλά αυτός με έκανε να σκεφτώ τι θα μπορούσα να στείλω ΑΝ συμμετείχα. Κι επειδή μέσα από τις σκέψεις μου για τα πιθανά αντικείμενα συναισθηματικής αξίας που φυλάω στο ''σεντούκι'' μου..
( και πιστέψτε με, φυλάω πολλά , έχω ένα κόλλημα με τα αντικείμενα συναισθηματικής αξίας)
πυροδοτήθηκε σειρά αναμνήσεων και συναισθημάτων, είπα μέσα μου 
"τελικά αυτό είναι το νόημα του παιχνιδιού, αυτή η ευχάριστη συγκίνηση που νιώθεις αυτή τη στιγμή!" ...κι έτσι αποφάσισα να λάβω μέρος. Εντάξει η αλήθεια είναι πως από το λίγο που γνωρίζω την Κατερίνα μέσα στην μπλογκόσφαιρα , μου είναι ιδιαιτέρως συμπαθής - σαν να είμαστε στο ίδιο μήκος κύματος ένα πράγμα- οπότε αυτός ήταν ένας ακόμη λόγος, αλλά έπαιξε ρόλο και η συγκίνηση... Αλήθεια. 
Να μην σας τα πολυλογώ .. από όλα τα αντικείμενα ξεχώρισα δυο , για τους ίδιους λόγους..
Το πρώτο φορμάκι που φόρεσε στο κορμάκι του ο γιος μου - ένα ρουχαλάκι μια σταλίτσα και να φανταστείτε πως του ήταν και μεγάλο- και τα πρώτα του καλτσοπαπουτσάκια! 
 Βγάζοντας τα και τα δυο στο τραπέζι για να διαλέξω , πλησίασε ο γιος μου και παίρνοντας  τα καλτσοπαπουτσάκια, τα φόρεσε στα δάχτυλα των χεριών κι άρχισε να κάνει δήθεν''βηματάκια'' με τα χέρια του πάνω στο τραπέζι! 
Εντάξει, ήταν μαγικό το συναίσθημα. Το παιδί μου που είναι τώρα εννιά χρονών να φοράει τα πρώτα του καλτσάκια στα χέρια του. Αυτά,  με τα οποία έκανε το ντεμπούτο του στον έξω από το μαιευτήριο κόσμο !  Τράβηξα την φωτογραφία που βλέπετε και την έστειλα., έτσι πιο πολύ για την συμμετοχή. 

Σήμερα λοιπόν, έμαθα πως ξεχώρισε! Σας ευχαριστώ πολύ όσους την ψηφίσατε, κι ευχαριστώ και την Κατερίνα για την ιδέα που είχε! Νομίζω πως ήταν πολύ όμορφο παιχνίδι- διαγωνισμός γιατί όλοι μας , ακόμη κι όσοι δεν έλαβαν μέρος , μπήκαν στην διαδικασία να σκεφτούν ποια αντικείμενα έχουν συναισθηματική αξία για εκείνους! Κι αυτό νομίζω είναι που μετράει περισσότερο...

Για μένα , η μεγαλύτερη ανταμοιβή θα είναι να γνωρίσω από κοντά την Κατερίνα και να ανταλλάξουμε απόψεις και εκτός μπλογκόσφαιρας! 

Α! Παραλίγο να το ξεχάσω 


Άλλο ένα βραβείο που μου έδωσε η Κατερίνα και πρέπει - σύμφωνα με τον κανονισμό- να απαντήσω σε οκτώ ερωτήσεις  κι ύστερα να διαλέξω οκτώ bloggers  για να το δώσω με την σειρά μου! 

Οι ερωτήσεις ...

1.Το αγαπημένο μου φαγητό:  Ψάρια, κρέας , αβγά, γαλακτοκομικά , και λαχανικά, σαλάτες , χόρτα. Δεν το κάνω για δίαιτα απλώς μου αρέσει αυτός ο συνδυασμός (ευτυχώς) !! 
Ε, και σαν Ελληνίδα, το σουβλάκι (αλλά απεχθάνομαι το τζατζίκι!)  

2.Δεν μου αρέσει στους ανθρώπους: Ο εγωισμός, το κουτσομπολιό,  η αλαζονεία και το ψέμα! Επίσης δεν μου αρέσουν οι ρηχοί επιφανειακοί άνθρωποι..

3. Μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα να είναι: Αισιόδοξοι , με χιούμορ και εσωτερική δύναμη . Να μην το βάζουν κάτω στις δυσκολίες. 

4.Με ηρεμεί: Η μουσική, τα βιβλία και το γράψιμο Επίσης το χαλαρό περπάτημα, κι ένας καφές με έναν καλό φίλο..

5.Αγαπώ: Τον γιο μου , το "Αίσθημα" (Αχ!) , την γάτα μου (είναι 17 χρονών γριούλα) και την οικογένεια μου (μέσα σε αυτήν είναι και οι φίλοι μου)

6.Με νευριάζει: Το ψέμα, η κοροϊδία , η ασυνέπεια, η μεμψιμοιρία και οι καθυστερήσεις 
(εγγράφων, χρημάτων και γεγονότων που περιμένω με αγωνία). 
Α! Με νευριάζει επίσης που η μέρα έχει μόνο 24 ώρες ενώ εγώ χρειάζομαι παραπάνω ...πολλές παραπάνω! 

7. Δεν αποχωρίζομαι ποτέ (αντικείμενο): Ε, καλά, όλοι το ξέρουν ... τον ελβετικό σουγιά μου! Είναι σουγιάς πολυεργαλείο και έχει τα πάντα... Κατσαβίδια, ψαλίδι, μαχαίρι, μεγεθυντικό φακό κ.α.  Επίσης το ασημένιο ''3 '' που κρέμεται στο λαιμό μου. 

8.Όταν ήμουν μικρή, μάζευα συστηματικά αφίσες από: Διαφημίσεις αρωμάτων και προϊόντων μακιγιάζ. Έσκιζα τις καταχωρήσεις των περιοδικών γιατί μου άρεσαν πάρα πολύ όπως απέδιδαν τα προϊόντα που διαφήμιζαν.


Το βραβείο το παραδίδω στα εξής blogs...

Επειδή είναι καινούριο blog και πρέπει να πάρει το βάπτισμα του πυρός.

Επειδή είναι φιλοσοφημένο blog ..

Γιατί από ότι είδα δεν το έχει λάβει..

Δεν πιστεύω πως θα απαντήσει... αλλά δεν πειράζει.

Λυπάμαι που δεν μπορώ να βρω άλλα , οι περισσότεροι το έχουν λάβει , όσοι δεν το έχουν ....
Τους το δίνω με την καρδιά μου !!!! 

Καλή εβδομάδα να έχουμε με υγεία και καλή διάθεση!!! 












SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

8 σχόλια:

  1. Χαίρομαι που αναδείχτηκε η φωτογραφία σου -που τη ψήφισα κιόλας :)))
    Υπέροχη η ιδέα σου με το παιδί να φοράει στα χέρια τα παπουτσάκια!
    Συγχαρητήρια !
    Και να χαίρεσαι το λεβέντη σου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ! Τυχαία έγινε, την ώρα που τα φωτογράφιζα ήρθε και τα φόρεσε ! χαχαχ ... Σε ευχαριστώ και για την ψήφο και για τις ευχές ... Τι να κάνω, τον χαίρομαι η "Ελληνίδα μάνα" !!! :)

      Διαγραφή
  2. βάσια μου, σε παρακολουθώ, αλλά δεν προλαβαίνω να σχολιάσω πάντα!
    και βέβαια θα απαντήσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aaaa Τι καλά!! Θα είναι χαρά μου! Το να απαντήσεις εννοώ... Για το ότι δεν σχολιάζεις, δεν σε παρεξηγώ, κι εγώ πολλές φορές παρακολουθώ όλα τα blogs αλλά δεν προλαβαίνω να σχολιάσω! Δεν πειράζει!!! Εμείς να είμαστε καλά! ;)

      Διαγραφή
  3. Αξιέπαινες όλες οι συμμετοχές σας.. Ευχαριστώ για άλλη μία φορά που τις μοιραστήκατε!
    Νομίζω πως αυτό το concept με τον γιο σου είναι που έκανε το αντικείμενο πιο τρυφερό! :)
    Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια..το ξέρεις πως είναι αμοιβαία τα αισθήματα!
    Χαίρομαι που απάντησες στις ερωτήσεις και σε γνωρίσαμε λίγο παραπάνω! Αλλά βρε παιδί μου σκιάχτηκα με τον ελβετικό σουγιά.. Να σου αποκαλύψω πως έχω την ίδια φοβία με την ηρωϊδα του βιβλίου σου (εγώ βέβαια χωρίς λόγο, κάτι θα συνέβη στην προηγούμενή μου ζωή..) Καλή μας εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ναι , ο Victor είναι ο ''άντρας'' του σπιτιού! Τα κάνει όλα, βιδώνει , σφίγγει, κόβει, ανοίγει μπουκάλια , τα πάντα! (Victor από το Victorinox! Οι καλύτεροι Ελβετικοί σουγιάδες!) ... Κάθε γυναίκα- Μαγκάιβερ πρέπει να έχει έναν τέτοιο μαζί της, ποτέ δεν ξέρεις πότε θα χρειαστεί... "μπορεί να με καλέσουν σε κανέναν σπίτι για δείπνο και να μην έχουν μαχαίρια" (όπως λέει κι ο Μάρκος) ... Όσο για τον διαγωνισμό , ήταν άλλη μια όμορφη ιδέα σου Κατερίνα μου και να είσαι καλά , να δίνεις αισιοδοξία στην μπλογκόσφαιρα !!!! Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια και για τη βράβευση και για το βραβείο...
    Δεν πήρα μέρος, ούτε ψήφισα, γιατί όπως έγραψα και στην Κατερίνα δεν ήθελα οι "αναμνήσεις" μου να συγκριθούν καιν δεν ήθελα να συγκρίνω των άλλων, μια και τις θεωρώ όλες τόσο σημαντικές, όσο τις νιώθει ο κάτοχός τους...μπορεί να είμαι και λάθος, αλλά έτσι το νιώθω...
    Χαίρομαι που σε γνώρισα λίγο καλύτερα από τις απαντήσεις σου!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πήρα μέρος αλλά δεν ψήφισα γιατί πραγματικά , δεν ήξερα ποια να διαλέξω (εννοείται πως δεν θα ψήφιζα την δική μου) ! Όσο γι αυτό που λες , εγώ το είδα λίγο πιο απλά , περισσότερο σαν παιχνίδι.. Πάντως ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια !! Σκέφτηκα να το στείλω και σε σένα το βραβείο αλλά είδα πως το έχεις πάρει! (και αν δεν κάνω λάθος πάνω από μια φορά.. ) Να είσαι καλά και να έχεις δύναμη να μας γεμίζεις όμορφες εικόνες από τα αγαπημένα μου πάτρια εδάφη! φιλιά!!!!!

      Διαγραφή