Στην αγκαλιά των bloggers ... η Αγάπη ανθίζει!



Η ιστορία είναι γνωστή. Ασχολούμαι με το blogging εδώ και τρία χρόνια , και μέσα από αυτή την διαδικασία της γραφής, ξεθάρρεψα , βρήκα την δύναμη - και την αυτοπεποίθηση ίσως- να γράψω το πρώτο μου βιβλίο και να κάνω πραγματικότητα το μεγαλύτερό μου όνειρο.  Ως εδώ , καλά! Εξάλλου , όπως έχω πει σε μια πολύ παλιά μου ανάρτηση στο ''Love Korydallos" , οι bloggers είναι εν δυνάμει συγγραφείς, που είτε δεν το έχουν ανακαλύψει ακόμη πως  έχουν το μικρόβιο  , είτε δεν έχει έρθει ακόμη η κατάλληλη στιγμή..

Θα μου πείτε τώρα , τι ακριβώς θέλει να πει αυτή η ανάρτηση; 
Τίποτα ! Πολύ απλά ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. 

Γιατί , ενώ  στην ''αληθινή ζωή '' έχω γνωστούς που ούτε καν μπήκαν στην διαδικασία να ρίξουν έστω μια ματιά στο βιβλίο μου, κι ούτε καν πίστεψαν σε μένα - κακίες δεν κρατώ ειλικρινά- υπήρξαν bloggers , στην πραγματικότητα άγνωστες γυναίκες προς εμένα πέρα από την εικονική φιλία μας, που όχι μόνο διάβασαν τον βιβλίο μου  αλλά μου έκαναν και την τιμή - γιατί πραγματικά το θεωρώ τιμή- να αφιερώσουν μια ανάρτηση τους σε αυτό! Και το έκαναν με ειλικρίνεια και αγάπη! 

Για όλους αυτούς τους λόγους και για πολλούς άλλους ακόμα θέλω να ευχαριστήσω αυτές τις bloggers..

Ευχαριστώ λοιπόν 
Την Κατερίνα Μανέτα από το blog ''Στιγμές"  http://papaafroditi.blogspot.gr/
για το όμορφο κείμενό της..

Την Κατερίνα Βερίγκα από το blog "Positive Thinking Greece" http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/
για την άποψή της και την υποστήριξη  καθώς και τα υπέροχα λόγια της που κοσμούν τώρα πια την δεύτερη έκδοση,

Την Μαρία Στεφάνου που είναι συγγραφέας και η ίδια και κατέθεσε την άποψή της στο προσωπικό blog της http://mariastefanou.blogspot.gr/ με μια συγκινητική ανάρτηση , αφού τυχαίνει να την γνωρίζω χρόνια.. http://mariastefanou.blogspot.gr/2013/08/blog-post.html

Την Παρασκευή από το blog confusedmindblog http://confusedmindblog.blogspot.gr/
για την γλυκιά  ανάρτηση της 


Για το τέλος, άφησα την Μαρία από το blog '' Mytripsonblog" http://mytripssonblog.blogspot.gr/
που εκτός από την πολύ γλυκιά παρουσίαση του βιβλίου και τις υπέροχες φωτογραφίες
 μου έκανε άλλη μια τιμή ! 
Δέχτηκε να βρίσκεται δίπλα μου στην παρουσίαση που πρόκειται να κάνουμε στο Αγρίνιο στις 27 Νοεμβρίου. Αυτό για μένα είναι ιδιαίτερα σημαντικό γιατί, όπως είπα και παραπάνω, τον τελευταίο καιρό αισθάνομαι την αγκαλιά των bloggers να με γεμίζει αγάπη, κι έτσι το να έχω κοντά μου ειλικρινείς και ζεστούς ανθρώπους που γνωρίζουν από γράψιμο,  το θεωρώ ευοίωνο!  


Ευχαριστώ λοιπόν από καρδιάς όλους τους bloggers που μοιράστηκαν την άποψη τους για το βιβλίο μου με το κοινό τους! Αυτό για μένα είναι πολύτιμο.


ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΝΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ !!


Καλό Σαββατοκύριακο! 











SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

6 σχόλια:

  1. Βάσια μου δεν χρειάζονται ευχαριστώ γιατί μας το δείχνεις! Η ποιότητα του χαρακτήρα σου φαίνεται!!
    Πόσο χάρηκα που στη παρουσίαση στο Αγρίνιο θα είναι δίπλα σου η Μαρία!! :)
    Άντε με συγκίνησες πάλι.. Καφεδάκι σύντομα ε;; Πριν πας Αγρίνιο.. Φιλάκια καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καφεδάκι πολύ σύντομα εννοείται!! .... Ναι κι εγώ πολύ χαίρομαι που θα είναι η Μαρία δίπλα μου! Μακάρι να μπορούσαν να είναι όλα τα κορίτσια που ανέφερα ! <3 ... Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια κοριτσάκι μου! Καλή μέρα να έχεις !

      Διαγραφή
  2. Με συγκίνησες τώρα πάρα πολύ!
    Η Κατερίνα έχει δίκιο όμως...δε χρειάζονται ευχαριστώ γιατί μας το δείχνεις...και κάτι ακόμα...δική μου είναι η τιμή και σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
    Χαίρομαι πολύ που θα τα πούμε κι από κοντά!
    Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι λές τώρα , σας αξίζουν πολλά ευχαριστώ κυρίως για την θετική ενέργεια που μου δίνετε! ... Κι εγώ χαίρομαι που θα τα πούμε από κοντά !! Φιλιά πολλά και να περνάς όμορφα!

      Διαγραφή
  3. Το τελευταίο "πουλάκι" μου έστειλε τα μαντάτα!!! Μακάρι να καταφέρω να βρίσκομαι στο Αγρίνιο την μέρα της παρουσίασης. Θα συμφωνήσω απόλυτα με τα λόγια της Κατερίνας και της Μαρίας...και το ευχαριστώ θα το πω εγώ, επειδή η ιστορία του βιβλίου σου ακόμα με ταξιδεύει όταν επισκέπτομαι εκείνα τα μέρη!! Οι ήρωές της πέρασαν μέσα μου για τα καλά!!! :)) Φιλιά και ελπίζω να έχω την τιμή να σε γνωρίσω από κοντά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή