Τρεις λόγοι που είμαι ευδιάθετη παρά την βροχή!


Καλημέρα σε όλους! ... 

Με βροχούλα ξεκίνησε η μέρα, όχι όμως και με μελαγχολία! Αντιθέτως, η διάθεσή μου είναι αρκετά καλή, κι αυτό οφείλεται στους λόγους που θα αναφέρω παρακάτω.. 

ΛΟΓΟΣ πρώτος (α)


Την Παρασκευή που μας πέρασε , όπως ξέρετε , βρέθηκα στην "Βιβλιοτοπία" στην Νέα Σμύρνη στην εκδήλωση υπογραφής βιβλίων. Εκπληκτική εμπειρία για μένα! ... Είχα την τύχη να είμαι για εννιά ολόκληρες ώρες σε έναν χώρο που μύριζε βιβλίο! Εκατοντάδες πολύχρωμα εξώφυλλα τριγύρω μου , κι εγώ ήθελα να γινόταν με έναν μαγικό τρόπο να τα αποκτήσω όλα. Αλλά δεν ήταν μόνο αυτός ο λόγος που πέρασα υπέροχα. Ήταν και οι άνθρωποι της Βιβλιοτοπίας, που με έκαναν να αισθανθώ πολύ όμορφα με την φιλοξενία τους, ήταν οι φίλοι που με επισκέφτηκαν , ήταν και που επιτέλους γνώρισα από κοντά φίλες που θαυμάζω για διαφορετικούς λόγους την καθεμία , 

...........όπως η συγγραφέας του βιβλίου ''Η Σιωπή του ποταμού"  Μαρία Χίου


η γλυκύτατη Κατερίνα Βερίγκα από το blog "Positive thinking Greece" που μόνο μέσω ίντερνετ είχαμε μιλήσει, αλλά τώρα θα βρισκόμαστε και από κοντά συχνότερα...
και η Γεωργία Γιούλη Τσάκαλου από την ομάδα ''Βιβλιοπαρουσιάσεις-κριτικές" στο facebook που στηρίζει το ελληνικό βιβλίο με αγάπη και σεβασμό..


ΛΟΓΟΣ πρώτος (β)

  Γνώρισα την εκπληκτική συγγραφέα Ευρυδίκη Αμανατίδου την οποία παρακολουθώ καιρό μέσα από την μπλογκόσφαιρα, πολύ πριν μπω στον Μίνωα και συνειδητοποιήσω πως βρισκόμαστε κάτω από την ίδια ''εκδοτική στέγη". 

Πολυγραφότατη και ταλαντούχα η Ευριδίκη με είχε ήδη κερδίσει εξ' αποστάσεως με την πένα της,  κι όταν γνωριστήκαμε από κοντά κατάλαβα πως είναι ΚΑΙ ένας υπέροχος άνθρωπος που αγαπάει πραγματικά το βιβλίο και την συγγραφή. Αυτό φαίνεται και στην κριτική της για το βιβλίο μου που πραγματικά με συγκίνησε! 

ΛΟΓΟΣ δεύτερος .

Το Σάββατο από τις 4μμ μέχρι τις 6μμ θα βρίσκομαι στην ραδιοφωνική εκπομπή ''Γυριστρούλες" στον ιντερνετικό σταθμό  CR Radio http://www.crradio.gr/ . Είμαι πολύ ενθουσιασμένη που θα βρεθώ σε ραδιοφωνική εκπομπή γιατί, όπως και να το κάνουμε, το ραδιόφωνο έχει μια μαγεία! 



ΛΟΓΟΣ τρίτος.

Ετοιμάζομαι πυρετωδώς για την παρουσίαση του βιβλίου στο Αγρίνιο στις 27 Νοεμβρίου! Tο γεγονός ότι θα βρεθώ στην ιδιαίτερη πατρίδα μου , αλλά και ''πατρίδα'' του ''Μια νύχτα που κράτησε χρόνια" , αφού σε εκείνη την περιοχή διαδραματίζεται η ιστορία, με κάνει πολύ χαρούμενη.  Η μεγαλύτερη χαρά είναι όμως που θα γνωρίσω από κοντά την Μαρία από το ''mytripsonblog". Ελπίζω να σας φέρουμε πολλές πολλές φωτογραφίες! 




Εύχομαι να έχετε κι εσείς κάποιον λόγο για να είστε ευδιάθετοι σήμερα και να μην αφήσετε την βροχή να σας μελαγχολήσει. 

Αλλά και αν συνέβη κάτι τέτοιο, ακούστε το παρακάτω τραγουδάκι ... και χαμογελάστε! 








SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 σχόλια:

  1. Βάσια μου να χαμογελάς πάντα έτσι με την ψυχή σου και να μεταδίδεις σε όλους την ζεστασιά σου και το ταπεραμέντο σου!! Χαίρομαι πάρα πολύ που σε γνώρισα, νιώθω άνετα μαζί σου και αυτό μου αρέσει πάρα πολύ!! Θα προσπαθήσω να σε ακούσω το σάββατο!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τώρα είδα την ανάρτηση!...σπίρτο είμαι!!
    Πάντα χαρές εύχομαι κι επιτυχίες!!
    Ανυπομονώ να τα πούμε από κοντά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή