Μια υπέροχη νύχτα που θα κρατήσει χρόνια.

Τα λόγια είναι φτωχά για να περιγράψουν την μαγεία της βραδιάς που εκτυλίχθηκε στο Εντευκτήριο του τρένου στο Αγρίνιο την Τετάρτη το βράδυ. Όλα ήταν οργανωμένα στην εντέλεια , ενώ η κυρία Ευαγγελία Κραβαρίτη και η Μαρία Καρβούνη με τα εξαιρετικά λόγια τους και το ζεστό κοινό έκανε αυτή την νύχτα να λάμψει μέσα στην καρδιά μου. Δεν χρειάζεται να σας αναφέρω την συγκίνηση και την ευτυχία που ένιωθα που βρισκόμουν στα εδάφη της πατρίδας μου. Και λέω ''πατρίδα'' γιατί μπορεί να έχω γεννηθεί στην Αθήνα αλλά η καταγωγή μου από την Αιτολοακαρνανία με κάνει πραγματικά περήφανη. Δεν θα πω για την συγκίνηση λοιπόν, την καταλαβαίνετε. Θα μιλήσω για την θετική ενέργεια που εισέπραξα από όλους και την αγάπη που ένιωσα να με περιβάλει. Μια αγάπη που γέμισε τις μπαταρίες μου και με έκανε να αισθανθώ υπέροχα. Τους ευχαριστώ όλους για την όμορφη εμπειρία που μου χάρισαν κι εύχομαι να έχουμε υγεία και να κάνουμε πολλά ακόμη τέτοια μαγικά ταξίδια!




Αν θέλετε να έχετε μια σφαιρική εικόνα από την παρουσίαση , μπορείτε να επισκεφτείτε τους παρακάτω ιστότοπους. 

"Εφημερίδα ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ" 



Το τοπικό κανάλι  ''ΑΧΕΛΩΟΣ TV" 




Και το blog  της φίλης μας της Μαρίας 
την οποία ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα όσα έκανε για μένα και για όσα συνεχίζει να κάνει μέσα από τις αναρτήσεις της.
 (με συγκίνησε πάλι!) 

Μαρία μου είσαι αξιαγάπητη και μοναδική! 

Τέλος, ευχαριστώ την κυρία Ευαγγελία Κραβαρίτη, τον δήμο Αγρινίου, το βιβλιοπωλείο ''Αφοι Χριστοδουλόπουλοι -Planus", τον εκδοτικό οίκο ΜΙΝΩΑΣ , και όλους τους φίλους που με τίμησαν με την παρουσία τους.







SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 σχόλια:

  1. Ήταν μια θαυμάσια εμπειρία και πάρα πολύ μεγάλη ευχαρίστηση να σε γνωρίσω από κοντά!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ και σου εύχομαι ολόψυχα πάντα επιτυχίες και πολλά πολλά μαγικά ταξίδια!!
    Φιλιά πολλά και να έχεις έναν υπέροχο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή