Ένα Χριστουγεννιάτικο βραβείο ...



Αν και είναι βράδυ τώρα που γράφω, εγώ θα σας πω ''Καλημέρα" αφού την ανάρτηση θα την δείτε το πρωί ... (εκτός αν είσαστε "νυχτερίδες" κι εσείς , σαν κι εμένα..)

ΚΑΛΗΜΕΡΑ λοιπόν! 

Πριν λίγες ημέρες η γλυκιά Κατερίνα από το "positive thinking greece" 
μου χάρισε ένα χριστουγεννιάτικο βραβείο με την προτροπή να απαντήσω σε μερικές ερωτήσεις με άρωμα Χριστουγέννων ..
Κατ'αρχάς να την ευχαριστήσω που μου το έδωσε και για τα υπέροχα λόγια με τα οποία το συνόδεψε! ... Αμοιβαία τα αισθήματα μικρό μου Κατερινάκι ! 
Πάμε λοιπόν στις ερωτήσεις..


Έχουμε και λέμε....


Ερώτηση Πρώτη.. Η πιο όμορφη Χριστουγεννιάτικη ανάμνηση...

Είχα σκοπό να σας πω σε άλλη ανάρτηση για την πιο όμορφη χριστουγεννιάτικη ανάμνηση μου , γιαυτό και δεν θα επεκταθώ τώρα. Θα πω μονάχα πως η πιο όμορφη ανάμνηση που έχω πηγάζει από τα παιδικά μου χρόνια και από την προσμονή του Άγιου Βασίλη! Όταν σκέφτομαι αυτή τη λαχτάρα που είχα για την ''επίσκεψη'' του Άγιου Βασίλη στο σπίτι μας, γεμίζω συγκίνηση. Καταλαβαίνετε, στις αναμνήσεις μου, η θύμηση της μητέρας μου είναι έντονη.. ... Αλλά καλύτερα να μην σας αποκαλύψω περισσότερα! 

Ερώτηση δεύτερη ...Αγαπημένο ξένο Χριστουγεννιάτικο τραγούδι...

Εδώ θα σας εκπλήξω... Το αγαπημένο μου ''χριστουγεννιάτικο" τραγούδι.. είναι το...

"Santa Baby"
αλλά σε αυτή την ''πιπεράτη'' εκτέλεση!! 



Ερώτηση τρίτη... Αγαπημένο χριστουγεννιάτικο Ελληνικό τραγούδι...

Και πάλι θα σας εκπλήξω... 

Παρόλο που η Δέσποινα Βανδή και το είδος που υπηρετεί δεν είναι του γούστου μου (το ίδιο βεβαίως ισχύει και με το παραπάνω άσμα) ... το τραγούδι της ''Χριστούγεννα" , τολμώ να πω πως μου ψιλοαρέσει... 




Όπως καταλαβαίνετε δεν τα πάω και πολύ καλά με τα Χριστουγεννιάτικα τραγούδια (τα "κανονικά")

Ερώτηση τέταρτη... Τι δώρο θα ήθελα φέτος τα Χριστούγεννα..

Χμμμ αυτό θέλει σκέψη! Θα μπορούσα να πω "world peace"  αλλά αυτό είναι ένα δώρο που επιθυμούμε όλοι σε ετήσια βάση οπότε θα πω κάτι άλλο... (κι εύχομαι να είναι ανοιχτοί οι ουρανοί..) 

Πριν λίγες μέρες είδα σε ένα site  αυτές τις τσάντες και τις ερωτεύτηκα! Είναι φτιαγμένες από δερμάτινο εξώφυλλο βιβλίου και φυσικά χειροποίητες!Ήταν ότι πιο ξεχωριστό έχω δει τελευταία και όπως ήταν αναμενόμενο μπήκαν στην wish list μου! 






(Όχι δεν είμαι τόσο υλίστρια αλλά μου έκαναν μεγάλη εντύπωση και σαν κοριτσάκι κι εγώ , μπορώ να ονειρεύομαι πως ίσως μια μέρα αποκτήσω κάποια από τις παραπάνω!) 

Τελευταία ερώτηση .... Τι θα ευχόμουν για το 2014;...

Μα φυσικά να βγούμε από την οικονομική κρίση και να ανακάμψει η χώρα μας.
 Σε προσωπικό επίπεδο, να δω και το δεύτερο βιβλίο μου να εκδίδεται και να ξεκινά το ταξίδι του! 

Και ΑΓΑΠΗ για όλους! 

Τώρα το πιο δύσκολο μέρος αυτού του παιχνιδιού.... να παραδώσω με την σειρά μου το βραβείο σε έξι blogs! ...

1. http://mytripssonblog.blogspot.gr/ και στην φίλη μου την Μαρία! Είμαι σίγουρη πως θα έχει πολλά να πει.. Πολλά και όμορφα!

2. http://www.yannidakis.net/ και στο φίλτατο Γιάννη που είναι ήδη σε Χριστουγεννιάτικο mood ! 

3. http://gatoseoistro.blogspot.gr/ στον γατούλη της blogoσφαιρας που τα λέει ωραία! 

4. http://papaafroditi.blogspot.gr/ και στο blog ''Στιγμές" γιατί είμαι σίγουρη πως θα δώσει αρκετή τροφή για σκέψη στην φίλη Κατερίνα.

5. http://princess-airis.blogspot.gr/ και στο blog η ζωή είναι ωραία ...γιατί πραγματικά η ζωή είναι ωραία...!

6.http://zacharoto.blogspot.gr/... Έτσι, απλώς για να γνωριστούμε καλύτερα! 


Αυτά προς το παρόν ... 

Γειά σας!!! Να έχετε μια υπέροχη μέρα... 









SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

7 σχόλια:

  1. Προφανώς οι νυχτερίδες δεν έχουν ωραρια , οποτε αποδεχομαι την πρόσκληση για να την συμπεριλαβω στο yannidakis το συντομότερο δυνατό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxaxxa!!!!!! άμεση αντίδραση νυχτερίδας βλέπω!!!! :) καλό βράδυ να έχεις Γιάννη!

      Διαγραφή
  2. Ήρθε και το τρίτο νυχτοπούλι!! :)
    Πιπεράτη μου Βάσια γέλασα πολύ με τις μουσικές επιλογές, με συγχωρείς αλλά μου άρεσε ο τρόπος που τις παρουσίασες!! Καλά οι τσάντες απίθανες;; Πολύ πρωτότυπες.. Να βγάλεις μία με το δικό σου βιβλίο σου εύχομαι! ;) World Peace εύχονται οι διαγωνιζόμενες στα καλλιστεία.. και σου έχω πει μη βλέπεις τόσες ταινίες επηρεάζεσαι!! χαχα Καλό μήνα και επλίζω να τα πούμε σύντομα αν με αφήσει η ψύξη που με επισκέφτηκε έτσι για να έχω κάτι επιπλέον στην καθημερινότητα! Καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα ,σε ευχαριστώ πολύ για το δώρο σου θα το αναρτήσω τις επόμενες μέρες ..,μια όμορφη μέρα να έχεις .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ω! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ που με σκέφτηκες! Σήμερα έχω την ίδια ανάρτηση αφού σε πρόλαβε ο Μάκης!
    Από το σπίτι θα προσθέσω και το δικό σου όνομα στην ανάρτηση!
    Βανδή σκέφτηκα να βάλω το ίδιο κομμάτι και να γράψω ακριβώς ότι κι εσύ αλλά δεν το έκανα γιατί αγαπώ πολύ και τα παραδοσιακά ελληνικά χριστουγεννιάτικα τραγούδια και κάλαντα!

    Οι τσάντες....ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ!!!!!
    Σε νιώθω!

    Εύχομαι οι ευχές σου να γίνουν πραγματικότητα!
    Και βάζω επιτέλους το μπλογκ στα αγαπημένα μου που το είχα αμελήσει κι έχανα τις δημοσιεύσεις σου!:)))
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σευχαριστω πολυ για το βραβειο και θα γραψω τη σχετικη αναρτηση αμμεσα!Δεν ξερω αν θα τα πω παλι καλα αλλα θα βαλω τα δυνατα μου!!
    Καλο βραδυ ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ω, σε ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες!!!
    Καλά οι τσάντες είναι απίστευτες!...εύχομαι γρήγορα να ξεκινήσει το δεύτερο βιβλίο σου το ταξίδι του και να είναι υπέροχο!!
    Μακάρι να πιάσουν όλες οι ευχές σου!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή