Έλειπα, γύρισα!

Καλημέρα φίλοι μου!

Μετά από ένα υπέροχο ταξίδι στην μαγευτική Θεσσαλονίκη , αισθάνομαι μουδιασμένη και λίγο ''έξω από τα νερά μου'' που λένε. Λογικό . Επέστρεψα την Δευτέρα το βράδυ και από την Τρίτη το πρωί η ρουτίνα της καθημερινότητας με άρπαξε από το χέρι (από τα μαλλιά, βασικά), και άρχισε να τυραννάει! .. Αλλά ας τα αφήσουμε αυτά, σήμερα είμαι πιο ευδιάθετη παρά το τσουχτερό κρύο και προσπαθώ να μπω σε μια τάξη. Ελπίζω να τα καταφέρω!

Μια επίσκεψη στο Public της Θεσσαλονίκης , δυο φορές γραμμένο το όνομά μου.. Εντάξει, το ένα είναι το βιβλίο μου , το άλλο είναι το KEEP CALM για μαμάδες που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΜΙΝΩΑΣ και περιέχει σκέψεις και αποφθέγματα συγγραφέων για τον υπέροχο αυτό ρόλο της μητέρας. Μέσα στο KEEP CALM θα βρείτε και την δική μου μικρή συμβολή. Ανεξάρτητα από αυτό όμως, σας το προτείνω για να το προσφέρετε ως συμβολικό δώρο στην μαμά σας, στην πεθερά σας, στην γυναίκα σας ή στην φίλη σας που πρόσφατα έγινε μαμά..  Είναι ένα εξαιρετικό δώρο για κάθε μαμά! 

Τι άλλο έκανα στην Θεσσαλονίκη; .... ΜΑ φυσικά πέρασα ΤΕΛΕΙΑ! 
Η Θεσσαλονίκη φημίζεται για την εθιστική κουζίνα της, την ζεστή ατμόσφαιρα σε κάθε σπίτι σε κάθε μαγαζί και σε κάθε παρέα. 
Μέσα σε όλα αυτά , παρακολούθησα και μια καταπληκτική παράσταση bellydance στα πλαίσια της διοργάνωσης του δήμου Θεσσαλονίκης ""ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΝΑΤΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ" , και θαύμασα τους καταξιωμένους χορευτές που έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους! 
Μέσα στους χορευτές και ο αγαπημένος μας Τάσος Horrus ( δάσκαλος, χορογράφος και alternative dancer), που εκπροσώπησε την Αθήνα, 
αλλά και οι παγκοσμίου φήμης χορευτές Horacio & Beatta Cifuentes 

Μαγική εμπειρία! 

Και μετά από όλες αυτές τις ομορφιές και τις διασκεδάσεις , άντε να επιστρέψεις στην καθημερινότητα ... Γίνεται; ΔΥΣΚΟΛΑ !

Κατά τα άλλα προετοιμάζομαι ψυχολογικά για τις γιορτές που έρχονται, με ότι αυτό συνεπάγεται ... δώρα, στολισμούς κλπ κλπ... 

Θα σας έχω νεότερα ... σύντομα! 

bye!!!









SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου