Μια πίστη που ...κράτησε χρόνια!

Καλημέρα! 

Άλλη μια χρονιά θα καταγραφεί στο παρελθόν της συλλογικής ιστορίας αλλά και της προσωπικής ιστορίας του καθενός, από σήμερα το βράδυ... Θα γίνει ένα κομμάτι της ζωής μας, της εξέλιξής μας και θα έχει συμβάλει κι αυτή στην σύνθεση του εαυτού μας στο μέλλον. Γιατί, τι είναι το μέλλον μας; ... ένα σύνολο παρελθόντων αγκαλιά με το παρόν μας... Ίσως όλες αυτές οι πρωινές μου φλυαρίες να φαντάζουν ''ανόητες φιλοσοφίες της τελευταίας μέρας του χρόνου'', όμως αυτό που κατάλαβα εγώ μέσα σε αυτή την χρονιά είναι πως τα πάντα καταγράφονται στην ψυχή μας και δημιουργούν το μέλλον μας. Τίποτα δεν χάνεται, ακόμα και η παραμικρή σκέψη, το πιο μικρό αίσθημα είναι δημιουργία. Και συμβαίνει μόνο και μόνο για να αλλάξει την πραγματικότητα μας μελλοντικά. 
 Πέρασα πολλές πρωτοχρονιές λέγοντας, '' μακάρι μέσα στο - - - - (χρονολογία)" να μπορέσω να ..... (επιθυμία)", κι είναι αλήθεια πως κάποιες από τις επιθυμίες μου πραγματοποιήθηκαν μέσα στις συγκεκριμένες χρονιές.  Κάποιες άλλες όμως... ήθελαν απλώς ..τον χρόνο τους! Ήταν άγουρα φρούτα που έπρεπε να ωριμάσουν.  Το 2013 για μένα ήταν μια πολύ σημαντική χρονιά. Μου έφερε στα χέρια το παιδικό μου όνειρο, την ευχή που για χρόνια έκανα και σε κάθε ημερολόγιο έθετα ως στόχο. Το πρώτο μου βιβλίο! ΜΕ εξώφυλλο και με το όνομά μου γραμμένο επάνω! Όπως το είχα ονειρευτεί πολλές φορές, όπως το είχα επιθυμήσει χρόνια πριν. Όπως ακριβώς δεν το πίστευα πως θα συμβεί και ταυτόχρονα ήμουν βέβαιη πως θα συμβεί. Το 2013 με δίδαξε πίστη! Πίστη στο όνειρο, πίστη στην ζωή που είναι τόσο μαγικό ταξίδι, τόσο υπέροχο που πραγματικά- παρόλες τις δυσκολίες της - αξίζει να το κάνεις!... Πίστη στην ελπίδα, αλλά περισσότερο απ΄ όλα με δίδαξε ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ! ... Γιατρός και δάσκαλος, γέρος (όπως λέει το τραγούδι) ή δεσμοφύλακας ενός κόσμου που κρατάει για λίγο φυλακισμένο το πνεύμα μας, ο χρόνος μπορεί να γίνει από εχθρός μας σύμμαχος , όποτε το θέλουμε. Αρκεί να το πιστεύουμε. 


Να έχετε μια δημιουργική και υπέροχη χρονιά!! Σας εύχομαι μέσα στο 2014 να σας δώσει η ζωή ακριβώς αυτό που σας χρωστά κι αυτό που σας αξίζει! 

ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΙ!!!! 


ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ! 



SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 σχόλια:

  1. Καλή πρωτοχρονιά. Καλύτερη χρονιά γεμάτη από έμπνευση για δημιουργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Γιάννη μου , επίσης και εσύ να έχεις μια όμορφη χρονιά!

      Διαγραφή