Πόσο αγαπάς αυτή τη λάμπα;


 Στο γραφείο μου έχω αυτή την λάμπα. Την ανάβω κάθε μέρα και την αφήνω να καίει αρκετές ώρες. Έχω μάλιστα την αίσθηση πως με ζεσταίνει , γεγονός που δεν αποδεικνύεται φυσικά αλλά εγώ έτσι αισθάνομαι. Την αγαπώ αυτή την λάμπα, έτσι, χωρίς συγκεκριμένο λόγο , μπορώ να σας πω μάλιστα πως την είχα ξεχασμένη για καιρό σε κάποιο ράφι και το μόνο που έκανα ήταν να την ξεσκονίζω.
 Τί έγινε τώρα;... 
Οικονομική κρίση!
Όχι , όχι , δεν μου έκοψαν το ρεύμα μην βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα. Απλώς μέσα στην οικονομική κρίση και με την ανεργία να έχει χτυπήσει κόκκινο, όλοι μας μειώσαμε τα έξοδά μας κατά πολύ , με αποτέλεσμα ο καταναλωτισμός μας να έχει πληγεί ανεπανόρθωτα. Και να ήταν μόνο αυτός; Η διαβίωση μας έχει πληγεί ανεπανόρθωτα! 
Κι εκεί που είχα συνηθίσει να έχω τα καλοριφέρ στο φουλ και να κυκλοφορώ με το κοντομάνικο, φέτος ανακάλυψα πως είχα πολλά χαλιά τα οποία δεν τα έστρωνα λόγω του σπιτιού μου που ήταν ''πολύ ζεστό''. Και κουβέρτες βελουτέ που καταχώνιαζα στην αποθήκη γιατί το βράδυ δεν άντεχα τίποτα παραπάνω από ένα απλό παπλωματάκι. Είχα ακόμη κι ένα σάλι της γιαγιάς μου υπέροχο, χειροποίητο ολόλευκο που δεν το φορούσα γιατί δεν ήταν της μόδας, ενώ τώρα είναι, ή το κάνω εγώ να είναι! Τι θέλω να πω με όλα αυτά και που κολλάει η λάμπα; 
Φέτος, έστρωσα τα χαλιά μου , και έβαλα τις κουβέρτες στα κρεβάτια και το σπίτι μου παραμένει ζεστό αλλά με λιγότερη κατανάλωση ενέργειας. Και το σάλι το έχω υιοθετήσει μέσα στο σπίτι , όπως και τις ζακέτες ή τα φούτερ που πριν δεν καταδεχόμουν να φορέσω. Και να σας πω κάτι; Νιώθω ευγνώμων που τα έχω! Γιατί υπάρχουν άλλοι άνθρωποι που δεν έχουν ούτε μια κουβέρτα, ούτε καν σπίτι. Γιατί λοιπόν να γκρινιάζω; 
Γιατί να γκρινιάζω που πηγαίνω λιγότερες βόλτες από ότι στο παρελθόν, που αγοράζω λιγότερα πράγματα, που παίρνω λιγότερα καλλυντικά, Γιατί να γκρινιάζω που δεν μπορώ να αγοράσω καινούργια ρούχα ή παπούτσια; Έχω τα περσινά μου και είναι ωραιότατα!
Υπάρχουν σημαντικότερα πράγματα στην ζωή. Υπάρχει η δημιουργία που μπορεί να συμβεί ακόμη και από το τίποτα. Υπάρχει η φιλία που μας γεμίζει την ζωή, υπάρχει ο έρωτας που μας κάνει ζωντανούς , υπάρχουν τα αγαπημένα μας πρόσωπα, ή τα κατοικίδια μας που δίνουν νόημα στην κάθε μέρα μας. Και πρέπει να είμαστε ευγνώμονες για αυτά. Για όσα από αυτά έχουμε. 
Αν μπορέσουμε να δούμε καθαρά, πόσο σημαντικό δώρο είναι η αναπνοή μας, θα ήμασταν ευγνώμονες και μόνο γι' αυτήν ! Σκεφτείτε το. 
Η λάμπα αυτή ενεργοποιεί αυτό το αίσθημα της ευγνωμοσύνης μέσα μου κάθε φορά που βλέπω την φλόγα της. Γιατί υπήρχε εκεί , κρυμμένη στο ράφι όλα αυτά τα χρόνια και περίμενε υπομονετικά να κάψω όλα τα εντυπωσιακά αρωματικά κεριά του εμπορίου που αγόραζα κατά δεκάδες, και να την αναζητήσω όταν θα καταλάβαινα την αξία της.

Γιαυτό την αγαπώ.  


Καλό σας βράδυ... 





SHARE

Βασια Ακαρεπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

6 σχόλια:

  1. !!!
    Μου αποδεικνύεις για άλλη μία φορά γιατί σε έχω ξεχωρίσει από την αρχή..
    Δεν λέω τίποτα άλλο.. με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη.. Καληνύχτα Βάσια μου..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεμάτες θετική σκέψη και αισιοδοξία οι σκέψεις σου Βάσια και έτσι πρέπει να όλοι να σκεφτόμαστε,ευγνωμονώντας τη ζωή για αυτά που μας προσφέρει.Είναι κουτό και απερίσκεπτο να θεωρούμε δεδομένα τα "δώρα" της απ' τη στιγμή που υπάρχουν άνθρωποι γύρω μας που δεν έχουν ούτε τα στοιχειώδη.
    Καλές γιορτές σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή πρωτοχρονιά και σε εσένα - συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση!! Χρόνια πολλά και να περνάς όμορφα!

      Διαγραφή
  3. Καταλαβαίνω απόλυτα τι εννοείς και προσυπογράφω!!
    Ας είμαστε ευγνώμονες για όσα έχουμε...και να μάθουμε να τα εκτιμάμε γιατί τίποτα δεν είναι δεδομένο...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Μαρία μου! ... Πολλές φορές θέλουμε κάτι καλύτερο , και δεν κοιτάζουμε την μικρή ευτυχία που μπορεί να έχουμε μπροστά μας! Φιλιά πολλά και καλή πρωτοχρονιά!

      Διαγραφή