Νέα χρονιά , νέα αρχή!


Καλή χρονιά φίλοι μου καλοί!!

Με καινούριες ιδέες και νέες εμπνεύσεις με βρίσκει το 2014 !... Αναζωογονημένη επέστρεψα από το σύντομο ταξιδάκι μου στην Θεσσαλονίκη μαζί με τον γιο μου...(τα χιόνια δεν είναι αληθινά, είναι fake ) ... και με πολλή φαντασία οργιάζουσα και καλπάζουσα , έτοιμη να φυσήξει για τρίτη φορά σε νέο πανί! Βούρ για καινούριο βιβλίο λοιπόν και θα έχουμε πάλι τα ίδια, ξενύχτια, τσιγάρα, καφέδες , αυπνία ... και σκέψεις , πολλές πολλές σκέψεις! Είναι αυτές οι σκέψεις που με κάνουν να περπατώ στον δρόμο και να είμαι λιγάκι αφηρημένη κι αν με δείτε και δεν σας χαιρετήσω , βγάλτε με εσείς από την νιρβάνα μου και πείτε μου ένα ''γεια" ! Πιστέψτε με, δεν το κάνω επίτηδες,..Απλώς χάνομαι κάπου στα κεφάλαια που συνθέτω στο μυαλό μου και χάνω επαφή με το περιβάλλον κάποιες φορές! Είναι κι αυτό μέρος της δημιουργικής διαδικασίας , και είναι ωραία αυτή η άτιμη η δημιουργική διαδικασία....πολύ ωραία!.. Εθιστική , τολμώ να πω! ...
Λοιπόν ... ΑΡΧΙΖΩ! Μα μην βιαστείτε να μου πείτε ''καλοτάξιδο" , θα πάρει χρόνο να δημιουργηθεί το σκαρί, και να ολοκληρωθεί το πλοίο! ... Ήδη υπάρχει ένα άλλο καραβάκι που βρίσκεται στο λιμάνι και περιμένει την σειρά του για να ξεκινήσει το ταξίδι του.. Θέλει υπομονή!

Να έχουμε όλοι μια καλή χρονιά και γεμάτη δημιουργία !!!

.......και να κυνηγάμε τα όνειρά μας!




SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

6 σχόλια:

  1. νομίζω ότι και μόνο αυτό, η Δημιουργία δηλαδή, ΑΞΙΖΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σου εύχομαι καλή χρονιά και καλή αρχή!!!
    Χαίρομαι πολύ που μπήκε δυναμικά δημιουργική!!
    Το να αρχίΖΕΙΣ είναι τόσο όμορφο!!
    Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία...να δώσεις τις ευχές μου και τα φιλιά μου στον πανέμορφο γιο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σένα Μαρία μου!!!!!! ΝΑ έχεις ότι επιθυμείς μέσα στο 2014 και πρώτα από όλα υγεία και ευτυχία! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Καλή Χρονιά και από εδώ Βάσια μου!!
    Θα σου ευχηθώ να τα ζεις τα όνειρά σου, το κυνήγι δεν είναι αρκετό! ;)
    Καλή αρχή σε όλα!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινούλα μου γλυκιά !!!!!!!! ΚΑλη και δημιουργηική χρονιά να έχουμε! φιλιά πολλά!

      Διαγραφή