Χάθηκα μα ξαναβρέθηκα!

Φίλοι μου καλημέρα!

Τι κάνετε; Χάθηκα λιγάκι, το ξέρω. 

Όμως μην ανησυχείτε, είμαι καλά. Βασικά ΤΩΡΑ είμαι καλά. Από τον Γενάρη κι έπειτα συνέβησαν ένα σωρό πράγματα στην ζωή μου που με έκαναν να χάσω την γη κάτω από τα πόδια μου. Ένιωθα σαν να κρινόταν η ζωή μου σε όλα τα επίπεδα. Το έχετε νιώσει ποτέ; Εκεί που όλα πηγαίνουν σχετικά καλά, ξαφνικά να αισθάνεστε ότι έχετε από πάνω σας ένα μαύρο συννεφάκι το οποίο σας ρίχνει κεραυνούς και αστραπές αλύπητα; Αν το έχετε νιώσει , ξέρετε.. Είναι ένα συναίσθημα που σε κάνει να αμφιβάλλεις ακόμα και για τον ίδιο σου τον εαυτό. Ακόμα και για όλα όσα ήξερες για τον κόσμο γύρω σου αλλά και για τους αγαπημένους σου. Νιώθεις σαν να πρωταγωνιστείς ξαφνικά σε ταινία σουρεάλ. Και τίποτα γύρω σου δεν έχει συγκεκριμένη λογική ... 
Άσε δε τις παρεξηγήσεις! Να παρεξηγούνται οι αγνές προθέσεις σου από άτομα που ποτέ δεν πίστευες πως θα σκέφτονταν αρνητικά για σένα. Από ανθρώπους που νόμιζες ότι συνεννοείστε, ότι είστε στο ίδιο μήκος κύματος, ότι είναι φίλοι σου.  Να νιώθεις ότι, ξαφνικά, είσαι ένας άνθρωπος μαζί με άλλους ανθρώπους στον πύργο της Βαβέλ. Και ότι δεν υπάρχει ελπίδα να επικοινωνήσετε. 
Άσε τα οικονομικά...αυτά θα τα αφήσω ασχολίαστα! 
Άσε τις μικροενοχλήσεις σε θέματα υγείας οι οποίες είναι και λίγο φυσιολογικές όταν η ψυχολογία σου δεν είναι καλή. 
Κρίση σε όλα τα επίπεδα...Οικονομική , ψυχολογική, επαγγελματική. Κρίσης στις σχέσεις. Κρίση στις φιλίες. Κρίση αξιών, που φέρνει ισχυρή αυτοκριτική!
Το θέμα είναι, σε κάθε κρίση να κρατάς όσο μπορείς την αισιοδοξία σου και να σκέφτεσαι πως η μπόρα φέρνει κάποτε το ουράνιο τόξο! Η ζωή έχει σκαμπανεβάσματα, έχει τα κάτω της , έχει όμως και τα πάνω της.
 Γιατί μέσα σε όλα αυτά τα αρνητικά, θα ήμουν αχάριστη να μην πω πως είχα και θετικά.. 
Μπορεί να έφυγαν από την ζωή μου κάποιοι άνθρωποι μα μπήκαν καινούριοι. Μπορεί να διαταράχτηκαν τα οικονομικά μου, αλλά βρήκα νέους τρόπους εξοικονόμησης χρημάτων. Μπορεί να έπεσε η ψυχολογία μου στα τάρταρα αλλά ήρθε ο ανιψιός μου - το μωράκι της αδερφή μου- να με γεμίσει με αισιοδοξία. Μπορεί να ένιωσα πολλές φορές κουρασμένη αλλά βρήκα τρόπους να ξεκουράζομαι περισσότερο, να μην βασανίζομαι με πράγματα που δεν έχουν αξία και να κρατάω δυνάμεις για να τις χρησιμοποιήσω εκεί που θέλω. Ξαναβρήκα τις ισορροπίες μου. 
Και τώρα είμαι καλά. Χαμογελάω και πάλι. 

Συνεχίζω κοιτώντας μπροστά ... 

Αυτό δεν κάνουμε όλοι; 

Να έχετε μια υπέροχη μέρα... και να αισιοδοξείτε... 

Πίσω από τα σύννεφα της ζωής ...κρύβεται πάντα ο ήλιος!




SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 σχόλια:

  1. Βάσια μου, πήρα δύναμη από τα λόγια σου, σε μια φάση της απόλυτης απογοήτευσης από όλους και από όλα! Σ' ευχαριστώ! Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που βοήθησα ! Να μην το βάζεις κάτω... Όλα περνούν! Να έχεις μια όμορφη μέρα!

      Διαγραφή
  2. Σου εύχομαι απο καρδιάς να μην ξανακρυφτεί ποτέ ο ήλιος απο τα μάτια σου Βάσια μου , κι εσυ να τον αντιμετωπίζεις στα ίσα και με αισιοδοξία!
    φιλιά Καληνύχτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή