Γιατί δεν πήγαμε διακοπές φέτος..


Γεια σας! 

Κάνει ζέστη, είμαι στην Αθήνα και παρακολουθώ από το διαδίκτυο τους φίλους μου που κάνουν τις διακοπές τους.. 
Φέτος δεν "βόλεψε" να πάω κάπου για διακοπές! Είναι στιγμές που με στενοχωρεί λιγάκι γιατί το είχα πραγματική ανάγκη.. Άλλες φορές πάλι, δεν με νοιάζει καθόλου. Επιλογή μου ήταν στο κάτω κάτω. Ναι.. επιλογή! . 
Βλέπετε, οι φετινές διακοπές θυσιάστηκαν για το χατήρι του μικρού γατιού που αποφάσισα να κρατήσω, και που δεν ήθελα επ' ουδενί να αφήσω σε ξένα χέρια τους πρώτους μήνες της ζωής του που βρίσκεται υπό "εκπαίδευση". Όταν μάλιστα στο σπίτι υπάρχει και μια ηλικιωμένη γάτα, η οποία τα έχει βρει δύσκολα με το μικρό ''κύριο''... Πώς να τους αφήσω μαζί; Θα σκοτωθούν!...Τέλος πάντων. Τί σας λέω τώρα!  Είμαι σίγουρη ότι πολλοί δεν θα με καταλαβαίνετε, και θα θεωρείτε παράλογη αυτή τη "θυσία". Ίσως και κάπως ακραία. Όμως είναι η αλήθεια. 


  Στην Ελλάδα τα καταλύματα που δέχονται κατοικίδια είναι πολύ λίγα, και τις περισσότερες φορές πανάκριβα. Από την άλλη, για κάποιον λόγο που δεν ξέρω... έχουν μια δυσκολία στο να δεχτούν τις γάτες. Όπως καταλαβαίνετε είναι δύσκολο να πάω κάπου παίρνοντας τον μαζί μου. Την περίπτωση να με φιλοξενήσουν φίλοι ή συγγενείς, την ξεχνάμε. Δεν μπορώ να πάω εγώ, το παιδί μου και ένα μικρό γατί! Δεν θα ήταν σωστό. Έτσι λοιπόν, μένω εδώ. Μαζί με τον γιο μου και τα δυο μας γατιά την Εύα και τον μικρό Πάνθηρα.. 
  Μια φίλη, όταν της το είπα γέλασε μαζί μου.. Λέει "Απαπαπα ... δεν μπορώ να έχω δέσμευση! "  Σεβαστό, μα ποιος μίλησε για δέσμευση; Και τί είναι αυτό που καθορίζει το τί είναι δέσμευση και το τί ελευθερία; .. Το να μπορείς να επιλέγεις είναι ελευθερία, το να αναλαμβάνεις την ευθύνη των επιλογών σου, είναι ένα φυσικό επακόλουθο. Και όχι, δεν το βλέπω σαν ''δέσμευση".. τουλάχιστον όχι δυσάρεστη. 
Περνάμε όμορφα ακόμα και εδώ. Απολαμβάνουμε την παρέα του μικρούλη Πάνθηρα και γελάμε με τις αταξίες του, και με τα μικρά του κατορθώματα! Παίζουμε μαζί του, και τον εκπαιδεύουμε για να μην δαγκώνει στο παιχνίδι, για να μην ανεβαίνει στο τραπέζι, για να μην νιαουρίζει χωρίς λόγο και να μην κάνει επιθέσεις στην Εύα. Χτίζουμε μια σχέση η οποία θα μας ακολουθήσει και τον χειμώνα που πρόκειται να έρθει. Και για πολλά χρόνια αν είμαστε τυχεροί.  Μπορεί οι μπαταρίες μου να μην γεμίζουν στις παραλίες κάποιου νησιού... αλλά με παρηγορεί το γουργούρισμά του την ώρα που γράφω αυτές τις γραμμές.
( Είναι δίπλα στον υπολογιστή κι έχει ξαπλώσει ο μισός πάνω στο γραφείο! Δείτε στάση που έχει πάρει..) 


 

Σας φαίνονται απίστευτα αυτά που σας λέω; 
Αν σας έλεγα πως ο λόγος που δεν θα πήγα φέτος διακοπές είναι γιατί είμαι άρρωστη ή επειδή δεν έχω χρήματα, ή επειδή γράφω το επόμενο βιβλίο μου...ή επειδή ένας εξωγήινος με κρατάει όμηρο στον πλανήτη Τούμοα 348 ... πιθανότατα να σας φαινόταν πιο πειστικό.. Γιατί όμως; Σκεφτείτε το..
Γιατί είναι δύσκολο να πιστέψουμε ότι κάποιος δεν πηγαίνει διακοπές από επιλογή; Ή έστω, εξ αιτίας κάποιας επιλογής του; Και γιατί είναι δύσκολο να πιστέψουμε ότι είναι ευχαριστημένος με αυτό; 
  Οι άνθρωποι διαφέρουμε. Ευτυχώς δηλαδή που διαφέρουμε γιατί θα ήταν πολύ βαρετή η ζωή μας αν ήμασταν όλοι ίδιοι. Ως διαφορετικοί λοιπόν μεταξύ μας, έχουμε άλλες πεποιθήσεις, άλλα ιδανικά και διαφορετικές κοσμοθεωρίες. Ο καθένας από εμάς, θεωρεί σημαντικά άλλα πράγματα για την ζωή του. Για κάποιους οι διακοπές είναι απαραίτητες. Σεβαστό. Για κάποιους άλλους, είναι σημαντικότερη η επιβίωση ή η καριέρα και θυσιάζουν τις διακοπές τους γιαυτό. Επίσης σεβαστό και απόλυτα κατανοητό. Για εμένα όλα είναι σημαντικά, και προσπαθώ να τα έχω σε μια ισορροπία. Όμως η ζωή μερικές φορές έχει ανατροπές. Τί να κάνουμε;  Πρέπει να την παίρνουμε έτσι όπως μας δίνεται.
Ξέρω πολλούς φίλους που δεν πήγαν φέτος διακοπές για διάφορους λόγους, άλλους δυσάρεστους κι άλλους ευχάριστους. Εγώ δεν πήγα λόγω γάτου! Τόσο απλά.
Και δεν το μετανιώνω..



Εξάλλου ένα καλοκαίρι είναι! Αν είμαστε καλά του χρόνου, θα έχουμε μεριμνήσει νωρίτερα και θα έχουμε βρει ένα μέρος όπου ο Πάνθηρας θα είναι ευπρόσδεκτος.... 
 Μέχρι τότε όμως θα χτίζουμε την αγάπη μας σε αυτό το μικρό σπίτι.... κυνηγώντας χρήματα, καριέρες, βαθμούς, εμπνεύσεις, γάτους, μικρά μπαλάκια, χνουδωτές ουρές, την σκιά μας, τον ήλιο... κι ότι άλλο αξίζει να κυνηγήσει κανείς άνθρωπος ή γάτος.. 
...  Και θα γουργουρίζουμε από ευτυχία! 

Να έχετε μια όμορφη μέρα!





SHARE

Βασια Ακαρεπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 σχόλια:

  1. Και εγώ δεν θα πήγαινα για αυτό το φατσόνι ;) Να περάσεις όμορφα με το πανθηρέλι σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για την ευχή, αλλά περισσότερο για την κατανόηση! ... Μα δεν είναι ένας γλύκας; ..
      Εύχομαι να περάσεις καλά το υπόλοιπο καλοκαιριού!

      Διαγραφή
  2. Βάσια μου καλησπέρα! Το τι επιλέγει ο καθένας είναι διακαίωμά του και σίγουρα καθόλου σωστό να το κρίνουμε.
    Νομίζω πως δεν υπάρχει λόγος να "απολογείσαι" για τις επιλογές σου. Δεν θα μας καταλαβαίνουν όλοι, οπότε μη χάνεις ενέργεια σε αυτό..
    Όμως όπως κι εσύ ζητάς κατανόηση, μην είσαι αυστηρή με εκείνους που έχουν άλλες προτεραιότητες και άλλες επιλογές, λιγότερο πρωτότυπες από τη δική σου.
    Σου μιλάω ανοικτά γιατί είσαι τέτοιος άνθρωπος, ανοιχτόμυαλος πιστεύω!

    Κι όσον αφορά το θέμα διακοπές.. κάθε χρόνο λέω τα ίδια, αυτό έχει σημασία; οι λίγες ημέρες διακοπων; Ζούμε και περιμένουμε αυτό; Το νόημα δεν είναι να κάνουμε την καθημερινότητά μας πιο όμορφη, να βρίσκουμε τρόπους όχι να την διακόψουμε αλλά να την ζήσουμε έντονα;

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Κατερίνα καλησπέρα! Δεν απολογούμαι καλέ, απλώς καταθέτω την προσωπική μου ιστορία γιατί δεν πήγα φέτος διακοπές, κι επειδή ξέρω ότι σε κάποιους θα φανεί περίεργο, το εξηγώ λίγο παραπάνω... 'Οσο για αυτό που λες πως είμαι αυστηρή με εκείνους που έχουν άλλες προτεραιότητες και άλλες επιλογές' ... Ίσα ίσα .. Ακριβώς το αντίθετο λέω, ότι είναι απόλυτα σεβαστή κάθε επιλογή και προτεραιότητα και δεν πρέπει να κρίνουμε κανέναν! Και μάλιστα λέω πως για εμένα όλα είναι σημαντικά, και προσπαθώ να τα φέρνω σε ισορροπία. Αυτό είπα. Έχω θυσιάσει διακοπές για δουλειά,για εγκυμοσύνη, για λόγους υγείας, και για οικονομικούς λόγους και μπορώ να καταλάβω τα πάντα. Φέτος δεν είχα πολύ σοβαρό λόγο. Έτυχε αυτό (καλά και τα οικονομικά βεβαίως όπως σε όλους). Κι εξηγώ γιατί είναι σημαντικό να περνάμε καλά στην ζωή ακόμα και με τις ανατροπές της.

      Συμφωνώ απόλυτα με το τελευταίο σχόλιο σου... η ζωή δεν είναι μόνο οι διακοπές αλλά η κάθε μέρα που πρέπει να την κάνουμε ξεχωριστή!

      Διαγραφή