Νέα εμφάνιση!

Έτοιμη η νέα εμφάνιση του Vasia Is Writing ! Πως σας φαίνεται;

Ελπίζω να σας αρέσει..



Όλη την νύχτα πάσχιζα να το τελειοποιήσω...
Ευτυχώς, που είχα βοήθεια από ειδικό web designer κι έτσι δεν ασχολήθηκα καθόλου με την html (πράγμα που είναι πολύ δύσκολο και χρονοβόρο).

Η συμβολή του Γιάννη ήταν σωτήρια!! Τον ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!


Κι αφού το blog ανανεώθηκε, μπορώ και επισήμως τώρα να πω ....

I am Back!

Να έχετε μια όμορφη μέρα!

SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

7 σχόλια:

  1. Βάσια μου είναι εξαιρετική η ανανέωση σου.
    Σύγχρονη, λειτουργική και ενδιαφέρουσα. Καλώς μας επέστρεψες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα Γιάννη μου! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο!! Μεγειές μεγειές!!
    Αχ, πόσο καιρό θέλω να το δώσω σε ειδικό να μου το αναλάβει κι ακόμα δεν το καταφέρνω..!
    Ούτε εγώ τα πάω καλά με τους κωδικούς!!
    Καλή συνέχεια φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! Ναι , καλό βγήκε ... ελπίζω να με βολέψει. Μέχρι στιγμής καλά λειτουργεί πάντως... Οι κωδικοί είναι όντως ένα πρόβλημα αλλά ευτυχώς ο Γιάννης ήξερε από επεξεργασία κι έτσι το φτιάξαμε! Φιλιά πολλά κορίτσι!

      Διαγραφή
  3. Πάρα πολύ όμορφο είναι!
    Με γεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή