Τί έχω τί έχω ;; Βραβειάκι;





Πρίν από λίγες μέρες έλαβα μια ειδοποίηση στο e-mail μου ότι έχω σχόλιο στο blog μου από την αγαπημένη μου Μαρία του Mytripsonblog. Συγκεκριμένα, το σχόλιο έγραφε "έχεις κι ένα βραβείο από μένα." Κάτι δηλαδή σαν ''έχετε μήνυμα στον υπολογιστή σας!. 

Η αλήθεια είναι ότι επειδή τώρα τελευταία είμαι σε μια κατάσταση τρέλας, με χιλιάδες δουλειές και υποχρεώσεις να με απασχολούν και να αποσυντονίζουν τον εγκέφαλό μου εντελώς - είναι κι αυτό το βιβλίο που έχω ξεκινήσει να γράφω από το καλοκαίρι που πρέπει κάποτε να το τελειώσω- το σχόλιο το εξέλαβα κάπως "συμβολικά" ... Όπως λέμε δηλαδή "εγκρίνω, συμφωνώ, κάνω like" ... Κάπως έτσι! Μόλις όμως βρήκα λίγο χρόνο και επισκέφτηκα το ιστολόγιο της Μαρίας, τί να δώ; ...Το εννοούσε ότι μου έχε βραβείο!!

 Ααααχ! Η καλή μου η Μαρία με συγκίνησε με τα τόσο καλά της λόγια! Την ευχαριστώ και δημόσια λοιπόν για το "Liebster Award" και σπεύδω να απαντήσω στις ερωτήσεις που έρχονται ''πακέτο'' με το βραβείο!

 


Γιατί ξεκινήσατε το blog;

Χμμ! Μεγάλη ιστορία.. Το πρώτο μου blog το ξεκίνησα το 2010 σε μια προσπάθεια να εκφραστώ και- γιατί όχι;- να βγάλω από μέσα μου ό,τι πιο θετικό και αισιόδοξο είχα με σκοπό να βοηθηθούν κι άλλοι άνθρωποι, ή τουλάχιστον να ανταλλάξουμε απόψεις για την ζωή. Αφού πήρα το βάπτισμα του πυρός σε αυτή την πρώτη επαφή με την μπλογκόσφαιρα, δημιούργησα το Love Korydallos το 2011 με θέματα από τη ζωή στην πόλη μου. Στην πορεία προέκυψε η συγγραφή, και ταυτόχρονα μια ανάγκη αναζήτησης και έκφρασης σε ένα επίπεδο πιο προσωπικό. Δηλαδή, είχα και πάλι την ανάγκη να έχω ένα προσωπικό blog (όπως το πρώτο) μόνο που αυτή την φορά θα είχε το θάρρος να πεί το όνομά του! ... Το όνομά μου.... Σαν να λέμε δηλαδή "είμαι η Βάσια και είμαι καλά!" (είμαι καλά; Παίζεται!) 

Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει
Με ενθουσιάζει η κάθε μέρα που κάτι θα δώ, κάτι θα ακούσω κάτι θα μου κάνει το κλικ και θα ενεργοποιήσει μέσα μου την ανάγκη για να μιλήσω γι' αυτό. Με ενθουσιάζει να εκπλήσσομαι από τους ανθρώπους!

Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο;

Τα σχόλια είναι η ''τροφή'' του blogger όπως η κριτική είναι η τροφή του καλλιτέχνη. Δίνουν ένα νόημα σε όλη αυτή την διαδικασία. Κάνουν τον blogger να θέλει να γράφει συχνότερα, καλύτερα για να μπορεί να έχει μια καθημερινή αλληλεπίδραση με τους άλλους. 

Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας; 

Θα έλεγα πως μιλάω κυρίως για τις σκέψεις μου πάνω σε ένα θέμα εμπνευσμένο από την καθημερινότητα. Αγαπημένοι μου τομείς είναι εκείνοι που δημιουργούν ένα κλίμα αισιοδοξίας, αλληλεγγύης και αγάπης για τον συνάνθρωπό μας. Μου αρέσει επίσης να μιλάω για την φιλία, την αγάπη προς και από τα παιδιά μας, αλλά και για τα ζώα, τα ταξίδια και τις όμορφες πλευρές της ζωής.

Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers;
Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά; 

Και όχι μόνο! Έχω αναπτύξει μια όμορφη φιλία, έστω και εξ αποστάσεως με την Μαρία από το  Mytripsonblog η οποία φιλία δημιουργήθηκε και λόγω blogging αλλά και λόγω της συμβολής της στην παρουσίαση του βιβλίου μου στο Αγρίνιο τον Νοέμβρη του 2013... Όχι όμως πως χρειάζονταν και "ειδικοί" λόγοι για να συμβεί αυτή η φιλία. Πολύ απλά κάποιοι άνθρωποι είναι σαν να τους ξέρεις χρόνια. Σου ταιριάζουν τα γραφόμενά τους και είναι ζήτημα χρόνου να τους γνωρίσεις κι από κοντά. 
Κάπως έτσι συνέβη και με μια άλλη υπέροχη φίλη που απέκτησα από το blogging. Την Κατερίνα Βερίγκα από το Positive Thinking Greece! Μια ευαίσθητη αλλά όχι αδύναμη κοπέλα με γλυκιά αύρα που φαίνεται ακόμη και μέσα από τα γραπτά της. Έχουμε συναντηθεί από κοντά δυο φορές αλλά είναι σίγουρο ότι θα ακολουθήσουν σύντομα κι άλλες! Φυσικά, έχουμε και διαδικτυακή επικοινωνία μέσω facebook.  Επίσης, να επισημάνω, ότι απόσπασμα της κριτικής της Κατερίνας για το βιβλίο μου "Μια νύχτα που κράτησε χρόνια" κοσμεί τώρα πια το εξώφυλλο της δεύτερης έκδοσης ... Κι αυτό με γεμίζει μεγάλη χαρά!

Πώς φαντάζεστε το blog σας σε δύο χρόνια; Τί θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει/ να αλλάζει και με ποιο τρόπο; 

Λοιπόν το φαντάζομαι με περισσότερες αναρτήσεις (εύχομαι να ξαναβρώ σύντομα τους παλιούς μου ρυθμούς) και  ίσως με περισσότερους αναγνώστες. Μα νομίζω πως το ένα φέρνει το άλλο, οπότε ... 

Τί είναι αυτό που κάνετε καλύτερα;

 Άν μιλάμε για τη θεματολογία του blog, νομίζω ότι τα καλύτερά μου κείμενα είναι αυτά που μου έρχονται στο μυαλό αβίαστα, σαν ξέσπασμα, σαν ποίημα ή σαν ένα παραμύθι. Αλλά και πάλι δεν είμαι σίγουρη. Οι αναγνώστες μπορούν να το κρίνουν αυτό! 

Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;

 Ούπς! Έπεσα σε άγνωστες λέξεις! Χρόνος; Τί είναι αυτό; ... Βασικά τον τελευταίο καιρό το έχω παραμελήσει αρκετά αλλά υπόσχομαι να επανορθώσω! Τις καλές εποχές, έγραφα τέσσερις με πέντε φορές της εβδομάδα! (ααααχ... Ωραίες εποχές!) 

Πώς γεννιούνται τα post σας; 

Αυθόρμητα! Κάτι που είδα, ή που άκουσα και μου μετέδωσε ισχυρά vibes ξυπνάει μέσα μου τον blogger! Βέβαια, το ότι δεν γράφω συχνά τελευταία δεν σημαίνει ότι δεν λαμβάνω πια vibes, το αντίθετο. Απλώς έχει ξυπνήσει και ο ''συγγραφέας'' μέσα μου και πριν καλά καλά η ιδέα να φτάσει να ξυπνήσει τον blogger,  έχει απαχθεί ! 

Ευχές για τον αναγνώστη. 

Να είναι καλά στην υγεία του και να είναι αισιόδοξος! Επίσης να βρίσκει τον τρόπο να γελάει και να αποφορτίζεται!

Και τώρα το δύσκολο κομμάτι ... 

Λοιπόν το βραβείο αυτό θα το παραδώσω με την σειρά μου στα παρακάτω blogs. 




Ελεύθερα παιδιά! .... Αφήνετε σχόλιο κάτω από την ανάρτηση που να λέει ... "Βραβείο Ελήφθη" και απαντάτε στις ερωτήσεις με κέφι και χαρά! Έτσι, για να γνωριστούμε καλύτερα!





Να έχετε μια όμορφη μέρα!








SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

10 σχόλια:

  1. Και χθες σε είχα στο μυαλό μου!! :)
    Ευχαριστώ πολύ και για τα όμορφα λόγια σου (η ευαισθησία δεν είναι ποτέ αδυναμία, είναι εσωτερική δύναμη! ღღ )
    και για το βραβειάκι, το οποίο το έχω ήδη αναρτήσει πριν μέρες που το έλαβα! :)
    Ανυπομονώ να διαβάσω τα επόμενα..!! Καλή δημιουργική συνέχεια Βάσια μου!! ღღ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αα και να συμπληρώσω, 3 φορές έχουμε βρεθεί! Η πρώτη στην παρουσίαση του βιβλίου σου όταν βγήκε η 2η έκδοση και οι άλλες δύο για καφεδάκι!! :) :)

      Διαγραφή
    2. ΝΑΙ τρεις! : ) ... Απλώς εγώ εννοούσα για καφεδάκι! ... Αλλά έχεις δίκιο και σε ευχαριστώ που το συμπλήρωσες. <3

      Διαγραφή
    3. Συμφωνώ ότι η ευαισθησία είναι εσωτερική δύναμη! Απλώς το τονίζω επειδή πολύς κόσμος την ευαισθησία την αντιλαμβάνεται ως αδυναμία ...πολύ λανθασμένα κατά τη γνώμη μου!

      Διαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ που απάντησες, αλλά και για τα όμορφα λόγια σου....με συγκίνησες πολύ!
    Σαν την Κατερίνα κι εγώ ανυπομονώ για τα επόμενα βιβλία σου!!
    Καλή συνέχεια!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα το παρέλαβα και εγώ το βραβείο και σαφώς και τις επόμενες μέρες θα το δημοσιεύσω ,με την ευκαιρία θα ήθελα μια και είδα πως με έχεις στην λίστα με τα blog που διαβάζεις να σου πω ότι τελικά τα κατάφερα και μετακομίζω στο wordopress οπότε και πρέπει να αλλάξεις την διεύθυνση ώστε να ενημερώνετε .
    Η νέα μου διεύθυνση είναι https://mikreskathimerinesstories.wordpress.com/

    σε ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά κορίτσι!! Σε ευχαριστώ για την ανταπόκριση και για την ενημέρωση της αλλαγής! ...

      Διαγραφή
  4. Ερχομαι απο το μπλοκ της αγαπημενης φιλης Χαρας ΑΠΟ ΤΟ.. ΚΑΝΤΟ ΜΕ ΑΓΑΠΗ... χαίρομαι οταν γνωριζω μπλοκερ που έχουν να πουν και να γραψουν..κατι..... οι απαντησεις σου στο βραβειο μας δινουν την ευκαιρία να γνωρίζουμε λιγο καλήτερα τις φίλες μπλοκερς... ελπίζω να τα λεμε... καλως σε βρήκα.. Βάσια .....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα σου αγαπητή μου Βάσια.
    Συγχαρητήρια για το βραβείο.Το αξίζεις.
    Οι απαντήσεις σου πάρα πολύ καλές.
    Είμαι στο htrtp://eftanhsa.blogspot.com
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή