Τί κάνει "νιάου νιάου" στη ζωή μου;

Καλημέρα φίλοι μου...

Το τελευταίο διάστημα έχω χαθεί είναι η αλήθεια κι αυτό οφείλεται σε πολλούς (καλούς) λόγους!

Ο κυριότερος λόγος είναι φυσικά η συγγραφή. Τελείωσα μια ιστορία και έχω ξεκινήσει μια άλλη. Σε δουλειά να βρισκόμαστε δηλαδή, που λέμε. Όμως δεν μπορώ να ησυχάσω βρε παιδιά, εγώ φταίω;
Ειδικά τώρα που απέκτησα και ''μασκώτ" που με εμπνέει, δεν κρατιέμαι σας λέω! .... Τί; Δεν ξέρετε για ποιον μιλάω; ....
Δεν ξέρω αν θυμάστε έναν μυστήριο τύπο που μπήκε στη ζωή μου πέρυσι το καλοκαίρι;


Μάλιστα! Αυτόν εννοώ! .... Τον μικρό ''κατατρεγμένο'' γατούλη που βρέθηκε στον δρόμο μου και με έκανε να τον αγαπήσω με την πρώτη ματιά. Όταν τον βρήκα βέβαια (ή καλύτερα ΜΕ βρήκε) δεν ήταν έτσι ακριβώς. Ήταν πολύ διαφορετικός. Πεινασμένος, βρεγμένος και ασχημούλης με φανερά τα σημάδια της ταλαιπωρίας επάνω του δεν έμοιαζε σε τίποτα με τον κύριο της φωτογραφίας πιο πάνω ... και αν δεν με πιστεύετε, ορίστε και η σύγκριση ...


Το πριν και το μετά! 
Και μπορεί να ήταν ασχημούλης και κακοπαθημένος αλλά πως να αντισταθώ σε αυτά τα θλιμμένα ματάκια; Ε, λοιπόν δεν αντιστάθηκα και να τα αποτελέσματα...Έγινε κούκλος!
Όμως μην νομίζετε ότι θέλω να δηλώσω "σωτήρας" και να σας πω ότι ο γατούλης ήταν τυχερός που βρεθήκαμε! Όχι, δεν το βλέπω έτσι...
Στην πραγματικότητα, η αγάπη που δίνουμε κάνει καλό σε εμάς πρώτα κι έπειτα στον άλλον. Οπότε ''κάνε το καλό και ρίξ' το στο γιαλό"...  

Μάλλον εγώ στάθηκα τυχερή που με βρήκε. Γιατί εκτός από την τύχη  που μου έφερε, 
αυτός ο γάτος κουβαλούσε και κάτι άλλο στην μαύρη του γούνα... 
Την χαμένη μου έμπνευση! 
Εξάλλου, δεν λένε πως η έμπνευση μπορεί να προέλθει από παντού; Ε, λοιπόν, ήρθε νιαουρίζοντας σε εμένα σε μια στιγμή της ζωής μου που είχα πολλή ανάγκη να δημιουργήσω και πάλι, και να ξαναβρώ το κέφι μου, έπειτα από σειρά ατυχών γεγονότων που συνέβησαν μέσα στο 2014... (να μην τα θυμάμαι καλύτερα).


Παρατηρώντας λοιπόν τον μικρό γατούλη με τις γκάφες του και τις μικρές του περιπέτειες εμπνεύστηκα μια ιστορία...
Για την ακρίβεια, προσπάθησα να δω την συγκατοίκησή μας μέσα από τα δικά του μάτια και να καταγράψω την καθημερινότητά του με έξτρα δόσεις χιούμορ φυσικά. Στην αρχή δεν φανταζόμουν ότι θα γίνει ένα ολοκληρωμένο βιβλίο. Το αρχικό μου ''σχέδιο'' ήταν να ψυχαγωγήσω τον γιο μου, από τύψεις που του στέρησα τις διακοπές καλοκαιριάτικα. 
Έτσι, το βράδυ που κοιμόταν, έγραφα ένα επεισόδιο από την ζωή του γατούλη και το πρωί
 το διάβαζα στον γιο μου όσο πιο παραστατικά μπορούσα... 
Εκείνος ξεκαρδιζόταν στα γέλια και με παρότρυνε να συνεχίσω την ιστορία, δίνοντας μου μάλιστα και ιδέες για το ποια περιστατικά έπρεπε να συμπεριλάβω σε αυτήν. 
Κάποια στιγμή, και ενώ είχα καταγράψει αρκετά γεγονότα, εκείνος μου είπε "μαμά, δεν το κάνεις βιβλίο και να το στείλεις στον εκδοτικό οίκο;" 
Κι έτσι το ''σχέδιο ψυχαγωγίας του γιου" έγινε ένα παιδικό βιβλίο για όλα τα παιδιά 
χωρίς ούτε καν να το καταλάβω ... 
Τόσο απλά, τόσο απολαυστικά! Κι αυτό νομίζω ότι είναι το καλύτερο. Ότι το διασκέδασα με την ψυχή μου αυτό το βιβλίο...

Γιαυτό και το αγαπώ με έναν αλλιώτικο τρόπο!   
 Μα να μην σας κρατάω άλλο σε αγωνία...

Το βιβλίο φέρει το όνομα του γατούλη - πως θα μπορούσε άλλωστε να μην λέγεται έτσι- 

και πρόκειται να κυκλοφορήσει μέσα στον Μάιο από τις εκδόσεις ΜΙΝΩΑΣ φυσικά. 

Πάρτε μια ιδέα από το εξώφυλλο... 



Την εικονογράφηση έχει επιμεληθεί ο Λαυρέντης Χωραϊτης. Δεν μπορώ να περιγράψω με λόγια τα συναισθήματα μου όταν έβλεπα τα σκίτσα του βιβλίου...Είναι πραγματικά ....
....... "Γαταπληκτικά"!!!! 

Όσο για το συνολικό αποτέλεσμα , νομίζω ότι θα μαγέψει μικρούς αλλά και μεγάλους!

ΚΑΙ το οπισθόφυλλο... 

"Εδώ είμαι κι εγώ! Ποιος; Μα ο Πάνθηρας Μαυρόγατος, ένας μικρός μαύρος γάτος γεμάτος όνειρα και φιλοδοξίες! 
Παρά την ατυχία μου να χάσω τους δικούς μου, είχα την τύχη να βρεθώ σ'αυτό το σπίτι, παρέα με το Στέλιο και τη μαμά του την Αλίκη.
Μη σας ξεγελάει το μέγεθός μου. Είμαι μικρός, αλλά θαυματουργός. Μπορώ να κάνω τα πάντα. Από το να σκαρφαλώνω στα πιο ψηλά μέρη του σπιτιού προκαλώντας καταστροφές στο πέρασμά μου,μέχρι να χειρίζομαι τον υπολογιστή. Από το να βοηθάω τους προληπτικούς να καταλάβουν επιτέλους ότι οι μαύρες γάτες ΔΕ φέρνουν γρουσουζιά, μέχρι να κερδίσω την αγάπη της "γιαγιάς" Εύας, της άλλης γάτας του σπιτιού, η οποία δεν χάρηκε καθόλου που έγινα μέλος της οικογένειας! Όλα τα καταφέρνω εγώ...
Χμμμμ ..... Όχι και όλα! ... Κάποιες φορές οι γκάφες μου με φέρνουν σε πολύ δύσκολη θέση αλλά αυτό είναι μια πονεμένη, βρεγμένη, και πεινασμένη ιστορία!
Συμπέρασμα: Τα παθήματα γίνονται μαθήματα...
Απορία: Πόσα "μαθήματα'' θα ''πάθω'' ακόμα; "



Στην αναμονή λοιπόν για τον Πάνθηρα. Μέσα στο Μάιο θα κάνει την εμφάνισή του στα βιβλιοπωλεία και θα μας προκαλεί να νιαουρίσουμε παρέα!! 

Και πιστέψτε με.... 

Με ένα "Νιάαααου" έχει να μας διδάξει πολλά..

Έχει τον τρόπο του!! 




Καλή συνέχεια...





SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

16 σχόλια:

  1. Περιττό να σου πω, πως ο Μπρίκι έχει σκάσει από τη ζήλια του επειδή δεν έγινε αυτός ακόμα βιβλίο...άσε που με τις γάτες δεν τα πάει και πολύ καλά...χαχα!
    Εγώ πάντως ανυπομονώ να το διαβάσω!
    Καλοτάξιδο να είναι Βάσια μου...πόσο συμφωνώ με όσα λες για την αγάπη...να σας ζήσει ο γατούλης σας και να σας δίνει άπειρες χαρές κι εμπνεύσεις!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxaxxa!!!Βρε τον Μπρίκι!!!! Νομίζω ότι δικαιούται ένα βιβλίο ... Άντε, ξεκίνησέ το!! θα έχει πολύ ενδιαφέρον πιστεύω! .....
      Ευχαριστω για τα καλά σου λόγια Μαρία μου! Και ο Πάνθηρας ευχαριστεί... Συμπτωματικά, είχε και τα γενέθλιά του χθες.. οπότε τις ευχές τις εκλαμβάνω και ως ευχές γενεθλίων! ... Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Καλοτάξιδο να είναι το βιβλίο σου. Να είναι καλά ο γατούλης για να σου δίνει έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!! Και εσυ να είσαι καλά, και πάντα δημιουργική!!!!!!! :)))

      Διαγραφή
  3. Καλοτάξιδο το βιβλίο σου, Βάσια!! Να'χεις έναν όμορφο ευωδιαστό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γατοφανταστικά τα νέα σου!!!!!!!!!!!! τώρα που έβγαλα και το γύψο απο το ποδαράκι μου θα τρέξω να βρω το βιβλίο σου και να το διαβάζω στο γατούλη μας τον Μπέμπη και στα τρελόγατα της πεθερούλας μου!!!!καλότάξιδο να είναι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λοιπόν έχω να πω πολλά καταρχάς ένα ευχαριστώ στον γιο σου σε εσένα αλλά και στον Πάνθηρα όπου ο Πάνθηρας ήταν η έμπνευση του φοβερού βιβλίου σου,εσένα όπου το έγραψες και είσαι πολύ καλή με όλους παιδιά και μεγάλους και είσαι η καλύτερη για μένα και τον γιο σου που σου είπε να το στείλεις στον εκδοτικό οίκο και να βγει στα βιβλιοπωλεία Καλή συνέχεια και καλό απόγευμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ gamer... Να είσαι καλά και να χαμογελάς πάντα. :)

      Διαγραφή
    2. θυμάστε ποιος είμαι ή απλός το λέτε έτσι?

      Διαγραφή
    3. Γιάννη .... Εννοείται πως θυμάμαι! Χαιρετισμούς στους γονείς σου.. Είναι πολύ συμπαθητικοί! :)

      Διαγραφή
    4. Ευχαριστώ ... επίσης για τα χαιρετίσματα και εσένα σε συμπάθησαν πάρα πολύ όταν σε γνώρισαν στην έκθεση και όπως σας έγραψα και στο fb είμαι και δικός σας θαυμαστής όχι μόνο του Πάνθηρα και της Εύουλας

      Διαγραφή
    5. και μπείτε όταν μπορείτε http://panthirasmavrogatos.blogspot.gr/2015/05/blog-post.html?showComment=1435501767444#c8932465170219894399 για να μου απαντήσετε στις ερωτήσεις που σας έχω κάνει (αν μπορείτε) !! Καλό απόγευμα και καλή συνέχεια

      Διαγραφή
    6. Συγνώμη δεν το είχα δει και για να μην ξαναλέω τα ίδια με αυτά που έγραψα εκεί (όταν μπείτε θα το δείτε,τι σας έγραψα) να είστε πάντα καλά και να έχετε μια όμορφη εβδομάδα :)

      Διαγραφή
    7. και γιατί δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο παρά μόνο να στείλω μήνυμα στο προφίλ σας στο φβ ;

      Διαγραφή